Idd geweldigquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:59 schreef Vava het volgende:
Ik vind ze echt goed!!!!! Muziek om lekker naar te luisteren en bij weg te dromen
..... ondanks je enthousiasme over Racoon gaan wij geen handen schudden... Bløf en Racoon zijn 2 fantastische Zeeuwse 'producten'quote:10000000 x beter dan die andere Zeeuwse band![]()
Poos geleden hadden we wel handen geschudquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Idd geweldigben blij dat ik ze ook heb ontdekt half jaartje terug.
[..]
..... ondanks je enthousiasme over Racoon gaan wij geen handen schudden... Bløf en Racoon zijn 2 fantastische Zeeuwse 'producten'
Ahja maakt ook niet uit.. kheb Bløf in oktober nog live gezien met Metropool orkest.. zo tof.. Belgische vriend van me heeft het er nog over. mja.. iedereen zijn eigen meningquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Poos geleden hadden we wel handen geschudmaar de laatste tijd begin ik Blof een beetje zat te raken, gewoon teveel van die muziek gehoord. Wat niet zegt dat Blof niet goed is, het is gewoon mijn smaak niet meer zo
Ik heb hier wel een mp3 van ze, samen met Christina Branco, Dansen aan zeequote:Op woensdag 13 juli 2005 23:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ahja maakt ook niet uit.. kheb Bløf in oktober nog live gezien met Metropool orkest.. zo tof.. Belgische vriend van me heeft het er nog over. mja.. iedereen zijn eigen mening
feel like flying was toch ook een aardige hit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:37 schreef Jill-RMC het volgende:
LYM kotm best vaak op TMF/ MTV zou het een hitje worden? Hebben de jongens wel verdient nu eindelijk eens.
Ja de eerste en daarna? Dat bedoelde ik eigenlijk. Uit welk jaar was FLF eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
feel like flying was toch ook een aardige hit.
ok zo... eric's bar heeft het niet echt gehaald he...quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja de eerste en daarna? Dat bedoelde ik eigenlijk. Uit welk jaar was FLF eigenlijk?
Blue Days deed het ook aardig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja de eerste en daarna? Dat bedoelde ik eigenlijk. Uit welk jaar was FLF eigenlijk?
Die heb ik helaas gemistquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:51 schreef Vava het volgende:
Ik moet toch maar weer eens naar een concert van ze gaande laatste keer was in 2003, toen stonden ze in het voorprogramma van Blof hier in Goes op de Grote Markt, was een gratis concert voor een project in Cambodja.
ohh ik wil ook zo'n zusje! ow nee ik bedoel natuurlijk key-cord!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:26 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Die heb ik helaas gemist
In goes nog wel!! Heb gelukkig wel een racoon key-cord van mn zusje gekregen
Couple of guys is echt goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:24 schreef Laton het volgende:
Ik vind another day trouwens een enorme stap vooruit...alle nummers zijn zo heerlijk vrijblijvend en welhaast nonchalant ingespeeld...alsof ze het gewoon uit de mouw schudden..
Superplaat.
favo:
Couple of Guys (wereldhit)
Love you more
Blow your tears.
Super he! Ik vind ze echt nederlands klinken..niet pretensieus; no nonsense en geheel eerlijk...dus nu hebben we alle compliment kanten gehad.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een goede cd zeg. Heb hem zojuist besteld.
Love you more![]()
Racoon klinkt echt on-nederlands en dat is een compliment
Ik vind het persoonlijk niet-Nederlands klinken. Bij Nederlandse pop/rock muziek denk ik al snel aan Kane, Di-rect en al dat soort kut muziek.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:39 schreef Laton het volgende:
Super he! Ik vind ze echt nederlands klinken..niet pretensieus; no nonsense en geheel eerlijk...dus nu hebben we alle compliment kanten gehad.![]()
Bij de live-versie van Love You More die ze een tijdje op de radio draaiden, dacht ik in eerste instantie eventjes dat het Damien Rice was, met dat accent.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
Racoon klinkt echt on-nederlands en dat is een compliment
dan kun je gelijk ff t 2de album kopen "here we go, Stereo"quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sickie het volgende:
Hey, nieuwe racoon plaat. Dat wist ik nog niet. Ik ken alleen de eerste en die heeft zo'n indruk gemaakt dat ik hem sinds de release nog zeer vaak draai. Prachtige muziek. Toch maar ff dat nieuwe album kopen dan om de band te steunen zodat ze eindelijk eens de erkenning en doorbraak krijgen die ze verdienen.
Ik draaide btw net smoothly van het eerste album toen ik dit topic zag.
Dat is niet echt aardig nee...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond de introductie van die gast echt waardeloos: Straks komt er een betere band (Rowwen Heze, wow, geweldig hoor) maar nu eerst Racoon
Dat vond ik ook. Ik zou als ik Racoon was ook nog even een hartig woordje met die man spreken, achteraf!quote:Op maandag 18 juli 2005 02:16 schreef Jill-RMC het volgende:
jullie hebben die gast toch wel met bier bekogeld....zo kondig je een band toch niet aan, ook al vind je het nix?
Maar er zaten ook hele irritante mensen tussen het publiekquote:Op maandag 18 juli 2005 08:52 schreef Apfel het volgende:
Ze waren echt goed!![]()
Alleen mag dat geluid zo onderhand wel opgekrikt worden naar 105 decibel.
Sta je vooraan hoor je met die 85 decibel die van het podium afkomt nog de hele gesprekken achter je![]()
Ze waren idd in Nijmegen, want daar heb ik ze ook gezienquote:Op maandag 18 juli 2005 09:01 schreef tonks het volgende:
Ze waren gister in nijmegen hoorde ik.heb foto's
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:12 schreef tonks het volgende:Blijkt dat de foto's van het toestel af zijn..
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |