'Fraick'quote:Op woensdag 6 april 2005 23:35 schreef Leah het volgende:
Toen ik voor Freek een biebpasje aanvroeg vroeg de mevrouw achter de balie hoe je dat schreef...
Ik geloof dat ie samen met Piet maar in therapie moet later.
albino is een italiaanse naam. de vorige paus (niet die nu dood is, maar die daarvoor) heette ook zo..quote:snoopy - vrijdag 1 april 2005 @ 10:13
Nee, bruin haar! Je kan wel raden wat er gebeurde toen wij op de lagere school de betekenis van 'Albino' in het woordenboek vonden Het joch is altijd vreselijk gepest. Ik begrijp sommige ouders echt niet
Ook geen goede reden om je kind Albino te noemen vind ikquote:Op donderdag 7 april 2005 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
albino is een italiaanse naam. de vorige paus (niet die nu dood is, maar die daarvoor) heette ook zo..
Creatieve spelling van Guy?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:00 schreef snakelady het volgende:
Gisteren stondt er hier in het plaatselijke krantje dat er een jochie is geboren en die heeft de naam Qui gekregen.
quote:Op donderdag 7 april 2005 09:09 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog wel eens gezeur om de naam Mink, want dat is een diertje en een achternaamhet zal me jeuken, wij vonden het een mooie naam
Net als de naam René met 1e.
Geen idee, zou best kunnen, dan nog vind ik hem 3x niks.quote:
Que?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:00 schreef snakelady het volgende:
Gisteren stondt er hier in het plaatselijke krantje dat er een jochie is geboren en die heeft de naam Qui gekregen.
Dat vind ik dus echt 3x niks.
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:35 schreef Leah het volgende:
Toen ik voor Freek een biebpasje aanvroeg vroeg de mevrouw achter de balie hoe je dat schreef...
Nee, tis ook niet echt Chinees hequote:Op donderdag 7 april 2005 09:32 schreef snakelady het volgende:
de ouders hebben hele hollandse namen dus denk niet dat ze chinees zijn.
Ja klopt, die naam heb ik wel eens gehoord, bij een programma genaamd dierenspreekuur ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:45 schreef Sugar het volgende:
Nee, als "kie" met zo'n zachte k-klank...
Dus Guy in Frans en Bels enzo.
Het voorste gedeelte vind ik dan nog wel gaan, maar ik vind het zo'n rare combi. Ook niet erg duidelijk of het een meisje is en hoe uit te spreken enzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou inderdaad een koosnaampje kunnen zijn. Geloof niet dat mijn paps me vaak bij mijn naam heeft aangesproken, meestal was het tötje
miss_sly, De sha/sja-namen zijn helemaal in, zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |