abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26025330
Ok, een update...

Als ik nu met Stali bel, krijg ik direct de voicemail. Hij gaat dus niet meer over.

Dit zou inhouden dat de gsm nu uit staat of buiten bereik van het netwerk is...
pi_26025351
en dan ?
Callas is blijkbaar een 2e nick van haar, heeft die vandaag al wel gepost ?

Verder.
Ik vind het een ontzettend leuke reeks !
Ben erg benieuwd wanneer ons duo ( eigenlijk trio is het niet ? ) weer op duikt en met wat voor verhaal. ( aangenomen dat ze opduiken )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_26025366
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

2) Je hebt hun toch aan de lijn gehad toen ze het bos ingingen>
Dat was Martijn (D.O.L.F). Die heeft voor het laatst contact gehad rond 0.40. Rond 2u ging ie slapen, en rond 4u heeft Nolius het overgenomen. Hij heeft ze nog helemaal niet aan de lijn gehad.
pi_26025380
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef Nolius het volgende:
Om vervolgens een voicemail te krijgen? Ik zie er de meerwaarde niet van naast dat ik geen privé-gegevens ga posten...
Dan mail je toch iemand het telefoonnummer? Kan diegene fijn dit topic laten opdoeken.

Stel je hebt twee vrienden, die gaan 's nachts het bos in om iets te onderzoeken en die geven jou hun telefoonnummer om eventueel het een en ander te kunnen posten. Je spreekt af om om 4 uur te bellen, maar ze nemen niet op. Tig pogingen later nog steeds niet terwijl ze logischere wijs 's ochtends alweer terug zouden moeten zijn.

En dan maak je je geen zorgen? Dan wil je niet iemand het telefoonnummer geven om uit te zoeken of het wel of geen grap is en wil je al helemaal niet prijs geven wáár ze heen gegaan zijn?

Dan is het óf een grap, óf je bent contactgestoord.
pi_26025391
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Mirage het volgende:
en dan ?
Callas is blijkbaar een 2e nick van haar, heeft die vandaag al wel gepost ?

Verder.
Ik vind het een ontzettend leuke reeks !
Ben erg benieuwd wanneer ons duo ( eigenlijk trio is het niet ? ) weer op duikt en met wat voor verhaal. ( aangenomen dat ze opduiken )
Evt. die in de gaten houden of die niet ineens gaat posten
pi_26025415
Gegrepen door mysterie, sensatie en louter vrije tijd,
blijft deze user aan het topic gebonden,
tot wij allen zijn bevrijdt
pi_26025430
Nog een bijzonder punt, ze waren wel heel erg gretig toen er werd gevraagd om verslag te doen voor Fok!radio... Ze plempte zelfs zonder blikken of blozen haar mobiele nummer op dit forum.. Dat is op zn minst opvallend te noemen...
pi_26025444
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog een bijzonder punt, ze waren wel heel erg gretig toen er werd gevraagd om verslag te doen voor Fok!radio... Ze plempte zelfs zonder blikken of blozen haar mobiele nummer op dit forum.. Dat is op zn minst opvallend te noemen...
Ja, idd, dat zou je niet doen als het nep is, aangezien mensen er rekening mee houden dat je dat ook daadwerkelijk gaat doen
pi_26025456
True.
pi_26025458
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

1) Wat je allemaal zegt?
2) Je hebt hun toch aan de lijn gehad toen ze het bos ingingen, edit ow dat was dolf.
3) Er bestaat ook nog iets zoals email.
DOLF heeft ze gesproken ja. Daar zijn opnames van, maar die heb ik niet. Verder blijven privé gegevens privé gegevens.

En nou ja, dan ben ik maar verdacht. Klaag me aan
pi_26025470
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
Als ik nu met Stali bel, krijg ik direct de voicemail. Hij gaat dus niet meer over.
Als dit geen grap is dan is dat geen goed teken..
Misschien zijn ze opgepakt omdat ze verboden terrein betreden
pi_26025501
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:42 schreef Nolius het volgende:

[..]

DOLF heeft ze gesproken ja. Daar zijn opnames van, maar die heb ik niet. Verder blijven privé gegevens privé gegevens.

En nou ja, dan ben ik maar verdacht. Klaag me aan
Zullen we zeker doen... als Stali en Ryan en Ollie straks, doorzeefd met kogels, worden gevonden...
pi_26025508
Heeft die DOLF niet iets aan opnames wat ie online zou kunnen plempen?

Of is het plan nog steeds om het voor FOK!radio te gebruiken?
pi_26025509
misschien is de batterij leeg, wel raar, gisteravond had Stali hem nog even opgeladen (hoelang weet ik niet, is terug te zien in de 100den berichten)
pi_26025516
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:39 schreef Viperdesign het volgende:

Dan is het óf een grap, óf je bent contactgestoord.
Goede analyse.
Lambo of Rekt
  woensdag 6 april 2005 @ 15:45:43 #66
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26025546
raar is ook dat het mobieltje niet meer overgaat..?
Waarom nu ineens/pas? Als ik me telefoon uit zou zetten zou ik het vroeger doen, om dan ongerustheid te creëren.
Batterijen op? Dat betekent dat ze het niet kunnen opladen, wat verdacht, en zorgwekkend kan zijn.
pi_26025554
yvonne, jij kan toch wel zien wanneer users voor het laatst hebben bezocht hier?
Verborgen zal vast niet voor Fa's enzo zijn.
Check de volgende users ff:
Callas
Stali.
Ryan3
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26025573
Maar het kan nog alle kanten op hoor, misschien waren ze laat thuis, ryan moest werken, kuiken naar school.
Hadden ze nik sgezien daar dus was het niet interessant genoeg om iets te posten.....dus geen zorgen nog
  woensdag 6 april 2005 @ 15:47:03 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26025588
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Amusementswaarde: 8
Ik ga zelfs voor een 8,5.

Zelden zo veel dagen zo moeten glimlachen om een topicreeks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26025595
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:45 schreef Choices het volgende:
raar is ook dat het mobieltje niet meer overgaat..?
Waarom nu ineens/pas? Als ik me telefoon uit zou zetten zou ik het vroeger doen, om dan de schijn van ongerustheid te creëren.
Batterijen op? Dat betekent dat ze het niet kunnen opladen, wat verdacht, en zorgwekkend kan zijn.
Wat wel een grap zou zijn is dat ze alles gedaan hebben, hun mobiel gewoon defect is en er een internetstoring is in hun regio, dan hebben we wel wat te lachen.
Enigsinds anders zie ik het na al die tijd echt niet meer als grapje.
pi_26025607
Batterijen op... wat voor telefoon hebben ze dan? Mijn telefoon doet een week met zen batterij.
Lambo of Rekt
pi_26025635
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Skv het volgende:
yvonne, jij kan toch wel zien wanneer users voor het laatst hebben bezocht hier?
Verborgen zal vast niet voor Fa's enzo zijn.
Check de volgende users ff:
Callas
Stali.
Ryan3
HO , straks verraad ze de hoax
Lambo of Rekt
pi_26025641
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
Ok, een update...

Dit zou inhouden dat de gsm nu uit staat of buiten bereik van het netwerk is...
Wat denk je er zelf van? Ik trek makkelijk conclusies inderdaad, voornamelijk omdat jij de indruk wekt het allemaal wel best te vinden..

Als ik jou was, en het verhaal echt waar, zou ik hele andere dingen aan het doen zijn dan het af en toe bellen van een 06 die niet wordt opgenomen.
Big dick.
pi_26025646
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Troeta het volgende:
Maar het kan nog alle kanten op hoor, misschien waren ze laat thuis, ryan moest werken, kuiken naar school.
Hadden ze nik sgezien daar dus was het niet interessant genoeg om iets te posten.....dus geen zorgen nog
hè jak !

Wil jij niet zo nuchter doen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 6 april 2005 @ 15:49:18 #75
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26025662
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef EggsTC het volgende:
Batterijen op... wat voor telefoon hebben ze dan? Mijn telefoon doet een week met zen batterij.
ik had ooit een tel die moest ik elke dag opladen.. siemens, c25. Ik was dan ook flink onzorgvuldig met de accu omgesprongen; in de oplader terwijl die ie niet leeg is, is niet goed voor je accu.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:49:23 #76
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26025665
Ik lurk even gezellig mee.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:49:28 #77
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26025670
tvp'tje.
Whatever I want.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:49:58 #78
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26025686
Dammm nog niks
dit schiet echt niet op ...
Afwachten maar
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26025695
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Troeta het volgende:
Dan hadden ze vast wel gepost dat er niks aan was.. Aangezien ze in deze topics vol staan met fotos waar eigenlijk helemaal niks interesants op te zien is...
  woensdag 6 april 2005 @ 15:51:22 #80
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26025722
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan hadden ze vast wel gepost dat er niks aan was.. Aangezien ze in deze topics vol staan met fotos waar eigenlijk helemaal niks interesants op te zien is...
Die scheiding van gras, niet interessant?
pi_26025752
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef Choices het volgende:

[..]

Die scheiding van gras, niet interessant?
Misschien was het je niet opgevallen, maar er staan nog 60 andere foto's in deze reeks..
  Admin woensdag 6 april 2005 @ 15:52:20 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26025753
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals ik haar ken als poster, meer naief.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:53:52 #83
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26025786
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

wat weer minder gemaakt overkom.

Veel mensen zijn er nu wel van overtuigd dat het niks is.. en hoax, en maar weinig geloven het nog. Ik blijf zelf echt nog erg twijfelen. I'm clueless..
pi_26025788
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik ook juist te zeggen dat het best waar kan zijn.. en geen grap. Immers als ze daar mee instemmen moeten ze wel iets zinnings te melden hebben...
  woensdag 6 april 2005 @ 15:54:15 #85
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26025796
De scheiding van het gras vond ik nou niet echt schokkend hoor. Dat zie je wel vaker in bossen.

Overigens, mochten ze dit echt zijn gaan doen, hebben ze wel lef. Ik ben al niet graag s' nachts in het bos, en al helemaal niet als ik denk dat er iets verdachts aan de hand is
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_26025823
Die GSM kan ook leeg zijn doordat ze in grensgebied zitten en dus waarschijnlijk weinig ontvangst hebben. Hoe lager de ontvangst hoe meer energie hij verbruikt. En als hoe voortdurend van netwerk moet switchen wegens te lage ontvangst dan komt dat de batterijduur ook niet ten goede.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:56:33 #87
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26025846
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik ook juist te zeggen dat het best waar kan zijn.. en geen grap. Immers als ze daar mee instemmen moeten ze wel iets zinnings te melden hebben...
En een item op Fok! radio zou jij geen goede afsluiting van de grap vinden?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Admin woensdag 6 april 2005 @ 15:56:48 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26025853
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

HO , straks verraad ze de hoax
Soory, maar ook ik weet net zoveel als jullie, ook ik ben slechts een lezer,
en nee, ik kan als admin niet voor jullie hier neerzetten wanneer ze voor het laatst gekeken hebben.
Als je mn posts leest weet je dat ik ook ik er niet gerust op ben en hoop dat ze zich naar lachen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:57:30 #89
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26025874
we moeten dolf hebben!
  woensdag 6 april 2005 @ 15:57:58 #90
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26025886
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef EggsTC het volgende:
Mijn vorige telefoon deed het welgeteld 4 uur standby, dan was de batterij leeg. Heeft van alles te maken met de leeftijd van de telefoon en de manier waarop je ermee omgaat. Accu's gaan nu eenmaal geen eeuwigheid mee.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_26025918
Yvonne, je weet wel het telefoonnr.
pi_26025923
Is er niet een Fok!user die tevens paragnost is en ff spiritueel contact wil proberen te leggen met de bezoekers van het verboden bos?
pi_26025928
edit: lezen...
pi_26025963
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

1. De hekken midden in het bos
2. Verboden toegangsbordjes aan bomen
3. Buizen dwars door het bos
4. "dood" bos
5. PH Tester
6. PH Tester, met uitslag
7. Busje bij het hek

Dat zijn voor mij interesante dingen. Voor sommige komt daar nog de "open kale plek" bij, die vindt ik zelf niet zo interesant
  woensdag 6 april 2005 @ 16:01:20 #95
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26025972
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:59 schreef Kjew het volgende:

[..]

En eerder kende je haar nog niet, alleen vaagjes en van afstand? Kan jij daaruit concluderen dat ze naief is? Kun je ook even vertellen hoe GOED je haar kent?
Kerel...zoek toch niet overal iets achter
pi_26025978
ben benieuwd naar de afloop . Zal wel met een flinke sisser aflopen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26025997
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef Noca het volgende:

[..]

Kerel...zoek toch niet overal iets achter
Vooruit.
  woensdag 6 april 2005 @ 16:02:15 #98
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_26025998
Ik heb zojuist mogen vernemen dat het goed met ze gaat.
Beetje vermoeid, dat wel. Er zal later op de dag nog een uitgebreid verslag volgen.
...dass wir fliegen.
pi_26026007
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

1. De hekken midden in het bos
2. Verboden toegangsbordjes aan bomen
3. Buizen dwars door het bos
4. "dood" bos
5. PH Tester
6. PH Tester, met uitslag
7. Busje bij het hek

Dat zijn voor mij interesante dingen. Voor sommige komt daar nog de "open kale plek" bij, die vindt ik zelf niet zo interesant
Tuurlijk zitten er interresante dingen bij.. Maar om dat nou in 60 fotos tot uitdrukking te brengen???
Net als bijvoorbeeld die man die ergens zou moeten staan, maar in de verste verte niet te bekennen is...
pi_26026022
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Soory, maar ook ik weet net zoveel als jullie, ook ik ben slechts een lezer,
en nee, ik kan als admin niet voor jullie hier neerzetten wanneer ze voor het laatst gekeken hebben.
Als je mn posts leest weet je dat ik ook ik er niet gerust op ben en hoop dat ze zich naar lachen.
Je weet meer dan 'wij', aangezien jij wel weet wanneer ze voor het laatst gekeken hebben. Het feit dat je dat hier niet mag delen doet daar niks aan af..
Big dick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')