Precies. Daarnaast speelde heel Milan gewoon klote.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Seedorf is een topper. In de competitie blinkt hij wekelijks uit, in de CL is dat niet anders. Hij bakte er de laatste 2 wedstrijden alleen niks van.
Wat heeft hij jou misdaan dat je hem dit toewenst?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Seedorf zijn beide benen breekt in de finale waarbij hij dan een eigen doelpunt maakt.
Selectief. Hij speelde vanavond inderdaad erg ruk, maar hij speelt in Italie zeer goed (zoek voor de gein de cijfers die uitgedeeld worden in de Italiaanse kranten van de wedstrijden van dit seizoen 's op). In de CL heeft hij ook zeer goede wedstrijden gespeeld, alleen tegen Nederlandse clubs lijkt hij vaak (vooral in uit-wedstrijden) geen bal meer goed te raken. Maar goed, dat kan zo zijn reden hebben...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Wat viel ie ongelofelijk door de mand vanavond zeg.
ik kan hem niet uitstaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft hij jou misdaan dat je hem dit toewenst?
Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geezquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
de smeerlap met zijn grijns
Je vond het wel goed als hij had gezegd dat Milan twee keer de betere was?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geez
Hij zegt ook gewoon eerlijk dat PSV over 2 wedstrijden de betere was. Oe oe, wat een smeerlap zeg...
Meneer gaat dalijk weer een plek opeisen in oranje als nummer 10quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geez
Hij zegt ook gewoon eerlijk dat PSV over 2 wedstrijden de betere was. Oe oe, wat een smeerlap zeg...
Dat zeg ik niet [i]ghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif[/img]quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je vond het wel goed als hij had gezegd dat Milan twee keer de betere was?
Mensen zijn anti-Seedorf. Maakt niet uit wat hij zegt of doet. Dat is de realiteit.quote:Doe eens realistisch..
Waarom is mij een raadsel..ik ben iig niet tegen 'm.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet [i]ghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif[/img]
[..]
Mensen zijn anti-Seedorf. Maakt niet uit wat hij zegt of doet. Dat is de realiteit.
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.quote:
Behalve op 1 januari natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.
Grappig dat er mensen zijn die denken dat hij speelt om in beeld te komen bij de bondscoach. Van Basten heeft hem niet nodig en Seedorf heeft Oranje niet nodig..quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.
en toch nog als winnaar uit de bus komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:28 schreef pascalheister het volgende:
Milan heeft hem zelfs niet nodig, speelde weer bagger
zeker niet, alleen het italiaanse geluk doe je niks aanquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:33 schreef BennieK het volgende:
[..]
en toch nog als winnaar uit de bus komen![]()
niet treuren, PSV komt gewoon te kort voor de absolute top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |