Ze gaan met de pers pratenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:25 schreef Qwea het volgende:
Update :
Oke.Ik heb dus gebelt, heb het opgenomen, ben net naar mn zus geweest.Maar blauwtand werkt daar ook niet.Kortom ik krijg het niet op mn pc.
Wat zeiden ze?
Ik uitleggen dat er een topic op fok was, dat er mensen iets mysterieus in het bos hadden ontdekt, dat ze zijn gaan kijken, mensen tegen kwamen die ze hebben weggestuurd,omver werden gejast door een bulldozer,martijn hebben gebelt, en er sinds gisteren niks meer van ze is vernomen.Ik werdt door verbonden naar bergen op zoom, daar alles nog es uitgelegd ect ect.Die gaan met de pers praten e.d, en als ze wat horen bellen ze mij. Als dit een kutgrap is, hoop ik dat ze een kanker gezwel krijgen, die veel pijn doet, en niet weg te krijgen is.
*hijg*
Dit is een kale vlakte. Dit zijn geen houtsnippersquote:Op woensdag 6 april 2005 21:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
'Duin, duin, heide, duin'. Zo vreemd zouden die 'kale' vlaktes dus niet zijn, aangezien ze over het hele kaartjes verspreid zijn.
[afbeelding]
Ook al zo'n 'enge, kale vlakte'.
Op het feit dat Ryan3 en Stali nog steeds pleite zijn vind ik het verhaal nog steeds niet waterdicht...
Op mijn kaartje zie je dat er achter de wouwse plantage nog een groot bos ligt die doorloopt tot over de grens.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:25 schreef stickybandit het volgende:
wouwse plantage ligt nogal aan de grens... op een paar honderd meter na dan.. kalmthoutste heide is vanaf bergen op zoom een stuk verder weg...
Zal het gesprek even uittypen:quote:Op woensdag 6 april 2005 21:07 schreef Viperdesign het volgende:
Heb net gebeld met de politie, ze weten ervan.
Maar dat is niet achter z'n huis als hij in BoZ woont.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op mijn kaartje zie je dat er achter de wouwse plantage nog een groot bos ligt die doorloopt tot over de grens.
die zijn van te voren helemaal weggeeditquote:Op woensdag 6 april 2005 21:28 schreef Skv het volgende:
Heeft Ryan3 geen website oid?
Daarvan kan je vaak wel tracen wat zijn gegevens zijn, en bellen.
ja.Want hun weten van niets, en de lokale pers misschien wel.En nee, zoiets hadden ze niet.Want er was niks bekent.En voorlopig was het slim om het op een kutgrap te houdenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ze gaan met de pers praten
WTF... maar goed, ze hadden niet zoiets van hé er komt ons wat bekend voor van het verhaal, of hé er zijn inderdaad 2 mensen pleitte...
Al reden om te gaan rillen?quote:<huig> tering
<huig> check teletekst
<huig> BREDA Hedenochtend rond 8 uur 's ochtends
<huig> hebben wandelaars drie lijken ontdekt in
<huig> de bossen rondom Bergen op Zoom. Er wordt
<huig> uitgegaan van een misdrijf.
zoek ff op google en dan de eerste resultquote:Op woensdag 6 april 2005 21:31 schreef maniack28 het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/teletekst/tv/g/100/114_0001.htm is iets anders... maar waar ligt hoeven?
Dat bedacht ik me ookal. Maar al zou het een grap zijn, zou het voor hem moeilijk in te schatten zijn hoe groot 't verhaal eromheen zou worden. Kon natuurlijk ook dat iedereen meteen zoiets had van 'h a h a, grapjas.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:29 schreef Choices het volgende:
Ryan3, zal toch niet zo gek zijn om risico te lopen als vermist te worden opgegeven, bij politie, staats bosbeheer, of dit door te lekken aan de pers.. Niet dat er veel lekken voor nodig is, maar je snapt wat ik bedoel.
Zo gek zal iemand toch niet zijn?
Tóch goed dat ze er iets vanaf weten.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja.Want hun weten van niets, en de lokale pers misschien wel.En nee, zoiets hadden ze niet.Want er was niks bekent.En voorlopig was het slim om het op een kutgrap te houden
Ligt als het goed is hierquote:Op woensdag 6 april 2005 21:31 schreef maniack28 het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/teletekst/tv/g/100/114_0001.htm is iets anders... maar waar ligt hoeven?
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zal het gesprek even uittypen:
CopGirl: Zoiets is hier inderdaad wel doorgekomen, maar meer kan ik er niet over kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |