en ik ben van de verkeerdequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zit aan de goede kant zullen we maar zeggen
vuurwerk gelukkig niet....quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een staaf op je kop kan ook dodelijk zijn of een levenslange verminking opleveren.
Die lacht een beetje en is blij dat ze door zijn. Afschuw over hetgeen is gebeurd .... totaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef SCH het volgende:
Wat zegt Seedorf dan?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Shevchenko mag ook wel een jaartje eruit van mij
Oude foto ...quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Gazzetta pakt uit met een foto die alles zegt zeker:
[afbeelding]
Hij viel Shevchenko laf aan door met z'n gezicht tegen die neprus z'n voorhoofd te stoten. Een aparte techniek.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef Suijk het volgende:
Misschien kunnen we Materazzi overal de schuld van geven?
Materazzi : Gelukkig nieuwjaar jongenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Gazzetta pakt uit met een foto die alles zegt zeker:
[afbeelding]
Psies. Als de supporters vantevoren al weten dat ze helemaal niet gecontroleerd worden, kunnen ze meenemen wat ze willen ...quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, je moet de bron aanpakken, dus zorgen dat het vuurwerk niet eens het stadion in komt.
¨-------------------------------------
Het is nog niet zo makkelijk om 70.000 mensen te fouilleren en raddraaiers(ervan uitgaande dat ze een soort van SV hebben in Italie) komen er in zo`n enorm stadion toch wel in
Al was het wel een hele berg vuurwerk
Ja, zoals ik in mijn column afgelopen week nog schreef, door dat soort sukkels word ik als "gewone voetbalfan" dan gefouilleerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, je moet de bron aanpakken, dus zorgen dat het vuurwerk niet eens het stadion in komt.
Dat ontken ik niet, vandaar dat ik zei dat een staaf ook dodelijk kan zijn of levenslange gevolgen kan hebben.quote:
Het doet voor "elkaar" niet onder zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, vandaar dat ik zei dat een staaf ook dodelijk kan zijn of levenslange gevolgen kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |