Nee, ik ben erg individualistisch en met er niet aan denken dat er 4 miljoen mensen komen.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
17 uur wachten om een lijk te zien.
Zouden jullie het leuk vinden als er vier miljoen mensen op jullie begrafenis zouden komen?
Ik denk ik ook. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 7 april 2005 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Vanavond om 22.30 uur op Belgie 2/Canvas een docu ter ere van het 100 jarige jubiileum van de relativitetistheorie van Einstein! Ik ga kijken
Welterusten!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb iemand gevraagd Einstein voor me op te nemen, want ik ga mijn bed in. Het moet morgen afgelopen zijn met ziek zijn, ik pik het niet langer
Truste allemaal
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk 'Hallo SC.'
LOL Ik ben helderziend.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef ReCreative het volgende:
Hallo, hier ben ik. Maar who the fuck wist je dat ik er aan zat te komen?
Ow ja, ik denk het wel, maar ik moet nog even kijken welke data mij schikkenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RC, kom je ook naar de meet? [WFL-meet] Omniversum Den Haag
en Ali C! fout! en qudrie๋nzee! nog fouter!quote:
ik ben hier !quote:
ja, lijkt me leuk...moet alleen even checken welke datum het beste uitkomt !quote:Op donderdag 7 april 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Schaapje!!!![]()
![]()
Kom je naar de meet??? [WFL-meet] Omniversum Den Haag
quote:Op donderdag 7 april 2005 22:33 schreef qu63 het volgende:
* qu63 luisterd nu Hassan Jassan - Schapie Schapie Schapie
HOERA!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:32 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, lijkt me leuk...moet alleen even checken welke datum het beste uitkomt !
en een t-shirt laten maken
vorige keer was ik daar met een expositie van Midas Dekkers over foto's en verhaaltjes over allerlei culturen. Ben even de naam kwijtquote:Op donderdag 7 april 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nieuwe Kerk heeft vaak leuke exposities.
Ja, daar heb ik ook over gelezen, weet ook niet meer hoe die heette. Het was iets als 'raar volk' ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:35 schreef het_fokschaap het volgende:
vorige keer was ik daar met een expositie van Midas Dekkers over foto's en verhaaltjes over allerlei culturen. Ben even de naam kwijt
Neuh, het was rustig hier. Alleen vanmorgen was het wel interessant.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef het_fokschaap het volgende:
jaaa, inderdaad !
heb ik hier nog wat interessante SC onderwerpen gemist vanavond ?
Lupa komt helemaal uit Friesland, dus dan kan jij ook komen Stormpje !quote:Op donderdag 7 april 2005 22:51 schreef STORMSEEKER het volgende:
Den Haag is ook niet naast de deur...
ik hoop het. irritante is wel dat ze ook hele hoge verwachtingen hebben over m'n aankomsttijd. nl. 8:30...weet niet of ik dat waar ga makenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je maakt de verwachtingen vast waar.![]()
Ja, joh? En hoe voelt dat nou?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, Storm, we hebben een chronisch gebrek aan niet-athe๏sten!![]()
niks mis mee joh, ik heb ook een jehova's getuige op m'n werk. altijd erg gezellig !quote:Op donderdag 7 april 2005 23:04 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zit ik straks alleen tussen al die wel-atheisten![]()
quote:Die in juni gaan zowiezo niet lukken-->Tentamens
Maar ik kan eens kijken voor mei. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar alle smoelen waar ik regelmatig tegenaan zit te typen.![]()
Da's wel een lastige ja.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoop het. irritante is wel dat ze ook hele hoge verwachtingen hebben over m'n aankomsttijd. nl. 8:30...weet niet of ik dat waar ga maken
ja, moet ik toch wel 7.30-7:45 van huis denk ikquote:Op donderdag 7 april 2005 23:10 schreef SingleCoil het volgende:
8:30 ! Zijn ze nou helemaal....!
De meeste mensen tot nu toe kiezen voor 11 of 12 juni. Dat lijkt me dus de meest geijkte datum. Maar er komt aan het eind van de zomer ook nog een meet in Groningen h่.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:05 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moeten we 2 meets doen want het wordt wel erg versplinterd zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |