Dat hangt een beetje van het weer af.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat dachten jullie van een stevige strandwandeling achteraf?
Ik bedoel dan ook vooral als het echt regent. Bij windkracht 10 is een strandwandeling juist lekker, zolang het dus niet erbij regent.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Strandwandelingen zijn in bijna alle weerstomstandigheden leuk toch? Alleen niet als het echt regent, maar daar gaan we even niet van uit, en anders zijn er genoeg cafeetjes.
Bij deze besloten.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In mei/juni is het gewoon mooi weer. Punt uit.
Nou, maar dat is dan juist goed. Dan lijk je wat zoeter. En we herkennen je meteen!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Dan zou ik met een roze beertje rond moeten lopen?
Dat is wel zoet, zo zoet ben ik doorgaans niet
Ik heb een engeltje als avatar. Alsof ik zo'n engeltje ben.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Dan zou ik met een roze beertje rond moeten lopen?
Dat is wel zoet, zo zoet ben ik doorgaans niet
Dat ben ik ook al nietquote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar het is wel een beetje een femme fatale-engeltje.
Ja, welk schaap zou er op staan?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Ik kijk wel uit naar het t-shirt van fokschaapje
Die wordt vast prachtig inderdaad!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Ik kijk wel uit naar het t-shirt van fokschaapje
Verder weg dan voor mij? Ik kom helemaal vanuit Leeuwarden.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:47 schreef Bensel het volgende:
ik kom trouwens waarschijnlijk weer niet.. den haag is gewoon te ver weg voor mij.
quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Maethor het volgende:
Kijk Lupa eens enthousiast zijn.
Ik weet nog niet of ik kom. 'T is een eind zoals Bensel zegt. Maar t wordt natuurlijk een stuk leuker als een stuk of wat noordelijke WFL'ers tegelijk de trein pakken
Je staat erbij voor die andere twee.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
vooralsnog kan ik alleen 4 & 5 juni niet
Heb je al iets besloten? Kan ik je erbij zetten?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Maethor het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom. 'T is een eind zoals Bensel zegt. Maar t wordt natuurlijk een stuk leuker als een stuk of wat noordelijke WFL'ers tegelijk de trein pakken
Bij deze ben je toegevoegd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:53 schreef Schorpioen het volgende:
Zet mij er ook maar bij, voorlopig kan ik alle data.
Mystery of the Nile and Forces of Nature lijken me wel cool.
Hey Schorpie!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:53 schreef Schorpioen het volgende:
Zet mij er ook maar bij, voorlopig kan ik alle data.
Mystery of the Nile and Forces of Nature lijken me wel cool.
Ik heb je toegevoegd!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Ontopic: Ik wil ook mee! Ik wil al tijden naar het omniversum maar het komt er maar niet van. En dan ook nog met een WFL-meet is helemaal leuk natuurlijk!
Ik heb een voorkeur voor 11/12 juni. De andere twee weekenden zitten om mijn verjaardag heen (30 mei) dus i.v.m. eventuele feestjes e.d. kan ik waarschijnlijk dan niet.
Ja voor mij ook, de laatste keer was volgens mij op schoolreisje in de 4e klas van de basisschoolquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij deze ben je toegevoegd.Het is overigens heel lang geleden dat ik in het omniversum ben geweest..
Voor mij ook zo rond die leeftijd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:35 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, de laatste keer was volgens mij op schoolreisje in de 4e klas van de basisschool
Dan moet ik nog serieus gaan nadenken over meegaanquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd!
Ik denk haast dat het 11/12 juni wordt, iedereen lijkt voor die datum de voorkeur te hebben.
Omniversum. We hadden al bedacht dat we een strandwandeling gingen maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:28 schreef whosvegas het volgende:
Is het een idee om na het Universum ergens iets te gaan eten en daarna een kroeg op te zoeken?
Dat laatste hoeft op zich geen probleem te zijn. De vorige meet kwamen er ook mensen van ver, maar voor het eten was voldoende tijd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omniversum. We hadden al bedacht dat we een strandwandeling gingen maken.Als er mensen zijn die daarna uit eten willen, kan dat natuurlijk, maar veel mensen moeten ver reizen.
Even op de site van de NS gekeken, laatste trein naar Groningen/Leeuwarden is om 23:08, dus dat valt mee. Misschien moeten we nog wat vroeger dan 14:00 film kijken, zodat we lekker de tijd hebben. Greatest Places draait bijvoorbeeld om 12:00. Dat is haalbaar, ik zou dan bijvoorbeeld om 08:00/08:30 op de trein moeten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste hoeft op zich geen probleem te zijn. De vorige meet kwamen er ook mensen van ver, maar voor het eten was voldoende tijd.
Lijkt me prima. Zaterdag lijkt me voor de meeste mensen het handigst, aangezien ze dan de volgende dag niet hoeven te werken...quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
De datum vaststellen op 11/12 juni lijkt me overigens een goed idee. Wat jullie?
Van 11 op 12 juni zeg maar (Voor degenen die wel in de buurt zitten, zoals ondergetekende kan het redelijk laat worden. 5:30 bij thuiskomst bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Zaterdag lijkt me voor de meeste mensen het handigst, aangezien ze dan de volgende dag niet hoeven te werken...
Voor jou is dat ideaal inderdaad, naar Rotterdam kun je via het nachtnet de hele nacht door..quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien dat ik bij mijnkan slapen, dat lijkt me wel zo handig.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voorstel voor een restaurant: http://www.gentilhomme.nl/nl/index.html
Ja, volgens mij wel. Het zit in het centrum en ik dacht dat het Omniversum ergens aan de rand van het centrum zat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Ziet er goed uit
Is het ook een beetje in de buurt van het omniversum?
Natuurlijk. Maar misschien moeten we dat ook gewoon nog niet vastleggen, en ter plaatse en ter tijde kijken wat iedereen wil en wat mogelijk is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het zit ongeveer 5 kilometer van elkaar af. Is het ook een idee als we wat later naar de film gaan, meteen daarna eten en als het heel mooi weer is, een avondlijke strandwandeling en anders de kroeg?
Ik zie nu al een drama voor me met een kaartjequote:Op zaterdag 9 april 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die 5 kilometer is trouwens op de routeplanner (voor de auto dus). Misschien is het lopend wel minder.
Je hebt ook gelijk, ik ben een beetje een planfanaat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk. Maar misschien moeten we dat ook gewoon nog niet vastleggen, en ter plaatse en ter tijde kijken wat iedereen wil en wat mogelijk is.
Als de groep nog groter wordt denk ik wel dat het verstandig is ja.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, ik ben een beetje een planfanaat.Maar reserveren voor het eten lijkt me wel gewenst, toch?
That's where I come in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Ik zie nu al een drama voor me met een kaartje
Ok, gelukkig maar.. Ik heb het zelfs een keer gepresteerd om m.b.v. een kaart de route naar een plaats van 100 meter verderop, waar nota bene maar 1 afslag na 20 meter voor nodig was zo te plannen dat we een toeristische route door de industriegebieden van Rotterdam maakten. Toen we maar telefonisch contact opnamen waar het nou ergens lag, moesten degenen die er al waren erg hard lachen toen ze hoorden waar we zaten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
That's where I come in.Ik ben de enige vrouw ter wereld die goed kan kaartlezen.
Als vrouwen ongesteld zijn, schijnen ze beter te kunnen kaartlezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
That's where I come in.Ik ben de enige vrouw ter wereld die goed kan kaartlezen.
Dat is toch al een iets minder domme fout, als je niet weet dat er twee waren.. Mijn fout was overigens dat ik het kaartje op de kop hield.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb op dat gebied ook wel een keer een enorme blunder gemaakt. We moesten naar een plaats in Friesland toe en ik wist dat we over Raerd moesten. Ik wist alleen niet dat er twee Raerden (een Raard en een Raerd) in Friesland lagen. Helaas koos ik voor die in het zuidwesten terwijl we die in het noordoosten moesten hebben.
Ben je ongesteld op 11 juni, Lupa?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:42 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als vrouwen ongesteld zijn, schijnen ze beter te kunnen kaartlezen.![]()
Jij gaat trouwens toch ook wel mee he, Haus?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:42 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als vrouwen ongesteld zijn, schijnen ze beter te kunnen kaartlezen.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
Dat is toch al een iets minder domme fout, als je niet weet dat er twee waren.. Mijn fout was overigens dat ik het kaartje op de kop hield.
Lopend heb ik minder problemen met kaartjes lezen. Als ik punten op het kaartje (Zoals straatnamen) herken kom ik er vaak uiteindelijk wel. Mits ik het kaartje bij de hand heb. In Amsterdam heb ik wel eens geprobeerd om met kaarten her en der langs de weg mijn weg te vinden (Het OV lag praktisch plat), maar toen kwam ik toch aan de hele andere kant van Amsterdam terecht dan waar ik had moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In steden vraag ik trouwens meestal gewoon aan een voorbijganger hoe ik ergens kom. Dat is makkelijker dan een kaartje.
Als ik kan wel. Met Maethorquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij gaat trouwens toch ook wel mee he, Haus?
Ik zet je er wel op als misschien. Wat doe je precies voor het World Year of Physics?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als ik kan wel. Met MaethorAlleen wordt het dan geen latertje. En ik zit dus met dat World Year of Physics die maand.
Bereikbaar zijn. En nu moeten de folders worden gemaakt, en strax moeten we de mensen isntructies geven die er de wacht gaan houden en het publiek gaan informeren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zet je er wel op als misschien. Wat doe je precies voor het World Year of Physics?
Dat vind ik juist het leukst. M'n pa en ik hebben vorig jaar 4000 kilometer door Texas heen gecrosst met mij als kaartlezer en het ging niet één keer fout.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
Lopend heb ik minder problemen met kaartjes lezen. Als ik punten op het kaartje (Zoals straatnamen) herken kom ik er vaak uiteindelijk wel. Mits ik het kaartje bij de hand heb. In Amsterdam heb ik wel eens geprobeerd om met kaarten her en der langs de weg mijn weg te vinden (Het OV lag praktisch plat), maar toen kwam ik toch aan de hele andere kant van Amsterdam terecht dan waar ik had moeten zijn.
Kaartjes met alleen een wegennet er op is vragen om problemen.
Wait a minute, ik ben volgens mij toch ook een vrouw en ik kan ook goed kaartlezenquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Wait a minute, ik ben volgens mij toch ook een vrouw en ik kan ook goed kaartlezen
Ik zet je erbij. Datum staat al vast, 11 juni!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:07 schreef livEliveD het volgende:
Count me inWanneer maakt me niet zoveel uit
Ah, je organiseert de boel ahwquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Bereikbaar zijn. En nu moeten de folders worden gemaakt, en strax moeten we de mensen isntructies geven die er de wacht gaan houden en het publiek gaan informeren.
Mooi, dan mag jij 11 juni kaarten lezen als dat nodig is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leukst. M'n pa en ik hebben vorig jaar 4000 kilometer door Texas een gecrosst met mij als kaartlezer en het ging niet één keer fout.![]()
Zul je zien dat het dan faliekant verkeerd gaat en we ergens in de Noordzee eindigen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:21 schreef Alicey het volgende:
Mooi, dan mag jij 11 juni kaarten lezen als dat nodig is.
Mijn alfabetische sortering, wat doe je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zet je erbij. Datum staat al vast, 11 juni!
Ach, het is lang geleden dat ik heb gezwommen, dus het mag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zul je zien dat het dan faliekant verkeerd gaat en we ergens in de Noordzee eindigen.
Niet eens opgemerkt, dus ook nog eens voor niets gedaan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, ik had je alfabetische sortering niet opgemerkt.
Anderen hebben het vast gezien en waarderen het ongetwijfeld enorm!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:25 schreef Alicey het volgende:
Niet eens opgemerkt, dus ook nog eens voor niets gedaan?
Ik heb anders niemand er over gehoord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Anderen hebben het vast gezien en waarderen het ongetwijfeld enorm!
Dit is niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:59 schreef het_fokschaap het volgende:
hee, waar is de alfabetische sortering gebleven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |