Een zoon Storm noemen en een meisje Rainquote:Op donderdag 7 april 2005 15:01 schreef jolene het volgende:
Ik zelf vind Storm voor een jongen heel leuk.
Vriend reageert daar standaard op en de volgend zeker regen.![]()
Nou die noemt namen waarvan mijn nekharen overeind gaan staan.:Xquote:Op donderdag 7 april 2005 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Rain is niet leuk, maar Rayna, naar die prinses. Ja, waarom ook niet. Das dan geregeld, Jolene-man
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
hugo moet ik denken aan de poppenkraam .... met die grote stappen
Super Govert moet ik dan aan denken vind hem zelf niet zoquote:Op donderdag 7 april 2005 16:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, Midas is leuk, he?
En Govert? Of Sylvester?
Midas de Wolf uit de Donald Duck.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:20 schreef Rottdog het volgende:
Denkt bij Midas altijd aan een stinkdier
Gewoon lekker die namen aanhouden. Bij mij in de familie barst het van de Jossen, José's en Joskes.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:25 schreef Luckepuk het volgende:
Daniël/Danny aanhouden of toch zoeken naar een ander alternatief?
Daisy Bo, dacht ik?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
de kindernamen van Jamie Oiliver (poppy en.... kom er ff niet op
Het is maar net wat je zelf vind. Als je Daniël/Danny de perfecte naam voor je zoon vind moet je het zeker doen. Ik kamp met eenzelfde probleem. Bijna alle jongensnamen die ik weet/verzin zijn al door bij mij bekende personen in gebruik. Er blijft dus weinig over als ik daarvan uit zou gaan...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:25 schreef Luckepuk het volgende:
Daniël/Danny aanhouden of toch zoeken naar een ander alternatief?
Mighty Google brengt het verlossende antwoord:quote:Op donderdag 7 april 2005 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Daisy Bo, dacht ik?
Dat zijn bloemetjesnamen dacht ik: een madeliefje en een klaproos ofziets.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mighty Google brengt het verlossende antwoord:
Daisy Boo and Poppy Honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |