mmmm......geinstalleerd maar toch gaat ie niet werken...... Ik neem tenminste aan dat je zelf ook je persoonlijke bericht met titel/artiest ziet????quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die winamp hebben
messenger AMP v2.0
Anders flikker je even op met jequote:Op zondag 10 april 2005 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met de beta versie
Oplossing? Geen. heb die eruit geflikkerd en ben weer de oude gaan gebruiken. Nu looptie alleen nog maar te kutten als ik een bestand krijg toegestuurdSucces!
vertel vertel... over dat register..quote:Op zondag 10 april 2005 14:58 schreef FredvZ het volgende:
Ik heb trouwens nu ook de nieuwe versie en vind hem wel fijn. Je kan veel instellen. bijv:
- Je kan gewoon de oude icoontjes weer in je contactenlijst zetten.
- Je hebt minder snel een overschot aan lange msnnamen omdat iedereen een ondertitel kan maken.
Nadeel is wel de reclame en de tabs. Maar gelukkig zijn de tabs makkelijk weg te halen zijn door het toe te voegen van 1 regel aan het register. De reclame stoor ik me niet aan.
Inderdaad, namelijk zo: (mits dat nog niet gemeld is)quote:Op zondag 10 april 2005 15:01 schreef dark-future het volgende:
tabs kun je ook weghalen door ze uittevinken.
heb zelf beta gebruikt en nu deze vind hem wel mooier en veel vooruitgegaan
vind de winks af en toe wel irri maar ja hoort erbij zeggen we maar
www.microsoft.nl staat iequote:Op zondag 10 april 2005 17:55 schreef crossover het volgende:
weet iemand waar ik msn 6.2 kan downen?
messenger 7 vind ik niet fijn..
Dat word opnieuw instalerenquote:Op maandag 11 april 2005 07:51 schreef About2Break het volgende:
Kut, net nu ik die buzzer knop uit me chatcherm heb weggehaalt
Ik weet niet precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 11 april 2005 12:35 schreef pepper_961 het volgende:
Ik heb een vraagje over die schermafbeeldingen.
Hoe krijg ik die zwart/wit schermafbeelding van dat kiekeboe kindje als avatar in m`n chatschermpje? Ik wil hem behalve als achtergrondafbeelding ook als schermafbeelding hebben.
quote:Op maandag 11 april 2005 07:31 schreef DaMook het volgende:
Een bug
Als je op bezet staat kun je een onbeperkt aantal buzzers verzenden, normaal zegt ie na 1 of 2 al van dat je je contactpersoon niet zo vaak lastig moet vallen, maar als je op bezet staat kan dat gewoon
![]()
A-patch <<< staat hierboven beschreven.....quote:Op maandag 11 april 2005 13:21 schreef Thieske het volgende:
Sinds ik MsN 7 heb kan ik geen mp3 bestanden meer ontvangen die iemand naar me stuurt. Iemand die daar een oplossing voor heeft?
Ik vraag het eigenlijk voor een vriendin.quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt.
Maar je schermafbeelding kan je wijzigen bij "Extra -> Schermafbeelding wijzigen.."
Je moet het plaatje dus op je computer hebben staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |