Dat hangt een beetje van het weer af.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat dachten jullie van een stevige strandwandeling achteraf?
Ik bedoel dan ook vooral als het echt regent. Bij windkracht 10 is een strandwandeling juist lekker, zolang het dus niet erbij regent.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Strandwandelingen zijn in bijna alle weerstomstandigheden leuk toch? Alleen niet als het echt regent, maar daar gaan we even niet van uit, en anders zijn er genoeg cafeetjes.
Bij deze besloten.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In mei/juni is het gewoon mooi weer. Punt uit.
Nou, maar dat is dan juist goed. Dan lijk je wat zoeter. En we herkennen je meteen!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Dan zou ik met een roze beertje rond moeten lopen?
Dat is wel zoet, zo zoet ben ik doorgaans niet
Ik heb een engeltje als avatar. Alsof ik zo'n engeltje ben.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Dan zou ik met een roze beertje rond moeten lopen?
Dat is wel zoet, zo zoet ben ik doorgaans niet
Dat ben ik ook al nietquote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar het is wel een beetje een femme fatale-engeltje.
Ja, welk schaap zou er op staan?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Ik kijk wel uit naar het t-shirt van fokschaapje
Die wordt vast prachtig inderdaad!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Ik kijk wel uit naar het t-shirt van fokschaapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |