*Joriszss meld
Shuffle aangeschaft voor mijn moeder (eehj anders loopt ze voor lul met een packerd bell ding), en tis dus echt een leuk apparaat. Al die onzin dat er geen scherm opzit..... id, er zit geen scherm op. Maar je zet toch simpel weg geen "kut" muziek op een apparaat..... dus skippen zou niet nodig hoeven zijn. Nou mocht je wel "kut" muziek op je shuffle hebben staan, dan graai je naar dat apparaat en ff next indrukken en hoppakee. Je gaat mij niet vertellen dat jullie hier allemaal elke keer als een nummer is afgelopen, jullie je i-Pod pakken, naar het schermpje kijken, een aantal keer op next drukken, tot je denkt... "eehj verrekt, das een leuk nr".
Daar komt nog bij dat die shuffle echt NIKS weegt en t geheel er ook wel kekke uitziet wanneer t om je nek hangt (niet zo lomp als die PB dingetjes).
Het enige kutte kan zijn dat je windows machine hem niet meteen goed herkent, maar dat is te verhelpen.
ps. heeft iemand al een armstrap voor de mini. Kwil een 6gig mini halen en die ook gebruiken volgend college jaar om te fitnissen, dus is zo'n strap dan iets (voor mijn gevoel schiet ie er erg makkelijk uit)
The greatest things in life cost nothing