Dat maak ik zelf wel uit, jij stemmingmaker.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:41 schreef Zebbie het volgende:
Hierbij een dringend verzoek voor iedereen om eens alle topics door te lezen... OMG sommige reacties hier
Neej dat zeker niet, maar wel dat er mensen / instanties iets zeer *vaagsquote:Wat dacht je dan? Dat ET geland is?
Dat vind ik dus ook - echt vele reacties zijn gebaseerd op andere reacties die helemaal NIETS hebben gelezen. Het duurde mij 2 uur voor ik alles had doorgelezen, en pas dan weet je hoe het allemaal in mekaar zit.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:41 schreef Zebbie het volgende:
Hierbij een dringend verzoek voor iedereen om eens alle topics door te lezen... OMG sommige reacties hier
ik heb een beter plan:quote:Op woensdag 6 april 2005 23:41 schreef Zebbie het volgende:
Treffende smilie bij je 2e zin! [14.gif]quote:Op woensdag 6 april 2005 23:42 schreef Gelderland het volgende:
[..]
uuhm....ze nemen alleen de telefoon niet op en posten vandaag niets op FOK! shit hé...
Leuk om te zien hoe mensen reageren![]()
Alberto checkt de bos bij Bergen op Zoomquote:Op woensdag 6 april 2005 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
+9 topics doorlezen![]()
hoe voeloe?![]()
edit: Heb ik trouwens wel ooit gedaan, bij de Alberto rage
Chemische bom ja! Irak komt naar je toe deze zomer! En de schade is enorm zoals je ziet. 2 dooie vissen en wat verdort gras. Niemand hoeft het te weten, daarom staat er een doorzichtig hek en lopen die kerels niet in speciale pakken. En onherkenbare busjes!quote:Chemische bom bijv. Ze zijn dus nu de schade aan het repareren, daarom afzetting. Niet iedereen hoeft het te weten, dus vandaar ook de onherkenbare busjes.
Behalve als ze onderweg naar huis een sociaal leven gevonden hebben.quote:Ik maak mij werkelijk zorgen en iedere grappenmaker zou allang van zich hebben laten horen.
1) Hij ligt op z'n kop, Einstein.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:50 schreef Tique3 het volgende:
Ik zit net die foto's met die vis te bekijken he..
2 dingen vallen mij op:
1) De ogen van de 2e vis op de hier erges boven geposte foto zijn verdwenen
2) Volgens mij komt deze vissoort niet voor in NL
Ze hebben ze ogen weggehaald omdat hij anders een oogje in het zeil kon houdenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:50 schreef Tique3 het volgende:
Ik zit net die foto's met die vis te bekijken he..
2 dingen vallen mij op:
1) De ogen van de 2e vis op de hier erges boven geposte foto zijn verdwenen
2) Volgens mij komt deze vissoort niet voor in NL
Ik ben ook ff weg geweest.. volgens mij niks nieuws... alleen dat van Fok! radio..quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:49 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Chemische bom ja! Irak komt naar je toe deze zomer! En de schade is enorm zoals je ziet. 2 dooie vissen en wat verdort gras. Niemand hoeft het te weten, daarom staat er een doorzichtig hek en lopen die kerels niet in speciale pakken. En onherkenbare busjes!Wow! Ik zie er dagelijks honderden staan en rijden, zijn daar nu allemaal chemische bommen ontploft?
Die grap is al een keer gemaakt (door mij):quote:Op woensdag 6 april 2005 23:47 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Alberto checkt de bos bij Bergen op Zoom![]()
Kom je daar nou bij... Tenzij het hoofd mist, echt welquote:Op woensdag 6 april 2005 23:51 schreef MindlessThoughts het volgende:
de dooie vissen bij de visboer hebben ook nooit geen ogen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:49 schreef Cosworth het volgende:
Irak komt naar je toe deze zomer!
Je moest eens wetenquote:Ik zie er dagelijks honderden staan en rijden, zijn daar nu allemaal chemische bommen ontploft?
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die grap is al een keer gemaakt (door mij):
[afbeelding]
Alberto loopt het pit te checken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |