Dat was Martijn (D.O.L.F). Die heeft voor het laatst contact gehad rond 0.40. Rond 2u ging ie slapen, en rond 4u heeft Nolius het overgenomen. Hij heeft ze nog helemaal niet aan de lijn gehad.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
2) Je hebt hun toch aan de lijn gehad toen ze het bos ingingen>
Dan mail je toch iemand het telefoonnummer? Kan diegene fijn dit topic laten opdoeken.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef Nolius het volgende:
Om vervolgens een voicemail te krijgen? Ik zie er de meerwaarde niet van naast dat ik geen privé-gegevens ga posten...
Evt. die in de gaten houden of die niet ineens gaat postenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Mirage het volgende:
en dan ?
Callas is blijkbaar een 2e nick van haar, heeft die vandaag al wel gepost ?
Verder.
Ik vind het een ontzettend leuke reeks !
Ben erg benieuwd wanneer ons duo ( eigenlijk trio is het niet ? ) weer op duikt en met wat voor verhaal. ( aangenomen dat ze opduiken)
Ja, idd, dat zou je niet doen als het nep is, aangezien mensen er rekening mee houden dat je dat ook daadwerkelijk gaat doenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog een bijzonder punt, ze waren wel heel erg gretig toen er werd gevraagd om verslag te doen voor Fok!radio... Ze plempte zelfs zonder blikken of blozen haar mobiele nummer op dit forum.. Dat is op zn minst opvallend te noemen...
DOLF heeft ze gesproken ja. Daar zijn opnames van, maar die heb ik niet. Verder blijven privé gegevens privé gegevens.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1) Wat je allemaal zegt?
2) Je hebt hun toch aan de lijn gehad toen ze het bos ingingen, edit ow dat was dolf.
3) Er bestaat ook nog iets zoals email.
Als dit geen grap is dan is dat geen goed teken..quote:Op woensdag 6 april 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
Als ik nu met Stali bel, krijg ik direct de voicemail. Hij gaat dus niet meer over.
Zullen we zeker doen... als Stali en Ryan en Ollie straks, doorzeefd met kogels, worden gevonden...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
DOLF heeft ze gesproken ja. Daar zijn opnames van, maar die heb ik niet. Verder blijven privé gegevens privé gegevens.
En nou ja, dan ben ik maar verdacht. Klaag me aan
Goede analyse.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:39 schreef Viperdesign het volgende:
Dan is het óf een grap, óf je bent contactgestoord.
Ik ga zelfs voor een 8,5.quote:
Wat wel een grap zou zijn is dat ze alles gedaan hebben, hun mobiel gewoon defect is en er een internetstoring is in hun regio, dan hebben we wel wat te lachen.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:45 schreef Choices het volgende:
raar is ook dat het mobieltje niet meer overgaat..?
Waarom nu ineens/pas? Als ik me telefoon uit zou zetten zou ik het vroeger doen, om dan de schijn van ongerustheid te creëren.
Batterijen op? Dat betekent dat ze het niet kunnen opladen, wat verdacht, en zorgwekkend kan zijn.
HO , straks verraad ze de hoaxquote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Skv het volgende:
yvonne, jij kan toch wel zien wanneer users voor het laatst hebben bezocht hier?
Verborgen zal vast niet voor Fa's enzo zijn.
Check de volgende users ff:
Callas
Stali.
Ryan3
Wat denk je er zelf van? Ik trek makkelijk conclusies inderdaad, voornamelijk omdat jij de indruk wekt het allemaal wel best te vinden..quote:Op woensdag 6 april 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
Ok, een update...
Als ik nu met Stali bel, krijg ik direct de voicemail. Hij gaat dus niet meer over.
Dit zou inhouden dat de gsm nu uit staat of buiten bereik van het netwerk is...
hè jak !quote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Troeta het volgende:
Maar het kan nog alle kanten op hoor, misschien waren ze laat thuis, ryan moest werken, kuiken naar school.
Hadden ze nik sgezien daar dus was het niet interessant genoeg om iets te posten.....dus geen zorgen nog
ik had ooit een tel die moest ik elke dag opladen.. siemens, c25. Ik was dan ook flink onzorgvuldig met de accu omgesprongen; in de oplader terwijl die ie niet leeg is, is niet goed voor je accu.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef EggsTC het volgende:
Batterijen op... wat voor telefoon hebben ze dan? Mijn telefoon doet een week met zen batterij.
Dan hadden ze vast wel gepost dat er niks aan was.. Aangezien ze in deze topics vol staan met fotos waar eigenlijk helemaal niks interesants op te zien is...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Troeta het volgende:
Maar het kan nog alle kanten op hoor, misschien waren ze laat thuis, ryan moest werken, kuiken naar school.
Hadden ze nik sgezien daar dus was het niet interessant genoeg om iets te posten.....dus geen zorgen nog
Die scheiding van gras, niet interessant?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan hadden ze vast wel gepost dat er niks aan was.. Aangezien ze in deze topics vol staan met fotos waar eigenlijk helemaal niks interesants op te zien is...
Misschien was het je niet opgevallen, maar er staan nog 60 andere foto's in deze reeks..quote:Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef Choices het volgende:
[..]
Die scheiding van gras, niet interessant?
Zoals ik haar ken als poster, meer naief.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog een bijzonder punt, ze waren wel heel erg gretig toen er werd gevraagd om verslag te doen voor Fok!radio... Ze plempte zelfs zonder blikken of blozen haar mobiele nummer op dit forum.. Dat is op zn minst opvallend te noemen...
wat weer minder gemaakt overkom.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik haar ken als poster, meer naief.
Daarmee bedoel ik ook juist te zeggen dat het best waar kan zijn.. en geen grap. Immers als ze daar mee instemmen moeten ze wel iets zinnings te melden hebben...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik haar ken als poster, meer naief.
En een item op Fok! radio zou jij geen goede afsluiting van de grap vinden?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik ook juist te zeggen dat het best waar kan zijn.. en geen grap. Immers als ze daar mee instemmen moeten ze wel iets zinnings te melden hebben...
Soory, maar ook ik weet net zoveel als jullie, ook ik ben slechts een lezer,quote:
Mijn vorige telefoon deed het welgeteld 4 uur standby, dan was de batterij leeg. Heeft van alles te maken met de leeftijd van de telefoon en de manier waarop je ermee omgaat. Accu's gaan nu eenmaal geen eeuwigheid mee.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef EggsTC het volgende:
Batterijen op... wat voor telefoon hebben ze dan? Mijn telefoon doet een week met zen batterij.
1. De hekken midden in het bosquote:Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan hadden ze vast wel gepost dat er niks aan was.. Aangezien ze in deze topics vol staan met fotos waar eigenlijk helemaal niks interesants op te zien is...
Kerel...zoek toch niet overal iets achterquote:Op woensdag 6 april 2005 15:59 schreef Kjew het volgende:
[..]
En eerder kende je haar nog niet, alleen vaagjes en van afstand? Kan jij daaruit concluderen dat ze naief is? Kun je ook even vertellen hoe GOED je haar kent?
Vooruit.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Kerel...zoek toch niet overal iets achter
Tuurlijk zitten er interresante dingen bij.. Maar om dat nou in 60 fotos tot uitdrukking te brengen???quote:Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. De hekken midden in het bos
2. Verboden toegangsbordjes aan bomen
3. Buizen dwars door het bos
4. "dood" bos
5. PH Tester
6. PH Tester, met uitslag
7. Busje bij het hek
Dat zijn voor mij interesante dingen. Voor sommige komt daar nog de "open kale plek" bij, die vindt ik zelf niet zo interesant
Je weet meer dan 'wij', aangezien jij wel weet wanneer ze voor het laatst gekeken hebben. Het feit dat je dat hier niet mag delen doet daar niks aan af..quote:Op woensdag 6 april 2005 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soory, maar ook ik weet net zoveel als jullie, ook ik ben slechts een lezer,
en nee, ik kan als admin niet voor jullie hier neerzetten wanneer ze voor het laatst gekeken hebben.
Als je mn posts leest weet je dat ik ook ik er niet gerust op ben en hoop dat ze zich naar lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |