abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2005 @ 17:46:40 #276
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26200421
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:47 schreef in-limboy het volgende:
ZOUDEN KUNNEN KOMEN. Al was dit zo, dan zullen mijn interne remmingen overwonnen moeten worden. En dat is nogal wat...
Inderdaad, dat is het punt.

En bij opkomende seksuele gevoelens gaat het meestal makkelijker dan bij andere zaken.
[KNE]-Mod
  woensdag 13 april 2005 @ 17:51:22 #277
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_26200502
Op onze school zit ook al zo'n viespeuk Denkt dat hij gewoon ongestraft aan iedereen kan zitten..
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
pi_26201712
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:17 schreef Black_Tulip het volgende:

Bij in-limboy, niet in mijn eigen leven hoor

Ik zal die site ook eens bekijken...

Ik was al klaar met je in-limboy, zoals ik al eerder zei, jij redeneert vanuit een eigen bedachte hypothetische maatschappij en dan kan je alles voor jezelf goedpraten en van een ander van tafel vegen. Als ieder vanuit zijn eigen bedachte 'ideale' maatschappij zou redeneren kunnen we nooit 'normale' discussies voeren. Ik ga niet mee in die van jou en ik weet zeker, zou ik je vertellen hoe de mijne in elkaar zou steken, dat jij niet mee zou gaan in de mijne... Daarom redeneren we ook vanuit de bestaande maatschappij, dat is de enige vaststaande waarde die we hierin hebben. Gezien jij dat niet kan, heeft het geen enkele zin hierover verder te discussieren met je, je valt bovendien toch steeds in herhalingen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 13 april 2005 @ 18:56:46 #279
111964 Jitse
add goes here
pi_26201728
Denk ook eens verder na dan jezelf en het kind.

De vrienden / familie kring van het kind zal zich absoluut niet goed voelen bij een relatie tussen een kind van 12 en iemand van 30 bv

Ik denk dat als ik een meisje kende van 12 toen ik ook 12 ik haar tot op de dag van vandaag en waarschijnlijk nog zeer lang raar zou bekijken als ze met een gast van 30 gevreejen had.
or here.. contact me for further information or prices
pi_26202544
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:56 schreef Igraine het volgende:
... en ik weet zeker, zou ik je vertellen hoe de mijne in elkaar zou steken, dat jij niet mee zou gaan in de mijne...
Vertel

Bye Igraine
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_26202714
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:28 schreef r_one het volgende:

Vertel

Bye Igraine
Nee, je zou nog schrikken...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_26203854
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:56 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik zal die site ook eens bekijken...

Ik was al klaar met je in-limboy, zoals ik al eerder zei, jij redeneert vanuit een eigen bedachte hypothetische maatschappij en dan kan je alles voor jezelf goedpraten en van een ander van tafel vegen. Als ieder vanuit zijn eigen bedachte 'ideale' maatschappij zou redeneren kunnen we nooit 'normale' discussies voeren. Ik ga niet mee in die van jou en ik weet zeker, zou ik je vertellen hoe de mijne in elkaar zou steken, dat jij niet mee zou gaan in de mijne... Daarom redeneren we ook vanuit de bestaande maatschappij, dat is de enige vaststaande waarde die we hierin hebben. Gezien jij dat niet kan, heeft het geen enkele zin hierover verder te discussieren met je, je valt bovendien toch steeds in herhalingen.
Ik neem het je niet kwalijk dat je niet al mijn lange reacties doorgelezen hebt, maar had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat ik daar (hypothetische maatschappij) en van 'vies stoeien' al afgeweken ben, en erover uitgediscussieerd ben nu. Ik hou me koest rond kinderen (niet dat ik anders zal kunnen) en daarmee zal ik gelukkig worden
You're living in a fantasy... world...
pi_26205419
Toch nog 1 vraag op de valreep(als ik het nog red hoor, anders heb ik pech)...

Stel, je komt er toch tegen aan gelopen dat je sexuele opwinding voelt in het bijzijn van een kind, zou je dan wel hulp zoeken als dat gebeurt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26205504
quote:
Op woensdag 13 april 2005 20:22 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Ik neem het je niet kwalijk dat je niet al mijn lange reacties doorgelezen hebt, maar had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat ik daar (hypothetische maatschappij) en van 'vies stoeien' al afgeweken ben, en erover uitgediscussieerd ben nu. Ik hou me koest rond kinderen (niet dat ik anders zal kunnen) en daarmee zal ik gelukkig worden
Laten we het hopen.....dat jij gelukkig wordt zonder anderen pijn te doen!
pi_26205722
dank je PAA

en erodome, als ik seksuele opwinding rond kinderen gaan voelen zal ik sowieso dus al niet meer in staat zijn om te stoeien met zulke gosertjes, ook normaal rond ze zijn zou niet even 'normaal' meer zijn... Ik denk dat ik hulp zou zoeken, ja.
pi_26206008
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef in-limboy het volgende:
dank je PAA

en erodome, als ik seksuele opwinding rond kinderen gaan voelen zal ik sowieso dus al niet meer in staat zijn om te stoeien met zulke gosertjes, ook normaal rond ze zijn zou niet even 'normaal' meer zijn... Ik denk dat ik hulp zou zoeken, ja.
Niets "ik denk", je doet het gewoon

Alsjeblieft
pi_26206254
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef in-limboy het volgende:
dank je PAA

Beloof me dat je het doet, want ik denk niet dat je met jezelf zou kunnen leven als het fout gaat.
Blijf jezelf toetsen, of je gedachtegangen, je gevoel en de praktijk wel eerlijk blijven tegenover jezelf en het kind...

Je hebt een zwaar pad gekregen in dit leven in-limboy, nu besef je dat niet niet zozeer, maar naarmate de jaren klimmen zal je dat meer gaan begrijpen, hou jezelf onder controle en als je ook maar enigsinds denkt dat die controle ook maar wat begint te verslappen haal er dan hulp bij, dat is geen verlies, je zal er alleen maar mee winnen..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26208656
bedankt erodome, black tulip, en alle anderen voor de discussie, nieuwe inzichten en advies. Ik zal altijd blijven kijken naar wat het eerlijkst en het best is richting het kind en zal altijd proberen een goede band te behouden met diens ouders. Een zwaar pad is het op dit moment nog niet, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten; dit zal pas zwaar worden wanneer ik mezelf daadwerkelijk onder controle moet gaan houden. Is nog niet het geval, en als ik het gevoel krijg dat het zwaar voor me wordt, zal ik hulp zoeken. Beloofd

bedankt iedereen, en nog een laatste keer welterusten!
(Ik zal niet even actief zijn op het forum, maar ik ben er nog wel hoor. Laat een berichtje voor me achter mocht je nog wat van me willen.)
pi_26219138
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:54 schreef in-limboy het volgende:
bedankt erodome, black tulip, en alle anderen voor de discussie, nieuwe inzichten en advies.
Graag gedaan.
quote:
en als ik het gevoel krijg dat het zwaar voor me wordt, zal ik hulp zoeken. Beloofd
Mooi. Wil je ooit nog het telefoonnummer van mijn psychiater, dan moet je me mailen
pi_26224523
@In-limboy
Ik kan je geen pmsg of email sturen, maar kun jij me mailen op yukinari@telenet.be ?
pi_26231277
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:17 schreef Yukinari het volgende:
@In-limboy
Ik kan je geen pmsg of email sturen, maar kun jij me mailen op yukinari@telenet.be ?
Gaan jullie fijn adressen uitwisselen van favo kleuterschoolpleinen? .
pi_26235239
wist je het maar.
pi_26251446
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Modus het volgende:

[..]

Gaan jullie fijn adressen uitwisselen van favo kleuterschoolpleinen? .
Kleuters, neeh. 9-12 is zzz
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:58:20 #294
37769 erodome
Zweefteef
pi_26251884
Kom op mensen, doe even normaal...
pi_26253892
sorry hoor erodome, maar met zo'n reactie lokt Modus dat soort dingen gewoon uit, hoor.
Ik zat ook al te denken aan zo'n soort van reactie van

"Jaaaaa, en dan verkrachtingen plannen!
En tactieken uitwisselen: lange regenjas, donkere zonnebril, grote zak snoep...
Oh, en natuurlijk kunnen we elkaar onderdak bieden in het geval dat we gezocht worden door de politie!"

Maarja, waarom zou ik. Hier is mijn reactie provocerender dan die van hem, maar is volledig door hem uitgelokt. En dan kan je boos op ons worden... maar op die reactie van modus kon ik werkelijk niks zinnigs bedenken om te antwoorden.
pi_26254846
quote:
kastanova (Moderator) - zondag 10 april 2005 @ 23:09
*US dictator*

quote:Op zondag 10 april 2005 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
Tja, ik vraag me af waarom je seksuele gevoelens bij kinderen krijgt. Wat is het dat je daaraan opwindt?

De krappe kutjes?

Ik kan me deze nog herinneren in R&P Boylove.
Geen (over)reactie, niet gemod.
Hij staat er nog steeds trouwens.

IMHO: Bashing: nee, maar reacties zoals van Modus vind ik adrem/gepast, als Im-limboy c.s. hun visie hier kunnen uitdragen, dan moet dit ook kunnen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:19:58 #297
37769 erodome
Zweefteef
pi_26260851
Gewoon niet miepen en fatsoenlijk blijven, hoe een ander zich gedraagt mag nooit een excuus zijn om zelf niet fatsoenlijk te zijn, we zijn de kleuterschool wel voorbij waar we met vingertjes wijzen van ja maar hijhijjjjj!!!!

Let op jezelf, dan let ik wel op de rest ok?
pi_26261001
moet kunnen, maar dan moet je niet op ons komen klagen als we iets even onzinnigs terug zeggen.
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:35:25 #299
37769 erodome
Zweefteef
pi_26261274
Je kan nu door gaan miepen dan wordt ik wat minder flexibel, of je kan gewoon een beetje meewerken en dan kan je een hoop bij me maken...

Heb ik namen genoemd, je persoonlijk aangesproken, nee?
Dan mag je ervanuit gaan da dit voor ieder met stomme opmerkingen gaat.

Zijn we nu klaar en gaan we normaal doen, gaarne, want ik heb een ontzettende rotbui en zou het erg op prijs stellen als er een beetje meegewerkt wordt.
pi_26261626
jamaar hij begon

sorry hoor, erodome. Je bent wel lief hoor
niets slechts bedoeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')