quote:Op woensdag 6 april 2005 15:17 schreef Amando het volgende:
[..]
Kijk dat lieve koppie dan, NL keiharde terroristen![]()
![]()
Denk dat we de BBE moeten inzetten op deze jongens![]()
yep.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef _Boo_ het volgende:
Hij heeft toch ook een gewapende overval op een supermarkt gepleegd? Is hij daar ook voor vrijgesproken
Als die echt iets van plan is en slim is, duikt hij natuurlijk ff een jaartje of wat onder ergens in het buitenland.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Neem aan dat de aivd hem in de gaten blijft houden maar persoonlijk denk ik dat er maar een winnaar is: de advocaat.
Nee maar dat jochie ziet eruit alsof ie nog ontmaagd moet worden ..quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]voor jou is iemand pas verdacht als hij eruit ziet als een crimineel uit een slechte actie films.
Tja... van welke kerncentrales hebben jullie (kids) plattegronden thuisliggen?quote:Samir A. werd opgepakt na een overval op de Edah-winkel waar hij werkte; hij zou een overvaller hebben geholpen. Bij een huiszoeking trof de politie plattegronden van Schiphol, de Tweede Kamer en kerncentrale Borssele . Ook had Samir A. een neppistool, een geluiddemper en een patroonhouder in huis.
mag hopen dat jij op dat moment naast hem zitquote:Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus, van mij mag die Samir zich morgen met een glimlach op zijn gezicht in een vol voetbalstadion opblazen. Duizenden doden. Misschien dat we hier dan EINDELIJK eens wakker worden.
Misschien was ie wel bezig met een spreekbeurt.. niet gelijk gaan doemdenken omdat hij een tintje heeft .quote:Op woensdag 6 april 2005 15:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja... van welke kerncentrales hebben jullie (kids) plattegronden thuisliggen?
Als hij streng gelovig is, moet hij natuurlijk maagd blijven tot zijn huwelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:24 schreef Amando het volgende:
[..]
Nee maar dat jochie ziet eruit alsof ie nog ontmaagd moet worden ..
Maar goed, uiterlijk zegt inderdaad niets
met gegevens van de bewaking erop geschreven?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Amando het volgende:
[..]
Misschien was ie wel bezig met een spreekbeurt.. niet gelijk gaan doemdenken omdat hij een tintje heeft .
Niks moet , alles magquote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als hij streng gelovig is, moet hij natuurlijk maagd blijven tot zijn huwelijk.
Hij is getrouwd en heeft een kind.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:24 schreef Amando het volgende:
[..]
Nee maar dat jochie ziet eruit alsof ie nog ontmaagd moet worden ..
Maar goed, uiterlijk zegt inderdaad niets
De beveiliging van de kerncentrale was ook onderdeel van zijn spreekbeurtquote:Op woensdag 6 april 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met gegevens van de bewaking erop geschreven?
Voor een ieder die het vrijspreken van deze persoon goedpraat: lees bovenstaande webpagina eens. Als er iets heel duidelijk is na het lezen van dit verhaal, is het wel dat het OM volledig heeft gefaald. Een kind van 6 kan nog zien waar die Samir mee bezig was.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:09 schreef R@b het volgende:
inderdaad, de lieve knul.
Nu hij vrijgesproken is, mogen we hem ook weer bij zijn naam noemen: Samir Azzouz.
Je bent dan ook niet helemaal goed bij je hoofd. duizenden doden om gelijk te krijgen, nice priorities.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus, van mij mag die Samir zich morgen met een glimlach op zijn gezicht in een vol voetbalstadion opblazen. Duizenden doden. Misschien dat we hier dan EINDELIJK eens wakker worden.
hij ziet er nog bijna hetzelfde uit, toen was ie 17, nu een paar maandjes ouder. is dit voor het eerst dat je überhaupt iets van die gast leest/ziet?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:29 schreef Amando het volgende:
[..]
En ik ben de Sint zonder baard.
Hoe oud is die foto dan.. ?
Hij had dat kind al op z'n zeventiende.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:29 schreef Amando het volgende:
[..]
En ik ben de Sint zonder baard.
Hoe oud is die foto dan.. ?
Samir is gewoon onschuldig, dat hij een keer een overval heeft gepleegd doet daar niets aan af, daar hebben we er tientallen duizenden van. Er is geen CONCRETE aanleiding om hem te verdenken van terrorisme.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet helemaal goed bij je hoofd. duizenden doden om gelijk te krijgen, nice priorities.
Waarom is het onmogelijk dat Samir A. gewoon een kutgastje is die niet eens in staat is een aanslag te plegen? Ik vind het raar hoe er in deze zaken iedere keer weer blind het OM wordt gevolgd. Ze schreeuwen hard van de daken en iedere keer is het vrijspraak. Wordt het niet eens tijd dat het OM gaat nadenken of er misschien een structurele fout aanwezig is?
Omdat hij al is opgepakt voor een gewapende roofoveral, bijvoorbeeld? Ga die link eens lezen die in dit topic (en inmiddels ook in de openingspost) is verstrekt. En kijk dan eens of je nog steeds precies hetzelfde vindt.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:32 schreef kingmob het volgende:
Waarom is het onmogelijk dat Samir A. gewoon een kutgastje is die niet eens in staat is een aanslag te plegen?
Voor die 6 maanden teveel zal hij een riante schadeloosstelling krijgen, op kosten van de belastingbetalers.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef robh het volgende:
Nice.
3 maand krijgen voor verboden wapenbezit maar dan toch 9 maand zitten. De straffen in Nederland worden harder.
Onnozelheid is geen excuus.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef multatuli het volgende:
[..]
Ongetwijfeld speelde Samir met de gedachte om terroristische aanslagen te plegen. Dat blijkt uit al die aanwijzingen en uit zijn uitlatingen. De vraag die de rechter moest beoordelen was echter of het meer was dan spelen.
De verkeerde zak kunstmest bij de Gamma meenemen (zat geen ammonium nitraat in) en een heel knullig ontstekingsmechanisme wijzen daar in ieder geval niet op. De opschepperij tegen vriendje Jason W. net zo min. Stoer doen is niet zo gek als je achttien bent.
Kennelijk heeft de rechter het niet serieus genomen.
De link is volledig irrelevant. Ik heb het dan ook niet over Dat Samir zo'n gezellige jongen is. ik heb het er hierover dat hij afgeschildert is als terrorist en dat het nu duidelijk is dat daar geen enkel bewijs voor is. Wat het OM zegt wordt simpelweg voor feit aangenomen voor de uitspraak en als de uitspraak negatief uitvalt is het de fout van het rechtssysteem. Dit is gewoon echt de omgekeerde wereld en om exact dezelfde reden hebben bijvoorbeeld onschuldige verdachten na de beschuldiging geen leven meer.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef dVTB het volgende:
[..]
Omdat hij al is opgepakt voor een gewapende roofoveral, bijvoorbeeld? Ga die link eens lezen die in dit topic (en inmiddels ook in de openingspost) is verstrekt. En kijk dan eens of je nog steeds precies hetzelfde vindt.
Wel heb je gelijk dat het OM eens goed moet gaan nadenken, ja...
Amen.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
De link is volledig irrelevant. Ik heb het dan ook niet over Dat Samir zo'n gezellige jongen is. ik heb het er hierover dat hij afgeschildert is als terrorist en dat het nu duidelijk is dat daar geen enkel bewijs voor is. Wat het OM zegt wordt simpelweg voor feit aangenomen voor de uitspraak en als de uitspraak negatief uitvalt is het de fout van het rechtssysteem. Dit is gewoon echt de omgekeerde wereld en om exact dezelfde reden hebben bijvoorbeeld onschuldige verdachten na de beschuldiging geen leven meer.
Er moet echt iets verranderen in de mentaliteit, verdachten zijn geen veroordeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |