vertelquote:Op donderdag 7 april 2005 01:55 schreef Googolplexian het volgende:
zat net intro te bekijken van ptaslowchat site
is wel aan vervanging toe, niet?
er zijn mensen die nog meer te doen hebben...quote:Op donderdag 7 april 2005 01:56 schreef Googolplexian het volgende:
200+ topics and counting?
ik nietquote:Op donderdag 7 april 2005 01:58 schreef Googolplexian het volgende:
ow ... trouwens ... wie van jullie doet mee aan de Fok F1 Manager?
zoals ikzelf. maar ik wil best wel een keer een kicke intro in elkaar schroeven als je me wat gfx geeft sie erin moetenquote:Op donderdag 7 april 2005 01:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
er zijn mensen die nog meer te doen hebben...
ik heb hem niet gemaaktquote:Op donderdag 7 april 2005 01:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zoals ikzelf. maar ik wil best wel een keer een kicke intro in elkaar schroeven als je me wat gfx geeft sie erin moeten
yupquote:Op donderdag 7 april 2005 01:59 schreef hermandeperman het volgende:
jij?
open een topicquote:Op donderdag 7 april 2005 02:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
yup
prijzen vallen me alleen wat tegen. Daar wilde ik het over hebben met iemand van Fok want ik denk een oplossing te hebben
ik ook nietquote:
dank jequote:Op donderdag 7 april 2005 02:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
klopt![]()
mooie site geworden trouwens
nee dus...quote:Op donderdag 7 april 2005 02:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
'k weet niet of dat op prijs gesteld wordt. :\
quote:Op donderdag 7 april 2005 02:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mailen naar desbetreffende personen
http://sport.fok.nl/f1/feedback
ik dacht al mijn hitsquote:Op donderdag 7 april 2005 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
had er al lang niet meer op gekeken![]()
quote:Dot TK Traffic-Check
At this moment the Dot TK Traffic Check is not available due to database reconcilation. Please come back in 30-40 minutes.
quote:Op donderdag 7 april 2005 02:07 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak gaat kijken hoeveel hits die heeft
bitches, sletten en toefhoeren bij elkaar
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2005 02:14 schreef Googolplexian het volgende:
nou ... mailtje gestuurd. Thanx
Ik gaat maffen. laturz
Hij's huge hequote:Op donderdag 7 april 2005 08:08 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
wat een vette bak.
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:54 schreef Hugster het volgende:
wij zitten vaak in de kantine op school te werken met het project groepje, 6 laptopjes bijelkaar, en dan is er de altijd "download de foutste nummers" competitie, en dan lekker hard afspelen
Die blikken![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:59 schreef BoJo het volgende:
Symantec Support - kut klanten.mp3
die kan dus niet rijden die janquote:Op donderdag 7 april 2005 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=10729338Kijk naar de vorige eigenaar
Je weet welke opmerking jij gaat krijgen als jij schade rijdt met de suup he?quote:
Zuipschuitquote:
eh jaquote:Op donderdag 7 april 2005 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er komen heel veel vaste mensen niet meer, en d-devil is degene die je mist?
Goeieouwetijd dat als je een keer Opel en kut in een zin noemde gelijk het halve PTA achter je aanzat.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er komen heel veel vaste mensen niet meer, en d-devil is degene die je mist?
clichésquote:Op donderdag 7 april 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goeieouwetijd dat als je een keer Opel en kut in een zin noemde gelijk het halve PTA achter je aanzat.
link doettutnietquote:
Je hebt gelijk, wat is het hier saai gewordenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:23 schreef Xtreem het volgende:
broes ja
Maar alle leuke menschen zijn weg...en wat is er voor terug gekomen?? BoJo, Hugster, Hermandeperman
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
Haha, en zo hebben we alle newbie's weggepest
so true...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:23 schreef Xtreem het volgende:
broes ja
Maar alle leuke menschen zijn weg...en wat is er voor terug gekomen?? BoJo, Hugster, Hermandeperman
vergeten we even dhoman nietquote:Op donderdag 7 april 2005 13:32 schreef Xtreem het volgende:liquid_007 met z'n leon (heb ik nog 180 mee gereden
)
J22 met z'n Gelandewagen(196 liter diesel
)
Niet or0nxxx,. Goodluck was zijn naam.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef Xtreem het volgende:
qbus aka pr0nXXX met z'n Hyundai Pony / stratemakers Ferrari
overheen gelezen.quote:
Nee, een keisnelle polo-met-lampjesquote:Op donderdag 7 april 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vergeten we even dhoman niet
die heeft wel even een MKIV in z'n schuur staan ja.
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Tjabbo het volgende:
en xtreem:
quees·te (de ~ (v.), ~n)
1 [archa.] onuitvoerbare, onmogelijke opdracht die men zichzelf gesteld heeft
en bedankt verder.
goodluck, qbus, hij zat achter pr0nXXX toch?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet or0nxxx,. Goodluck was zijn naam.
[..]
overheen gelezen.
LoL!
lees de topics van vlak voor de eeste meet maar.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
Xtreem... is die collumn eigenlijk voor school of gewoon voor jezelf?
Vind ik 'm wel het type voor ja....quote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lees de topics van vlak voor de eeste meet maar.
hij claimde een supra mkiv in de schuur te hebben.
maar inderdaad, hij reed een polo die ernstig mishandeld was.
vanwaar dequote:Op donderdag 7 april 2005 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor mezelf. Of eigenlijk, voor deze site.
Even een stukje frustraties afschrijven
quote:
Op donderdag!?quote:
vroegah schreef ik die nog wel eens ja... maar dat was in de HAVO-tijdquote:Op donderdag 7 april 2005 14:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog een sterke column voor le metropolitain?
Vorig jaar?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vroegah schreef ik die nog wel eens ja... maar dat was in de HAVO-tijd
Is dat al een nominatie waard??? Het kan zooooo veel slechterquote:Op donderdag 7 april 2005 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HA!
nominatie slechtste grap van april 2005
ja ja deze 2 nummers vind ik zelf wel heel erg goedquote:Op donderdag 7 april 2005 12:50 schreef Xtreem het volgende:
Eiffel 65 is mijn ringtone
Guus Meeuwis - Brabant.mp3
Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi.mp3
de moppentrommel van Tjabbo gisteravond is idd ook wel een paar nominaties waard jaquote:Op donderdag 7 april 2005 14:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is dat al een nominatie waard??? Het kan zooooo veel slechter
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de moppentrommel van Tjabbo gisteravond is idd ook wel een paar nominaties waard ja
blij dat ik niet bij jullie in de auto zatquote:Op donderdag 7 april 2005 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet eens gelezen... maar ik kan me er wat bij voorstellen.... opweg naar de RAI was-ie ook bezig
morgen rijbewijs kwijt dusquote:Op donderdag 7 april 2005 14:36 schreef ook_gek het volgende:
ik ga morgen een honda delsol op de snelweg uitproberen. Even kijken wat de top is![]()
ongetwijfeld omgeving Den Haagquote:Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef ook_gek het volgende:
he jullie weten niet waar ik het ga doen![]()
nee niet echtquote:Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ongetwijfeld omgeving Den Haag
jij werkt ook nietquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet eens gelezen... maar ik kan me er wat bij voorstellen.... opweg naar de RAI was-ie ook bezig
quote:
en dan zijn er gewoon mensen die het echt gelovenquote:Op donderdag 7 april 2005 16:38 schreef ThaFreak het volgende:
Geen pottenkijkers deel 14 De ontknoping nabij?!
het wordt steeds lachwekkender![]()
is alleen maar mooi, lachwekkendquote:Op donderdag 7 april 2005 16:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dan zijn er gewoon mensen die het echt geloven
als je zegt dat ze echt dom zijn als ze het geloven krijg je dit als reactiequote:
mijn reactie hier op was als volgt.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het verhaal en de gebeurtenissen van Ryan3 en Stali is in ieder geval zeer goed onderbouwd met tekst, uitleg en plaatjes. Lees alle topics maar eens door.
We moeten het nog even in het midden laten van wat er werkelijk is gebeurt totdat wij iets vernemen.
en nu hoor je ze niet meerquote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke stel he. Stel nou dat het ECHT waar is. Dan denk ik wel dat het in het nieuws zou komen denk je niet?
Maar goed bel peter R de vries anders. Kan hij het gaan uitzoeken zal hij leuk vinden.
idd, die rocco ging er heen en laat ook niks van zich horenquote:Op donderdag 7 april 2005 16:38 schreef ThaFreak het volgende:
het wordt steeds lachwekkender![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
jij gelooft er echt in he. Wat lief zeg. Als jij boodschappen gaat doen kom je dan ook kleinduimpje, de zeven dwergen en pinokio tegen?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dit topic voegt echt niets meer toe. Alleen nog maar flauwe grappen. Ondertussen zijn Rocco, Ryan3 en Stali nog steeds kwijt.
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
versierblunders anyone?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:11 schreef ook_gek het volgende:
echt kansloze mensen. Allemaal ruip voor R&P
Ik niet. Al ga ik zaterdag wel weer op stapquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik niet. Al ga ik zaterdag wel weer op stap![]()
nee al kan er wel een blunder des levens vallen maar goed dat is weer een ander verhaalquote:
Vertelquote:Op donderdag 7 april 2005 18:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee al kan er wel een blunder des levens vallen maar goed dat is weer een ander verhaal
die-hardquote:Op donderdag 7 april 2005 22:10 schreef ook_gek het volgende:
mietjes mijn weekend is al 2 weken aan de gang
is een deel uit het dagboek van een werklozequote:
andere hobby zoeken danquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat Femdefence ziet er pijnlijk uit..
en zo hoort dat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:04 schreef ook_gek het volgende:
gho is er iets verranderd in de tussentijd dat ik s,ochtends niet meer kom?
Want iedereen is opeens zo serieus
Het gaat hier weer over auto's?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en zo hoort dat.
ontopic posten in de slowchat.
johquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:25 schreef ook_gek het volgende:
rover is failiiet
ja.quote:
klinkt coolquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja.
okay ff erg ontopic dan:
Net het geld voor mijn boostcontroller overgemaakt. Erg cool ding, gekocht via ebay.
nu hopen dat die gast me niet belazerd
ik zal zo fotootje spammen
quote:
Dat past op iedere auto?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:40 schreef Tjabbo het volgende:
Het is een apparaat waarmee je de turbodruk vanuit de auto kan instellen.
Je kan er dus je auto flink mee tunen.
Het past op elke auto met een turbomotor.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat past op iedere auto?
En hoeveel winst valt daar mee te behalen?
Je hebt wel plannen in die richting?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
De boostcontroller hoeft pas weg als ik boven de 500pk wil gaan rijden. Dus dan kan ik nog wel ff.
Pk's heb je nooit genoeg vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je hebt wel plannen in die richting?
Ik heb er zo'n 350 en da's eigenlijk wel genoeg.
Mocht een nieuwe pijp (wanneer die nodig is) wat meer opleveren dan klaag ik natuurlijk niet.
Maar, kan ook best zijn dat ik er over een jaar (als ik gewend ben) er anders over denk.
model 1990 als ik me niet vergis. toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die ja
alleen rijd ik m nog niet, hij is nog onderweg
1996quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
model 1990 als ik me niet vergis. toch?
5.7 liter?
da's niet juistquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:20 schreef Tjabbo het volgende:
375 pk standaard staat op corvette.nl
best veel
als het goed gaat (en dat ging het tot nu toe niet ) komt ie over 2,5 weken aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:22 schreef Tjabbo het volgende:
wanneer krijg je hem?
Mooi!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als het goed gaat (en dat ging het tot nu toe niet ) komt ie over 2,5 weken aan
uiteraard USAquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mooi!
Hij komt uit de U S of A ?
Heb je hem al gezien, of echt via het net gekocht?
tja, wie niet waagt wie niet wintquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:29 schreef Tjabbo het volgende:
Damn kerel dat je dat zo aandurft
Ben je zelf handig? ga je het onderhoud zelf doen?
Ik zou zelf zoiets niet kopen terwijl ik het niet gezien had, tenzij ik er zelf wat mee kon
(Ik onderhoud mijn supra ook zoveel mogelijk zelf)
hij staat toch al in mijn sigquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:34 schreef Tjabbo het volgende:
Wel gaaf hoor. Als je hem hebt kom je hem hier showen neem ik aan toch!
ik heb er nog een paarquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Koop je zo'n brute bak and all he shows are 3 louzy pictures
Dat staat gaaf onder die bak man!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen die velgen... Is dat chroom?![]()
Kan echt niet meer
Wat posten kan geen kwaad, maar een topic is wat teveel denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef Tjabbo het volgende:
Maar come on, veel autoliefhebbers zien graag eens zo'n auto, of in ieder geval foto's ervan. liefst Hi-res.
Als je hem hebt, zou het echt leuk zijn als je hier een topic neerkwakte met wat leuke foto's en specs.
da's chroomquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen die velgen... Is dat chroom?![]()
Kan echt niet meer
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat posten kan geen kwaad, maar een topic is wat teveel denk ik.
Wil niet de indruk wekken van een pats-topic.
net wat je mooi vind. Dat soort velgen (wel net een tikkeltje anders) zitten ook onder de standaard supra MKIII. Erg lelijk imho.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind die honingraat-achtige BBS-velgen eigenlijk juist altijd wel stoer staan onder dit soort auto's, maar goed ieder z'n meug
Zo hoort de slowchat ook te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:51 schreef Sjoewe het volgende:
Hee, we hebben het al een hele pagina over auto's
[afbeelding]
Daar zit natuurlijk wat inquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
![]()
Het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe je het brengt he.
Leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk wat in
Ik neem het in overweging
Zeg ik tochquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ook nice.
Die velgen zijn ooktrouwens!
Dat is ooit ergens zo gegroeid ja.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:53 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, hier hoort over alles BEHALVE auto's geluld te worden
In deel 2 iddquote:
ik hou meer van origineel, heb de chromen via eBay gekocht en naar de garage laten sturenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ook nice.
Die velgen zijn ooktrouwens!
Blijft lachen wat je via internet allemaal gedaan kan krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hou meer van origineel, heb de chromen via eBay gekocht en naar de garage laten sturen
zodat zij ze er voor mij op zouden plaatsen
Heb afgelopen weken zo'n 10 aankopen op eBay gedaan, allen voor de autoquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Blijft lachen wat je via internet allemaal gedaan kan krijgen.
Als je maar dinero's meeneemt.
een nieuwe?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:59 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen zondag wel een nieuwe Corvette C5 gezien in Amsterdam, knalgeel met Duitse kentekenplaten.![]()
Mooi ding.
Cool.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb afgelopen weken zo'n 10 aankopen op eBay gedaan, allen voor de auto
tja, ik moet het allemaal uit USA halen, handig is anders, maar tot nu toe is alles netjes aangekomen. Ik verwacht nog 3 pakjesquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Cool.
Ik heb zelf alleen nog maar dingen voor de auto gekocht via ebay. Andere dingen kan ik hier in NL ook wel krijgen
da's een C5quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:02 schreef Sjoewe het volgende:
Je hebt gelijk, t was een C6 zelfs:
[afbeelding]
D'r rijdt hier in de buurt een zilvergrijze rond. Kom ik af en toe wel eens tegen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:02 schreef Sjoewe het volgende:
Je hebt gelijk, t was een C6 zelfs:
[afbeelding]
dat zou kunnen, daar rijden er wel een aantal van rondquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:07 schreef Sjoewe het volgende:
Dan heb ik een C5 Z06 gezienWant het was er precies zo een
1986?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:08 schreef Tjabbo het volgende:
m'n buurman knapt er zoeen op trouwens:
[afbeelding]
In het geel, met exact dezelfde originele velgen er nog onder.
seeyaquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
Goed, ik ga d'r vandoor. FF bij m'n ouders thuis wat bouwafval naar de vaalt brengen, jeej...
[afbeelding]
84 kan, maar dan zijn het iets andere velgen, met een zwart binnenstequote:Op vrijdag 8 april 2005 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
1983 of 1984 zei hij.
maar ik meende te weten dat 1983 geen corvette model was.
bouwjaren voor de C4 lopen ongeveer van maart tot maart.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
Het kan inderdaad dat het binnenste zwart is, dat weet ik niet zeker, ik heb de auto pas 2x gezien.
Maar die auto is dan inderdaad gebouwd in '83
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |