Maar je kan met 6.2 geen smileys à 1 euro per stuk (oid) kopen.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn msn 6.2:
[afbeelding]
Geen tabs, geen reclame. Heerlijk
Wat een gemis!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Maar je kan met 6.2 geen smileys à 1 euro per stuk (oid) kopen.
Die patch is er alquote:Op donderdag 7 april 2005 14:12 schreef Stretto het volgende:
Omg...........die winks........de buzzer............. ik kan niet wachten op een patch.
Ziet er wel flexxer uit enzo
I seequote:Op donderdag 7 april 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die patch is er al
En is al genoemd in het topic.
Je kan standaard al de winks en Buzzer uitzetten
Alle andere rommel dus de patch
Alleen msn plus schakeld de banner niet meer uit
Kan al standaard in msn onder Securityquote:Op donderdag 7 april 2005 14:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En die tabs? Dat haalt de patch niet weg
Thnx heb er overheen gekeken.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan al standaard in msn onder Security
This is a shared computer ..... bla bla
Kijk even bij de opties bij beveiliging , daar wil nog wel eens iets fouts aangevinkt of ingevuld zijn. Althans dat lees ik hier en daar....quote:Op donderdag 7 april 2005 14:34 schreef Binkster het volgende:
Heeft ie nieuwe port instellingen? want kom via de router niet met 7 online.
hèhè, asp blokken ze en php nietquote:Op donderdag 7 april 2005 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Thnx heb er overheen gekeken.
Ook handig om te weten is dat de volgende extensies standaard worden geblokkeerd bij het verzenden naar elkaar.
.ade .adp .app .asp .bas .bat .cer .chm .cmd .com .cpl
.crt .csh .exe .fxp .hlp .hta .inf .ins .isp .its .js .jse .ksh .lnk
.mad .maf .mag .mam .maq .mar .mas .mat .mau .mav
.maw .mda .mdb .mde .mdt .mdw .mdz .msc .msi .msp .mst
.ops .pcd .pif .prf .prg .pst .reg .scf .scr .sct .shb .shs .tmp
.url .vb .vbe .vbs .vsd .vsmacros .vss .vst .vsw .ws .wsc .wsf .wsh
Godver wat een lijst, als je zo breezer bent dat je rotzooi accepteert dan moet je de gevolgen maar onder ogen zien vind ik. Als ik nu ff een progrje wil sturen kan ik het eerst weer zippen ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Thnx heb er overheen gekeken.
Ook handig om te weten is dat de volgende extensies standaard worden geblokkeerd bij het verzenden naar elkaar.
.ade .adp .app .asp .bas .bat .cer .chm .cmd .com .cpl
.crt .csh .exe .fxp .hlp .hta .inf .ins .isp .its .js .jse .ksh .lnk
.mad .maf .mag .mam .maq .mar .mas .mat .mau .mav
.maw .mda .mdb .mde .mdt .mdw .mdz .msc .msi .msp .mst
.ops .pcd .pif .prf .prg .pst .reg .scf .scr .sct .shb .shs .tmp
.url .vb .vbe .vbs .vsd .vsmacros .vss .vst .vsw .ws .wsc .wsf .wsh
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
Waarom doenen
het niet goed als bewegende smileys
Mits diegene Media Player gebruiktquote:Op donderdag 7 april 2005 17:45 schreef Thieske het volgende:
Je kan nu ook zien naar welke nummers je contactpersoon luistert. Jippie!!!!
quote:Polygamy - allows you to open multiple MSN clients
Remove the banner ads
Hide the tabs
Remove the Ad Bar
Remove the MSN Search feature
Remove the Actions Panel
Of iTunes.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mits diegene Media Player gebruikt![]()
En ik had al zo weinig contantpersonen, lijkt nu nog minder...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:44 schreef thatsme het volgende:
het lettertype in de contactenlijst is wel verkleind, des te beter, nu past er meer in beeld (Y)
Komt vast doordat je van die slechte muziek draait.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind 'm best ruk tot nu toe eigenlijk, volgens mij kan m'n pc hem niet helemaal aan ofzo
ik heb tenminste nog een beetje afwisseling jaquote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef Murray het volgende:
[..]
Komt vast doordat je van die slechte muziek draait.
Met die patch knapt het al een stuk op...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een concert opstaan, dat ga ik toch niet onderbreken met m'n K3 mp3'tjes.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb tenminste nog een beetje afwisseling ja![]()
K3quote:Op donderdag 7 april 2005 21:05 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb een concert opstaan, dat ga ik toch niet onderbreken met m'n K3 mp3'tjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |