let wel op de A1 he.. die werkt niet echt meequote:Op donderdag 7 april 2005 23:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, moet ik toch wel 7.30-7:45 van huis denk ik
ik moet over de A4.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
let wel op de A1 he.. die werkt niet echt mee
hmmm...de A1...zonder schaap's woonplaats te kennen...maar als je 's ochtends om half negen in zoetermeer wilt zijn, en je gaat dan kwart voor acht de deur uit....dan kun je niet over de A1 komen, lijkt mij...quote:Op donderdag 7 april 2005 23:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
let wel op de A1 he.. die werkt niet echt mee
Ik heet dan geen SC, mar ik heb wel de film gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:33 schreef miss_sly het volgende:
SC had je die docu over Einstein gekeken? Was het iets?
Ik weet niet hoe groot die pagina's zijn, maar als het een beetje een spannend boek is wil ik soms 300 pagina's in een paar uurtjes doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet vandaag de hele dag lezen. Voor die proefrecensie, ben nog maar net op weg in het boek en het is meer dan driehonderd pagina's.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En vanmiddag moet ik even werken, maar als ik thuis kom staat het eten voor me klaar, want Raymond komt langs om te koken voor ons.
Ja, is ook zo. Spannend is het niet, wel boeiend. Het gaat onder andere over seks.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet hoe groot die pagina's zijn, maar als het een beetje een spannend boek is wil ik soms 300 pagina's in een paar uurtjes doen.
Dat laatste impliceert natuurlijk nog niet per se dat het boeiend is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Spannend is het niet, wel boeiend. Het gaat onder andere over seks.![]()
Lupje!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy!!!
Je leeft mee met de begrafenis van Zijne Pauzigheid?
Wat kost dat geintje?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
Lupje!![]()
Ikke wel. In de Stadschouwburg voeren ze nooit zulke dure toneelstukken op
Geen idee, maar alleen al die 2 miljoen Poolse extra's moeten een vermogen kosten, qua reiskosten. Verblijfkosten in de goot zullen niet zo hoog zijn, echter. Jammer dat het Vaticaan niet openbaar is, anders hadden we straks de rekening van dit grapje eens op kunnen vragenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat kost dat geintje?
't Is vast ook goed voor de Romeinse economie. Al die lui die daar rondlopen moeten ook eten enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:33 schreef Doffy het volgende:
Geen idee, maar alleen al die 2 miljoen Poolse extra's moeten een vermogen kosten, qua reiskosten. Verblijfkosten in de goot zullen niet zo hoog zijn, echter. Jammer dat het Vaticaan niet openbaar is, anders hadden we straks de rekening van dit grapje eens op kunnen vragen
Oh jee, oh jee, pas op Haus!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:35 schreef Alicey het volgende:
Haushofer moet gewoon van mij, en hij weet dat ik geen tegenspraak duld. [afbeelding]
Het is wel duidelijk wie hier de broek aan heeft op WFL.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haushofer moet gewoon van mij, en hij weet dat ik geen tegenspraak duld. [afbeelding]
Maethor, jij komt toch ook naar Den Haag?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:40 schreef Maethor het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie hier de broek aan heeft op WFL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |