En hier ga je er dus wéér van uit dat een relatie tussen een kind en een volwassene slecht is, of dat ik slechte intenties heb of zoiets!quote:Maar blijf jij maar rustig jouw meningen er op na houden. Gelukkig beland je dan binnen kort wel achter de tralies, hopelijk vor ene zéér lange tijd! Kunnen onze kinderen weer normaal volwassen worden zonder zich druk te hoeven maken om perverse en trieste types als jij. Leeftijdsgrenzen zijn er niet voor niets. LIVE WITH IT!
Omdat dat zo hóórt volgens de maatschappij, volgens de maatstaven van seks gebaseerd OP MINDER AARDIGE PEDOFIELEN. Daar ben ik de dupe van, dat accepteer ik, ik loop risico's; maar dat wil NIET zeggen dat ik hetzelfde ben als zij. Echt niet. Hen is het om de seks - mij is het om het kind, en als het kind er geen slechte ervaringen aan overhoudt wil ik jou met argumenten horen over waarom het níet zou kunnen, los van de maatschappij want die is er niet op gebaseerd.quote:Zodra jij volwassen bent en het met iemand doet van rond de 12 jaar heeft de maatschappij daar HEEL VEEL mee temaken. Dan kun je wel je schouders ophalen, maar je draait wel zeer terecht de bak in, want van kinderen van rond de 12 jaar BLIJF JE AF!
Ieder weldenkend mens... Dat jij er nou niet open voor staat dat 'seks' (expirimenteel, het kind heeft volledig de overhand! Als het uit de hand loopt zou het evengoed uit de hand zijn gelopen met een leeftijdsgenoot, want ik zorg er zélf voor dat het kind alles doet!) niet altijd slecht hoeft te zijn maakt niet dat je daarom weldenkend bent. Of dat anderen dat niet zijn. Gemiddelde maatschappij is het met jou eens, omdat ze niet beter weten. En omdat we opgevoed zijn in een christelijke maatschappij waarbij de morelen in ieder geval nog een beetje na zijn blijven hangen.quote:Omdat bij deze discussie slechts 1 argument nodig is om ieder weldenkend mens ervan te doen overtuigen dat het ondenkbaar is om welke sexuele relatie dan ook van een volwassene met een kind van 12 goed te keuren. Helaas dringt dat bij jou niet door. Maar dat geeft verder niets, zolang je maar van de kinderen afblijft.
Verliefd worden op een kind ís in de meeste gevallen pedofilie, in de zin van het woord, kinderliefde. Tegenwoordig is de betekenis meer kinderverkrachter, maar dat komt door de onwetendheid van de maatschappij, en een paar mentaal niet in orde klojo's die het goed hebben verziekt. Ook voor mij is het gewoon liefde, en de enige manier dat ik seks zou kúnnen hebben met een kind is als ik (zo goed als) zeker wist dat het kind er níet onder zou lijden. En ik kan me ook nog geen situatie voorstellen waarin dit zou gebeuren dus ga er nou maar van uit dat het ook niet zál gebeuren; toch heb ik de mening dat - als het wél zou gebeuren - het niet slecht zou zijn. Moreel gezien belachelijk, maar ik vind de meeste morele regels ook wel belachelijk. Ieder weldenkend mens (...) kan die zelf ook wel bedenken.quote:Verliefd worden op een kind is ook een vorm van pedofilie, DisIllussion. Normaal wordt je namelijk niet verliefd op een kind. En dan hoef je helemaal niets met het knd te doen, maar verliefd worden op een kind hoort daar nou eenmaal bij.
Dat snap ik.quote:Die deling in tweeën die ze op hun homepage hebben staan tussen self- en child-oriented men klopt met mijn gevoelens, ik heb dus voor mezelf al helemaal geen behoefte om dat te gaan bewijzen, aangezien dat gewoon mijn gevoelens zijn, punt.
Je geeft in dit bericht aardig overtuigende cijfers (maar nog steeds geen bewijs dat het nooit schadelijk is, maar dat neem ik je niet kwalijk; blijkbaar is het inderdaad erg moeilijk om aan dat bewijs te komen, omdat de onderzoeken gekleurd zijn), maar ik blijf ervan overtuigd dat een volwassene-kindrelatie riskant is. Waarom zal ik wat nader toelichten in een reply aan Disillusion, maar ik ga eerst met jou verderquote:Maar ik moest bewijzen dat het niet schadelijk hoeft te zijn... [knip] Ik weet het in ieder geval van ervaringen van anderen, maar dat is voor jou geen goed bewijs, dus helaas.
Dat zou best eens kunnen, als het kind inderdaad initiatief neemt louter om te experimenteren.quote:Een kind dat op die manier begint met seksuele handelingen zal sowieso al niet snel ergens bang voor zijn of terug dijnsen.
Ik denk dat het van het individu afhangt. Ik heb heel veel posts op Fok gelezen over hoe kinderen hun ouders enorm in de verlegenheid kunnen brengen door hun openlijke seksuele opmerkingen, zonder dat ze ervan bewust zijn dat hun ouders zich hierdoor schamen. Aan de andere kant weet ik van mezelf dat ik op hele vroege leeftijd (zo vroeg dat ik niet eens meer kan herinneren hoe oud ik was) begon met masturberen en dat ik me hier zo door schaamde (omdat ik tot ongeveer mijn 13e geen flauw benul had wat ik aan het doen was) dat ik het pas veel later (ongeveer een jaar geleden) vertelde in een gesprek met mijn ouders over seksualiteit. Schrik maar niet hoor, over neuken en de gevolgen ben ik door mijn ouders al vroeg voldoende ingelicht, maar de rest heb ik vooral uit de BreakOut! moeten lerenquote:Dat is waar, maar ik denk niet dat dit zo snel zou gebeuren. Kinderen vertellen hun ouders ook niet over stoute spelletjes die ze met hun vriendjes doen. Als hij zich schaamt en het niet durft te vertellen heeft óf de pedofiel iets fout gedaan, of gewoon sowieso al slechte bedoelingen gehad.
Nee, maar dat doet er hier niet toe. Jij beweerde dat iemand die is opgevoed met een bepaalde geloofsovertuiging niet snel zou overstappen naar een andere (en als ik de gelijking goed begrijp ook dat als het wel zou gebeuren, het geen kwalijke gevolgen zou hebben). Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat ik wel radicaal ben veranderd van geloofsovertuiging en dat ik heel lang heb geworsteld met haat tegenover de mensen in de kerk en mijn eigen ouders, omdat ik het niet kon verkroppen dat ze tegen me gelogen hadden en zo een deel van mijn jeugd (die vanuit mijn huidige perspectief natuurlijk veel beter agnostisch of atheïstisch had kunnen zijn geweest) hebben verpest. Achteraf kwam ik tot de conclusie dat ze niet gelogen hadden, omdat zij zelf oprecht geloofden in wat ze uitdroegen. Maar goed, we gaan weer off-topic. In ieder geval, als jij met deze vergelijking probeerde aan te tonen dat een kind later als volwassene niet (dus nooit, in geen enkel geval) te maken krijgt met de kwalijke gevolgen van een volwassene-kindrelatie die eerst goed leek te verlopen, dan kan ik uit eigen ervaring vertellen dat je de plank volledig mis slaat.quote:maar je bent géén moslim!
Ik vind het relevanter dat het mis kan gaan.quote:Vind ook niet dat je door die ervaringen kan zeggen dat je vrij seks kan hebben met kinderen, maar het geeft wel op een bepaalde manier weer dat het dus óók goed kan gaan.
Je kan niet 100% zeker zijn dat het kind er geen slechte gevoelens bij heeft, of dat hij, als hij er eerst wel gelukkig mee was, er later geen problemen mee kan krijgen.quote:Want waarom als een jongen iets zelf begint, en de persoon waarmee hij het begint doet niks meer dan dat, waar zou hij zich dan slecht over moeten voelen? Als hij er onzeker over was, had hij het niet gedaan.
Daar ben ik het mee eens, alleen zou ik het anders verwoordenquote:Ik durf zelfs te zeggen dat een deel van de onzekerheid die voort *KAN* vloeien uit een ouder-kind relatie ligt aan de disacceptatie van diezelfde relaties doordat een aantal zieke figuren het voor de "aardige" pedofielen verpest hebben.
Ik ben het er mee eens dat naarmate het kind ouder wordt, de kans groter is dat hij weet wat de maatschappelijke mening erover is en ook dat hij zich hier beter overheen kan zetten, maar hoe 'goed' dat kind daarin is, hangt volledig af van de ontwikkeling van het individu en daarom is het moeilijk om daar uitspraken over te doen.quote:En alsnog denk ik dat zo'n jongen dat op 12-jarige leeftijd al wel enigszins mee krijgt.
ik word hier echt misselijk vanquote:Ieder weldenkend mens... Dat jij er nou niet open voor staat dat 'seks' (expirimenteel, het kind heeft volledig de overhand! Als het uit de hand loopt zou het evengoed uit de hand zijn gelopen met een leeftijdsgenoot, want ik zorg er zélf voor dat het kind alles doet!) niet altijd slecht hoeft te zijn maakt niet dat je daarom weldenkend bent.
Alleen doktertje spelen, maar dat kan dan beter met anderen van je leeftijd.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef Tim_G het volgende:
Denk je echt dat iemand van onder de 12 echt met sex 'experimenteerd' ?!
Niet als je als je voor jezelf duidelijk het doel stelt dat je zelf écht niks doet.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
ik word hier echt misselijk van![]()
Je hebt altijd een overhand als oudere. Dat een kind de overhand heeft is een illusie.
Dan nóg, je bent als oudere ook verantwoordelijk voor dat kind. Dat kind maakt fouten en ouderen moeten dat corrigeren.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:16 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Niet als je als je voor jezelf duidelijk het doel stelt dat je zelf écht niks doet.
Ik begrijp dat mijn posts met alsen aan elkaar hangen, maar niet elke keer dezelfde. De ene 'als' is mijn voorwaarde: ALS ik niet voor mezelf zeker zou weten dat een kind er naar alle waarschijnlijkheid geen schade aan zou overhouden, zou ik ook niet aan seks beginnen. De andere als die ik gebruik komt door de onduidelijkheid die er staat door gebrek aan onderzoeken die over dít onderwerp gaan, en de twee onderzoeken díe ik tegenkwam spraken in mijn voordeel. Die onderzoeken spreken zelfs in mijn voordeel als het gaat over 'eerlijke' seks tussen mannen en jongens in het algemeen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:30 schreef erodome het volgende:
Im-limboy, heb je zelf door hoeveel alsen er in jouw theorieen staan?????
Het hangt aan elkaar van alsen, als het kind er geen schade aan ondervindt...
Dat betekend dus al dat het risiko veelste hoog is omdat je van geen enkele zekerheid uit kan gaan.
Jij denkt een kind echt te kunnen doorgronden zodat je zekerheid hebt over hoe het kind zich voelt, maar je vergeet dat kinderen ontzettend goed toneel kunnen spelen en als ze eenmaal van je houden je ze in de grond kan trappen zonder dat ze minder van je gaan houden en minder geven van zichzelf...
Kijk eens naar hoevaal het mis gaat in-limboy, ook met mensen die dachten in alle liefde te handelen, ook in liefde kan je heel veel fout doen, niet kwaadwillend, maar wel extreem schadelijk.
Theoretisch moet het ook mogelijk zijn een val van 15 meter te overleven, maar meestal gebeurt dat toch echt niet, snap je?????
Je had het in het vorige stuk over kortzichtige ouders, nou wordt ik ook nog eens een keer close minded genoemd, dat gebeurt me niet vaak hoor
Maar de dag dat iemand het in zijn hoofd haalt de onschuld van mijn kind te bezoedelen is de dag dat ik mijn geweldloosheid afleg en dat is een belofte....
Als ik zou weten dat iemand pedofiel is dan mag mijn kind niet alleen zijn met dat persoon, vind het eigenlijk toch al niet nodig dat mijn kind alleen bij een volwassen persoon is om te spelen enzo, hij gaat maar lekker met zijn vriendjes spelen van zijn eigen leeftijd, niet bij een of andere volwassen vent de hele tijd rondhangen...
Iemand mag heel dol zijn op mijn zoon, mag ermee spelen, stoeien, knuffelen, de onschuldige intimiteit, liefde kan hij nooit genoeg krijgen, maar ga over die lijn heen en je hebt een ontiegelijke toornige moeder achter je reet aan en ik laat geen spaan van je heel als je mijn vertrouwen en dat van mijn kind breekt...
Hij is mijn hart...
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:39 schreef Mik-xa het volgende:
Doet me een beetje denken aan Der Untergang dit. Je kan Hitler (in-limboy) nog zo menselijk op het witte doek zetten, het blijft iemand met enorm ZIEKE ideeën.
IMHO![]()
Kan ik kort over zijn, jazeker expirimenteren kinderen onder de 12.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef Tim_G het volgende:
WTF?!?! je probeert het in een leuk omhulsel te brengen maar je bent en blijft een pedofiel?!?! en dan maak ik geen onderscheid tussen goede en slechte pedofielen want die bestaan niet!
Denk je echt dat iemand van onder de 12 echt met sex 'experimenteerd' ?! Flikker op man! Das het voor jezelf goed praten terwijl JIJZELF ook dondersgoed weet dat het fout is!! Als jij dit echt meent wat je hier neerzet mogen ze wmb jouw gewoon de bak in gooien??
Dat is "natuurlijker", maar als een kind laat merken dat het zelf wil expirimenteren met mij hoeft dit niet meteen schadelijker te zijn. Het is ongebruikelijk, niet geaccepteerd door de maatschappij, maar het blijft voor dat kind alleen expirimenteren / zichzelf verkennen.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Alleen doktertje spelen, maar dat kan dan beter met anderen van je leeftijd.
Volgens jou moet je een kind dat wil expirimenteren dus stoppen, en zeggen dat dit niet mag. Want jij geeft die 'zin' van dat kind om te expirimenteren weer als een fout, en fouten moet je corrigeren. Ik zie er alleen niks fouts in zolang de volwassene zich verantwoordelijk gedraagt. Waarom zou het meer fout zijn dan met leeftijdsgenootjes... Het komt allemaal van het kind af, hoor..quote:Op donderdag 7 april 2005 16:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan nóg, je bent als oudere ook verantwoordelijk voor dat kind. Dat kind maakt fouten en ouderen moeten dat corrigeren.
Wat jij bedoelt zie ik nog steeds als fout en door te zwijgen en zelfs niks te doen is een bevestiging voor dat kind om toch door te gaan. Je hebt altijd als oudere een natuurlijk overwicht op dat kind. Ik neem ook aan dat dat kind niet zegt: doe je kleren uit, etc.
Kinderen van 8 ook hoor... Mij werd verteld dat een kind van acht het "heus niet erg vindt" als zijn/haar fantasiën tot werkelijkheid werden gebracht... Waarmee mij dus ook verteld werd wat ík wilde toen ik acht was...quote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef Tim_G het volgende:
WTF?!?! je probeert het in een leuk omhulsel te brengen maar je bent en blijft een pedofiel?!?! en dan maak ik geen onderscheid tussen goede en slechte pedofielen want die bestaan niet!
Denk je echt dat iemand van onder de 12 echt met sex 'experimenteerd' ?! Flikker op man! Das het voor jezelf goed praten terwijl JIJZELF ook dondersgoed weet dat het fout is!! Als jij dit echt meent wat je hier neerzet mogen ze wmb jouw gewoon de bak in gooien??
Niet iedereen, maar er zijn genoeg kinderen die onder die leeftijd al sexueel actief zijn (merendeels solo, maar dat maakt het niet anders). Ik ben zelf al met sex bezig zo lang als ik mij kan herinneren.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef Tim_G het volgende:
Denk je echt dat iemand van onder de 12 echt met sex 'experimenteerd' ?!
sorry, maar soloseks is wel dégelijk anders... Sterker nog, baby's masturberen al. Wil je zeggen dat het geen verschil maakt of die met zichzelf bezig zijn of dat een ander dat bij ze doet???quote:Op donderdag 7 april 2005 17:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar er zijn genoeg kinderen die onder die leeftijd al sexueel actief zijn (merendeels solo, maar dat maakt het niet anders). Ik ben zelf al met sex bezig zo lang als ik mij kan herinneren.
Dat neemt niet weg dat die sub 12-jarigen die experimenten beter met leeftijdsgenootjes kunnen doen.
En alle andere gevallen zijn hetzelfde als destijds bij jou? Dacht het nie, beetje onrealistisch dus..quote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef innovative het volgende:
Kinderen van 8 ook hoor... Mij werd verteld dat een kind van acht het "heus niet erg vindt" als zijn/haar fantasiën tot werkelijkheid werden gebracht... Waarmee mij dus ook verteld werd wat ík wilde toen ik acht was...![]()
in-limboy durft er tenminste voor uit te komen.. En voor elke persoon die ervoor uit durft te komen zijn er 20 (willekeurig getal) die dat niét kunnen en alles maar opkroppen met alle mogelijke foute uitkomsten van dien.quote:En mbt in de bak gooien, ik moet toegeven dat ik serieus overweeg om eens te kijken wat ik met deze informatie kan doen, aangezien er hier iemand daadwerkelijk uitkomt dat hij geïnteresseerd is in seks met kinderen (doodleuk gebracht met allemaal loze omhulsels en pogingen het goed te praten, waaronder "ook geinteresseerd in volwassenen...").
Mjah, maar mij persoonlijk zou het dan niet veel uitmaken of nr. 1 of nr. 2 aan mijn kind gaat zitten... Sowieso zou ik nr.1 uit de buurt houden, en als het toch gebeurt, kandie ook maar beter maken dattie weg komt...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:36 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
En alle andere gevallen zijn hetzelfde als destijds bij jou? Dacht het nie, beetje onrealistisch dus..
[..]
in-limboy durft er tenminste voor uit te komen.. En voor elke persoon die ervoor uit durft te komen zijn er 20 (willekeurig getal) die dat niét kunnen en alles maar opkroppen met alle mogelijke foute uitkomsten van dien.
Wat zou je als ouder liever hebben btw, bijvoorbeeld in een vriend die over de vloer komt.. Eentje waarvan je weet dat diegene ook op kinderen geilt, om het maar even heel kort door de bocht te zeggen, en daar ook openlijk over praat zodat mocht er iets aan zitten te komen dat je het op tijd hoort en acties kunt ondernemen, of dat je het niet weet totdat er aan je kind gezeten is? Lijkt mij het eerste.
NEE, dan heb je iets niet goed gelezen!quote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef innovative het volgende:
[..]
Kinderen van 8 ook hoor... Mij werd verteld dat een kind van acht het "heus niet erg vindt" als zijn/haar fantasiën tot werkelijkheid werden gebracht... Waarmee mij dus ook verteld werd wat ík wilde toen ik acht was...![]()
En mbt in de bak gooien, ik moet toegeven dat ik serieus overweeg om eens te kijken wat ik met deze informatie kan doen, aangezien er hier iemand daadwerkelijk uitkomt dat hij geïnteresseerd is in seks met kinderen (doodleuk gebracht met allemaal loze omhulsels en pogingen het goed te praten, waaronder "ook geinteresseerd in volwassenen...").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |