Ik zeg 18.31quote:Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Nolius, zullen we een deadline afspreken? Bijv. Als we voor 12 uur vannacht niks horen, dat jij dan de locatie vrijgeeft?
Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Nolius, zullen we een deadline afspreken? Bijv. Als we voor 0.45 vannacht (dan zijn ze immers 24 uur weg en officieel vermist) niks horen, dat jij dan de locatie vrijgeeft?
Lekker oorlogje spelen in de bossen like in the ol' daysquote:Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef JaWi het volgende:
Ik stel voor dat Nolius mij vanavond de locatie mailt, dan heb ik morgen wat te doen.
Eindelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...
Het is nu lang genoeg geweest...
Yeah rightquote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...
Zoals ik al zei, als het een grap is vergiftig ik een bosquote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Goh, echt?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
Bespaar ons dat.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:41 schreef Choices het volgende:
doe het nu dan Nolius, anders moet er een nieuwe OP komen
Kleine aanpassing.. Maar moet het echt?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand al een OP klaarliggen voor deeltje 7? Want het begint nu weer interresant te worden..
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Cillit Bangquote:Op woensdag 6 april 2005 18:43 schreef Tomaz het volgende:
*komt ie dan he!
Eérst even bellen met Ryan en Stali om te verifiëren wat hij mag vrijgevenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:43 schreef Tomaz het volgende:
*komt ie dan he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |