Gegroet,
Djeez
Frans Bauer
Marianne Weber
Corry Konings en ga maar verder in dat genre
aan hardrock en klassiek kan ik me ook aardig storen alhoewel ik sommige dingen wel weer mooi vind.
Marilyn Manson bv waardeloos
quote:
op 02-27-2000 om 01:53 AM schreef Djeez het volgende:
Zelf heb ik een gruwelijke teringhekel aan jonge sletjes (knip) als Britney en Christina
Die zijn anders wel van jouw leeftijd.
ALs ik die anti-copy reclame zie sla ik gelijk aan het kopieren ! Als die gasten geen muziek meer kunnen maken als ik cdz copy dan teken ik daar voor !!!!!!
Fuck that SHIT !
"In het hart van mijn gevoel zal ik je nooit vergeten"???????????????????????????????????
"wat zou je doen als ik hier ineens weer voor je stond
wat zou je doen als ik viel hier voor je op de grond"
Ik heb niet echt een hekel aan een bepaalde muzieksoort....in elk genre heb je wel iemand die echt goeie dingen doet.
Bij mij wordt de hekel aan bepaalde muziek altijd snel groter naarmate ik meer mensen lyrisch hoor doen over die muziek. Ik hou niet van de Cranberries. Maar het feit dat iedereen in mijn vriendenkring ze zo briljant vindt en er op elk feestje tot vervelens toe Cranberries gedraaid moeten worden heeft mijn hekel toch wel groter gemaakt...
quote:
op 02-27-2000 om 01:52 PM schreef Beatrice het volgende:
Poetische Nederlandse volzinnen ja...
Of gewoon volkomen krom Nederlands omdat het zo nodig moet rijmen"wat zou je doen als ik hier ineens weer voor je stond
wat zou je doen als ik viel hier voor je op de grond"-knip-
Haha, ja dat vond ik nou ook altijd zo'n typisch "het moet rijmen" zin!
groetjes,
Fannetje
Ik zal u allen verblijden met een kleine selectie van het voorgeschotelde:
- Frans Bauer, vele malen
- Marianna Weber, ook al te vaak
- Andre van Duin, Mieke Telkamp, Vader Abraham, diverse andere zangers en zangeressen van Nederlandse origine.
- diverse gezellige meezingers! Waaronder het kleine cafe aan de haven, de tulpen uit Amsterdam en menig lied dat ik tot op gisteren gelukkig nog nooit gehoord had. Dat had ik graag zo gehouden, maar tsja.
- Het busje komt zo (en ik maar wachten op het verlossende busje: alles beter dan die muziek aan te moeten horen) lied en het bananenlied waren erg populair, evenals MannenkoorKarrenspoor, of hoe je dat ook maar schrijft.
- Hoogtepunt van de avond: De Macarena!! Waarbij Tante Thea, Tante Willie, Tante Ria en mijn 150 kilo zware nichtjes al verkeerd meezingende meedansten op het o-zo-bekende-stapjes-dansje! Het leek wel countrydancing voor het bejaardenhuis. Denk niet dat ik iets tegen line dance heb, want ik heb heel veel tegen line dancing.
Ik heb mijn portie slechte muziek gehad dit weekend en ben weer genoeg gemarteld voor een jaar.
- Backstreet boys
- Britney spears
- Andre Hazes
- de meeste nederlandstalige platen , Marco Borsato in het bijzonder
.
Gegroet,
Djeez
quote:
op 02-27-2000 om 11:12 AM schreef PLAE@ het volgende:mijn
lijstje
Frans Bauer
Marianne Weber
Hey.... mijn sig:
1. Michael Bolton - dé slechtste zanger aller tijden. Ongelofelijk slecht. Veruit nummer 1 op dit lijstje.
2. Tina Turner - ouwe taart met rot stem. Snel kappen, zou ik zeggen.
3. Pearl Jam - Ontzettend overgewaarderde herriemakers.
4. Gordon - Prima vent als-ie maar niet zingt. De slijmjurk.
5. LeAnn Rimes (How Do I Live) en al die nep sentimentele zanger(e)s(sen) uit Amerika. Er lopen daar nog al wat van dit soort types rond.
6. Heavy metal bands als Sepultura of hoe al die shit ook maar mag heten.
7. Bryan Adams. Vervelende stem heeft die man.
8. Lumberjack van Jackyll. Onzettende schijtplaat.
9. Brian McNight. Een nieuwe ster die heel gauw weer gedoofd gaat worden, hopelijk.
10. Curtis Stigers (I Wonder Why, bah!)
Ik denk dat één van die Musical figuren gaat winnen (Kolenbrander of Wagenmakers). Gewoon omdat het typische gezichten uit het artiestenwereldje (lees: de stal van Joop) zijn.
bv.) korn, limp bizkit
bush imitaties zoals creed en live.
en alle nederlandse shit behalve nederhop en de meeste(nee niet allemaal) andere shit die onder het label djax valt(osdorp, spacemarines, nembrionic etc).
en natuurlijk die kudde muziek uit de top 40.
Enneh ff tegen de meute hierzo in:
Marylin manson heeft wel een paar coole nummers,meeste zijn iets minder, maar het is wel way better dan de hedendaagse top40 prut.
My 2 cents.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |