Ben ik dan de enige in heel dit topic die spontaan exceem krijgt bij het horen van de stem van de zanger van Wasbeer?! En wat dat terecht op de tweede plaats betreft... Ga fietsen man! Er zijn bands in de nederlandse pophistorie die vele malen meer die plek verdienen dan Wasbeer!quote:Op zondag 10 april 2005 14:11 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Dit nummer stond vorig jaar daarom ook TERECHT op de 2e plaats in de NL-se top 100 allertijden.
Ik denk het wel ja. Waarschijnlijk ook de enige die lol heeft in vertalen van de bandnaam naar het Nederlands.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige in heel dit topic die spontaan exceem krijgt bij het horen van de stem van de zanger van Wasbeer?! En wat dat terecht op de tweede plaats betreft... Ga fietsen man! Er zijn bands in de nederlandse pophistorie die vele malen meer die plek verdienen dan Wasbeer!
Oh god, dat bedoelde ie met wasbeer...quote:Op maandag 18 juli 2005 17:49 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Waarschijnlijk ook de enige die lol heeft in vertalen van de bandnaam naar het Nederlands.
oh en het is Biddinghuizen, zonder 's'
Doe toch normaal man idioot damian klinkt absoluut niet zoals bart, ze zijn beide geweldig maar ik hoor geen enkele gelijkenis.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:43 schreef Bombie het volgende:
[..]
Bij de live-versie van Love You More die ze een tijdje op de radio draaiden, dacht ik in eerste instantie eventjes dat het Damien Rice was, met dat accent.
Hij luistert - gezien zijn username - waarschijnlijk liever naar bands als Krankzinnigheid en Geen Twijfel.quote:
nou na de nijmegese vierdaagse....quote:Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef annoh het volgende:
Ik vind het echt nutteloos om zo te reageren. "Ben ik dan de enige??"
Is racoon net zo beroemd als michael Jackson?
Nee dus.
nirwana tuinfeest?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:15 schreef Frenkel het volgende:
Ga ze gelukkig weer zien tijdens het Nirwana tuinfeest
Beste Nederlandse band van dit moment
Teksten zijn misschien cliche, ze zijn idd soms erg mooiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:19 schreef BUG80 het volgende:
Ik zeg: Cliché's zijn niet erg, zolang je ze maar meent.
Ik heb niet zo'n problemen met de teksten van Racoon, ik vind ze soms erg mooi zelfs.
Echt een opvallend sterke track van een Nederlandse bodem. Goeie productie ook al is de tekst misschien een beetje kazig af en toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:18 schreef JeroenV het volgende:
Love you more...
Ik vind Brother mooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Hero's In Town' vind ik er ook wel uit springen eigenlijk..
Haha!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:57 schreef Vava het volgende:
Nog even over die cliche teksten, het is dan misschien cliche! Al die NL bands/artiesten proberen zo apart mogelijke teksten te maken, dat Racoon gewoon origineel is met hun cliche teksten
Geef nou maar toe dat je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stel je niet zo aan. Die jongens willen ook graag brood op de plank, zodat ze meer liedjes kunnen maken die jij kan apprecieren (waarderen voor VMBO'ers, leuk vinden voor nep-Amsterdammers).
When November Ends van Greenday is een super-onorigineel leuk nummer, dat nummer van Racoon daar druipt de kwijl van af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Lamon het volgende:
Een band die al sinds jaar en dag bekend staat als band die zulke directe teksten maakt over zoveel verschillende grijpbare onderwerpen, wordt nu aangevallen op het maken van cliche teksten?
Sommige mensen hebben echt geen idee waar ze het over hebben he?
Love you more is weliswaar inderdaad niet hun meest originele tekst ooit, trouwens. Dat is een feit. Maar 1 nummer op de 40, ach.. En het is wel een verschrikkelijk mooi nummer.
roellio, je kent duidelijk niet de emotie van het liedje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
When November Ends van Greenday is een super-onorigineel leuk nummer, dat nummer van Racoon daar druipt de kwijl van af.
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
When November Ends van Greenday is een super-onorigineel leuk nummer, dat nummer van Racoon daar druipt de kwijl van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |