Inmiddels via de apple site een bestelling geplaatst [lang leve de studiefinanciering]
gekozen voor bankoverschrijving maar ik snap het niet helemaal.
Als ik de verkoopvoorwaarden bekijk staat er dit:
5.4 Indien u per cheque, bank- of giro-overschrijving betaalt, zenden wij u een verzoek het verschuldigde bedrag te betalen. Uw Producten zullen naar u worden verzonden nadat wij uw betaling hebben ontvangen.
krijg ik nu een acceptgiro toegestuurd of moet/kan ik het via internetbankieren overmaken? Ik heb inmiddels al wel een orderbevestigingsmailtje gehad...
"U hebt gekozen voor betaling per bankoverschrijving. Wij zullen uw bestelling samenstellen en verzenden zodra wij uw betaling hebben ontvangen.
Maak in geval van een bankoverschrijving het verschuldigde bedrag over naar:
RABOBANK, Vecht en Plassen, Straatweg 53, 3621 BH, Breukelen (Utrecht), Netherlands
Rekeningnummer: 310676258
Begunstigde: BIBIT INTERNET PAYMENTS
Vermeld bij betaling het volgende referentienummer: BIBIT nr: 122*****97
BELANGRIJKE OPMERKING: indien u bij uw betaling niet uw referentienummer vermeldt, zal de verwerking van de bestelling vertraging oplopen."
Hoe moet ik dit dan invullen met internetbankieren? Ik heb hiernaast ook een webbestelnummer.
Welke moet ik dan als betalingskenmerk invullen??
Ik heb abn amro. Moet ik het dan een beetje zoals dit invullen?
Rekening Begunstigde
310676258
Naam
BIBIT INTERNET PAYMENTS
Plaats
Breukelen [??]
Betalingskenmerk
wat moet ik hier invullen, web-bestelnummer of " Vermeld bij betaling het volgende referentienummer: BIBIT nr: 122*****97 "
en tot slot;
wat moet ik met deze gegevens?
"RABOBANK, Vecht en Plassen, Straatweg 53, 3621 BH, Breukelen (Utrecht), Netherlands"
moet ik deze ook ergens vermelden?
![]()
help deze noob ff