Ok. Dan stuur ik zo nog een mailtje.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bekijk de image een paar posts eerder
Prestaties in de competitie
Prestaties in de FOK!cup
Prestaties in de beker
Maakt niet uit hoe je het stuurt, daar kom ik waarschijnlijk zelf wel uit!
oppassen he! ik train ook wingers en kvind et leuk en winstgevend, het is tijdens wedstrijden al vaak genoeg gebeurd dat ik mijn wingers een beslissende pass in huis hadden. Plus dat het best winstgevend is omdat het snel gaat. En je krijgt vaak meer geld voor je wingers omdat het aanbod minder is, en het is weer eens wat anders dan precies hetzelde trainen als ieder anderquote:Op maandag 11 april 2005 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]wie gaat er dan ook wingers trainen
Tsja, Wingers blijven een moeilijk geval.
Zodra ze leuke andere stats hebben liggen er velen op de loer.
En trainen is ook niet al te makkelijk want een winger zonder een bijstat heb je vrij weinig aan.
Hehe, was ook niet zo serieus bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:46 schreef JJHelder het volgende:
[..]
oppassen he! ik train ook wingers en kvind et leuk en winstgevend, het is tijdens wedstrijden al vaak genoeg gebeurd dat ik mijn wingers een beslissende pass in huis hadden. Plus dat het best winstgevend is omdat het snel gaat. En je krijgt vaak meer geld voor je wingers omdat het aanbod minder is, en het is weer eens wat anders dan precies hetzelde trainen als ieder ander![]()
zoals je ziet zitten er ook voordelen aanBijstats zijn wel belangrijk, maar opzich heb ik daar nog niet veel last van gehad met het aantrekken van spelers bij bidwars ed
tuurlijk hives.. is gewoon een verkapte manier om vriendjes te krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:27 schreef The_Hives het volgende:
Als jullie een bericht ontvangen van www.hyves.nl kunnen jullie die negeren.
Er staat een verzoek in om lid te worden van het vriendennetwerk van Hives, terwijl ik dit soort flauwekul nooit invul.
Ik weet dus niet wie mijn e-mail daar ingevuld heeft enzo, want ik kreeg hem ook ineens binnen. It wasn't me.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
tuurlijk hives.. is gewoon een verkapte manier om vriendjes te krijgen
niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:27 schreef The_Hives het volgende:
Als jullie een bericht ontvangen van www.hyves.nl kunnen jullie die negeren.
Er staat een verzoek in om lid te worden van het vriendennetwerk van Hives, terwijl ik dit soort flauwekul nooit invul.
Ik weet dus niet wie mijn e-mail daar ingevuld heeft enzo, want ik kreeg hem ook ineens binnen. It wasn't me.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:25 schreef Robar het volgende:
SD
Ik heb nog geen topicimage voor jou gemaakt....
Schande de FOK!meister himself.
* Robar onmiddellijk knippen en plakken gaat in photoshop
kheb idd ook vaak gemerkt dat er veel beslissende passes aankomen vanuit de flankenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:46 schreef JJHelder het volgende:
[..]
oppassen he! ik train ook wingers en kvind et leuk en winstgevend, het is tijdens wedstrijden al vaak genoeg gebeurd dat ik mijn wingers een beslissende pass in huis hadden. Plus dat het best winstgevend is omdat het snel gaat. En je krijgt vaak meer geld voor je wingers omdat het aanbod minder is, en het is weer eens wat anders dan precies hetzelde trainen als ieder ander![]()
zoals je ziet zitten er ook voordelen aanBijstats zijn wel belangrijk, maar opzich heb ik daar nog niet veel last van gehad met het aantrekken van spelers bij bidwars ed
Over wingers gesproken... Piet-Hein Brandis (59827376)quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:53 schreef ASSpirine het volgende:
wij hebben door dat we toekomstige goud in de handen hebben
hail to us, the wingers![]()
ik ben het zo beu om die site iedere keer op te zoeken dat ik ze maar in mijn signature heb gezetquote:
maar wat als jij nou niet meer in de topics post, hoe moet ik die site dan vindenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ben het zo beu om die site iedere keer op te zoeken dat ik ze maar in mijn signature heb gezet
als je de site nodig hebt, begin je maar wat slowchat. Dan ben ik er klaarblijkelijk altijd bijquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar wat als jij nou niet meer in de topics post, hoe moet ik die site dan vinden
Hey, SUKKEL...quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey, SUKKEL...
Waarom heb je onze fed verlaten??
edit: waarom heb ik dit gequotequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:04 schreef qyn het volgende:
[..]
Over wingers gesproken... Piet-Hein Brandis (59827376).
quote:Jorrit de Visser (51144815)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 960
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Ik ben niet zo'n meeloper...quote:
ja ik ben jullie, en vooral Robar, helemaal zat.quote: