Inderdaad, dat is het punt.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:47 schreef in-limboy het volgende:
ZOUDEN KUNNEN KOMEN. Al was dit zo, dan zullen mijn interne remmingen overwonnen moeten worden. En dat is nogal wat...
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:17 schreef Black_Tulip het volgende:
Bij in-limboy, niet in mijn eigen leven hoor
Vertelquote:Op woensdag 13 april 2005 18:56 schreef Igraine het volgende:
... en ik weet zeker, zou ik je vertellen hoe de mijne in elkaar zou steken, dat jij niet mee zou gaan in de mijne...
Ik neem het je niet kwalijk dat je niet al mijn lange reacties doorgelezen hebt, maar had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat ik daar (hypothetische maatschappij) en van 'vies stoeien' al afgeweken ben, en erover uitgediscussieerd ben nu. Ik hou me koest rond kinderen (niet dat ik anders zal kunnen) en daarmee zal ik gelukkig wordenquote:Op woensdag 13 april 2005 18:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
Ik zal die site ook eens bekijken...
Ik was al klaar met je in-limboy, zoals ik al eerder zei, jij redeneert vanuit een eigen bedachte hypothetische maatschappij en dan kan je alles voor jezelf goedpraten en van een ander van tafel vegen. Als ieder vanuit zijn eigen bedachte 'ideale' maatschappij zou redeneren kunnen we nooit 'normale' discussies voeren. Ik ga niet mee in die van jou en ik weet zeker, zou ik je vertellen hoe de mijne in elkaar zou steken, dat jij niet mee zou gaan in de mijne... Daarom redeneren we ook vanuit de bestaande maatschappij, dat is de enige vaststaande waarde die we hierin hebben. Gezien jij dat niet kan, heeft het geen enkele zin hierover verder te discussieren met je, je valt bovendien toch steeds in herhalingen.
Laten we het hopen.....dat jij gelukkig wordt zonder anderen pijn te doen!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:22 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk dat je niet al mijn lange reacties doorgelezen hebt, maar had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat ik daar (hypothetische maatschappij) en van 'vies stoeien' al afgeweken ben, en erover uitgediscussieerd ben nu. Ik hou me koest rond kinderen (niet dat ik anders zal kunnen) en daarmee zal ik gelukkig worden![]()
Niets "ik denk", je doet het gewoonquote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef in-limboy het volgende:
dank je PAA![]()
en erodome, als ik seksuele opwinding rond kinderen gaan voelen zal ik sowieso dus al niet meer in staat zijn om te stoeien met zulke gosertjes, ook normaal rond ze zijn zou niet even 'normaal' meer zijn... Ik denk dat ik hulp zou zoeken, ja.
Beloof me dat je het doet, want ik denk niet dat je met jezelf zou kunnen leven als het fout gaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef in-limboy het volgende:
dank je PAA![]()
en erodome, als ik seksuele opwinding rond kinderen gaan voelen zal ik sowieso dus al niet meer in staat zijn om te stoeien met zulke gosertjes, ook normaal rond ze zijn zou niet even 'normaal' meer zijn... Ik denk dat ik hulp zou zoeken, ja.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:54 schreef in-limboy het volgende:
bedankt erodome, black tulip, en alle anderen voor de discussie, nieuwe inzichten en advies.
Mooi. Wil je ooit nog het telefoonnummer van mijn psychiater, dan moet je me mailenquote:en als ik het gevoel krijg dat het zwaar voor me wordt, zal ik hulp zoeken. Beloofd
Gaan jullie fijn adressen uitwisselen van favo kleuterschoolpleinen?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:17 schreef Yukinari het volgende:
@In-limboy
Ik kan je geen pmsg of email sturen, maar kun jij me mailen op yukinari@telenet.be ?
Kleuters, neeh. 9-12 isquote:Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaan jullie fijn adressen uitwisselen van favo kleuterschoolpleinen?.
quote:kastanova (Moderator) - zondag 10 april 2005 @ 23:09
*US dictator*
quote:Op zondag 10 april 2005 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
Tja, ik vraag me af waarom je seksuele gevoelens bij kinderen krijgt. Wat is het dat je daaraan opwindt?
De krappe kutjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |