abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2000 @ 01:53:00 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_145237
Ik weet dat iedereen zich wel ergert aan een bepaalde artiest of muziekstijl, dus kom maar op!
Zelf heb ik een gruwelijke teringhekel aan alles wat maar R en B is, aan jonge sletjes als Britney en Christina en aan onze gezellige oosterbuur Heino en andere Schalgerzangers. ( Sorry Ludo ) Toch luister ik nog liever naar Frans Bauer dan naar zo'n goedkoop R en B-sletje of homo. Maar vertel me nu es jullie muziekergernissen!

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_145238
Die kerk carrillions , verschrikkelijk !!!
pi_145239
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 27 februari 2000 @ 03:39:00 #4
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_145240
Trijntje Oosterhuis: verschrikkelijk! Door merg en been heen gaand! Ellende!!!
En er zijn nog een paar zangeressen met zo'n snerpende, jankende stijl van zingen, met van die verschrikkelijke uithalen, maar hun namen ben ik zo snel mogelijk vergeten.
Het doet me gewoon lichamelijk pijn om daar naar te luisteren en ik begrijp echt niet dat ze succes hebben!
pi_145241
Dat noemt men ook wel R&B Dodo, en dat is inderdaad vaak heeeeel verschrikkelijk! En het ergst van alles is dat het einde van deze 'muziekstijl' nog laaaaaaang niet in zicht is!
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 27 februari 2000 @ 07:58:00 #6
1829 Jewel
De enige echte!
pi_145242
Echte hekel, van die radiohousedreuntjes. En ook die tegenwoordige R&B. Vroeger had je nog goeie soul en R&B, wat daadwerkelijk ook ritme em blues was. Nu is R&B zijege saai muziek. Tragisch.
  zondag 27 februari 2000 @ 11:00:00 #7
910 Barbie
Graduated Fool
pi_145243
Carnavalsmuziek
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zondag 27 februari 2000 @ 11:12:00 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_145244

mijn lijstje

Frans Bauer
Marianne Weber
Corry Konings en ga maar verder in dat genre

aan hardrock en klassiek kan ik me ook aardig storen alhoewel ik sommige dingen wel weer mooi vind.

Marilyn Manson bv waardeloos

Redactie Frontpage zondag 27 februari 2000 @ 12:17:00 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145245
quote:
op 02-27-2000 om 01:53 AM schreef Djeez het volgende:
Zelf heb ik een gruwelijke teringhekel aan jonge sletjes (knip) als Britney en Christina

Die zijn anders wel van jouw leeftijd.

pi_145246
Aan al die smerige geendags top40 groepjes !!! en die Troep van eigen bodem zoals Marco Borsato en Guus Meeuwis !!!

ALs ik die anti-copy reclame zie sla ik gelijk aan het kopieren ! Als die gasten geen muziek meer kunnen maken als ik cdz copy dan teken ik daar voor !!!!!!

Fuck that SHIT !

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_145247
Wanneer ik TMF aan heb staan en er komt een clip van the Prodigy voorbij (en dan met name Breath of, nog erger, Firestarter) dan zet ik de tv meteen uit, of ik ga accuut zappen. Dat vind ik nou echt walgelijke muziek. Idem dito bij Marilyn Manson
Dan luister ik nog liever naar Fransje Bauer en co
  zondag 27 februari 2000 @ 13:24:00 #12
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_145248
Braakneigingen krijg ik bij de "mooie" poëtische Nederlandse volzinnen van Volumia!, Marco Borsato en De Kast...wat een onzin wordt daar soms in verkondigd.

"In het hart van mijn gevoel zal ik je nooit vergeten"???????????????????????????????????

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_145249
Poetische Nederlandse volzinnen ja...
Of gewoon volkomen krom Nederlands omdat het zo nodig moet rijmen

"wat zou je doen als ik hier ineens weer voor je stond
wat zou je doen als ik viel hier voor je op de grond"

Ik heb niet echt een hekel aan een bepaalde muzieksoort....in elk genre heb je wel iemand die echt goeie dingen doet.

Bij mij wordt de hekel aan bepaalde muziek altijd snel groter naarmate ik meer mensen lyrisch hoor doen over die muziek. Ik hou niet van de Cranberries. Maar het feit dat iedereen in mijn vriendenkring ze zo briljant vindt en er op elk feestje tot vervelens toe Cranberries gedraaid moeten worden heeft mijn hekel toch wel groter gemaakt...

pi_145250
quote:
op 02-27-2000 om 01:52 PM schreef Beatrice het volgende:
Poetische Nederlandse volzinnen ja...
Of gewoon volkomen krom Nederlands omdat het zo nodig moet rijmen

"wat zou je doen als ik hier ineens weer voor je stond
wat zou je doen als ik viel hier voor je op de grond"

-knip-

Haha, ja dat vond ik nou ook altijd zo'n typisch "het moet rijmen" zin!

groetjes,

Fannetje

pi_145251
Gisteravond ben ik naar de jaarlijkse feestavond van mijn familie geweest. Nu doe ik dat uitsluitend om toch eenmaal per jaar mijn hele familie te zien en absoluut niet vanwege de muziek die er wordt gedraaid.

Ik zal u allen verblijden met een kleine selectie van het voorgeschotelde:
- Frans Bauer, vele malen
- Marianna Weber, ook al te vaak
- Andre van Duin, Mieke Telkamp, Vader Abraham, diverse andere zangers en zangeressen van Nederlandse origine.
- diverse gezellige meezingers! Waaronder het kleine cafe aan de haven, de tulpen uit Amsterdam en menig lied dat ik tot op gisteren gelukkig nog nooit gehoord had. Dat had ik graag zo gehouden, maar tsja.
- Het busje komt zo (en ik maar wachten op het verlossende busje: alles beter dan die muziek aan te moeten horen) lied en het bananenlied waren erg populair, evenals MannenkoorKarrenspoor, of hoe je dat ook maar schrijft.
- Hoogtepunt van de avond: De Macarena!! Waarbij Tante Thea, Tante Willie, Tante Ria en mijn 150 kilo zware nichtjes al verkeerd meezingende meedansten op het o-zo-bekende-stapjes-dansje! Het leek wel countrydancing voor het bejaardenhuis. Denk niet dat ik iets tegen line dance heb, want ik heb heel veel tegen line dancing.

Ik heb mijn portie slechte muziek gehad dit weekend en ben weer genoeg gemarteld voor een jaar.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 27 februari 2000 @ 16:20:00 #16
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_145252
het volgende vind ik verschrikkelijk:

- Backstreet boys
- Britney spears
- Andre Hazes
- de meeste nederlandstalige platen , Marco Borsato in het bijzonder .

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_145253
*niet eens alle R&B, wel alle R&B covers van 'echte'muziek. Motten ze gewoon met hun poten van afblijven.
*blof, volumia, acda de munnik, skik, rowwen heze
*rod stewart
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2000 @ 16:56:00 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_145254
Ook vreselijk:S CLub 7 ,et Bring it all back, hoor ik net op TMF Dit is dat Koffietijd-deuntje. En ook heel erg: George Michael, die flikker moet gewoon met z'n poten ( leuke woordspeling ) van de Police afblijven!!!

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_145255
Waar kan ik absoluut niet tegen???
Ik heb een fantastische CD gekocht in Australie, Triple J's hottest 100 deel 5 met daarop juweeltjes van Blur, The Whitlams, The Verve, Blink 182, Foo Fighters, Ben Folds Five, Live, Reef, Bloudhound Gang en nog meer moois! Er staats slechts 1 verschrikkelijk nummer op: Marilyn Manson. Die ontzettende engerd voegt echt niets toe aan de muziek. Ontzettende takkeherrie!! Verder hou ik niet zo van Speedmetal en andere heftige metaal soorten waar je een soort van oergebrul doorheen hoort!
Verder heb ik een redelijk uitgesproken hekel aan "inhaak en meezing"muziek. Krijg ontzettend de kriebels van het ge-lalalalala op Andre Rieu Muziek (ze hadden zn rijbewijs en zn auto moeten innemen van de week!!!). Hetzelfde krijg ik van BZN en gerelateerde muziek!
Muziek moet voor mij passie hebben en daar ontbreekt het zeker bij de Rieutjes en BZN'netjes wel een beetje heel erg aan!
pi_145256
quote:
op 02-27-2000 om 11:12 AM schreef PLAE@ het volgende:

mijn lijstje

Frans Bauer
Marianne Weber

Hey.... mijn sig:

FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 februari 2000 @ 20:48:00 #21
862 Arcee
Look closer
pi_145257
Top 10 muziek waar ik een hekel aan heb:

1. Michael Bolton - dé slechtste zanger aller tijden. Ongelofelijk slecht. Veruit nummer 1 op dit lijstje.
2. Tina Turner - ouwe taart met rot stem. Snel kappen, zou ik zeggen.
3. Pearl Jam - Ontzettend overgewaarderde herriemakers.
4. Gordon - Prima vent als-ie maar niet zingt. De slijmjurk.
5. LeAnn Rimes (How Do I Live) en al die nep sentimentele zanger(e)s(sen) uit Amerika. Er lopen daar nog al wat van dit soort types rond.
6. Heavy metal bands als Sepultura of hoe al die shit ook maar mag heten.
7. Bryan Adams. Vervelende stem heeft die man.
8. Lumberjack van Jackyll. Onzettende schijtplaat.
9. Brian McNight. Een nieuwe ster die heel gauw weer gedoofd gaat worden, hopelijk.
10. Curtis Stigers (I Wonder Why, bah!)

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 februari 2000 @ 21:22:00 #22
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_145258
Aan alle liedjes van het nationale songvestival , volgens mij proberen ze om niet te winnen. Wat een puinhoop zeg
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 februari 2000 @ 21:44:00 #23
862 Arcee
Look closer
pi_145259
Ja, wat een flutnummers, zeg. Allemaal van die typische songfestival niemandalletjes. Maar niet meedoen dit jaar lijkt me.

Ik denk dat één van die Musical figuren gaat winnen (Kolenbrander of Wagenmakers). Gewoon omdat het typische gezichten uit het artiestenwereldje (lees: de stal van Joop) zijn.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 februari 2000 @ 22:07:00 #24
2394 wanderer
groen is niet paars
pi_145260
Alle soorten nep metal achtige bullshit.
Tenminste van bands die het bedoelen als metal.

bv.) korn, limp bizkit
bush imitaties zoals creed en live.

en alle nederlandse shit behalve nederhop en de meeste(nee niet allemaal) andere shit die onder het label djax valt(osdorp, spacemarines, nembrionic etc).

en natuurlijk die kudde muziek uit de top 40.

Enneh ff tegen de meute hierzo in:
Marylin manson heeft wel een paar coole nummers,meeste zijn iets minder, maar het is wel way better dan de hedendaagse top40 prut.

My 2 cents.

Read The News Today, Oh Boy...
pi_145261
R&b.
Echt de errugste uitvinding van de jaren 90, nog veeeeeel erruger dan b.v. fransje b..(ook niet echt een favoriet van me trouwens)
Tja, verzin eens iets nieuws......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')