abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26020972
gaat wel, beter dan gister in ieder geval.

soms baal ik, dat nog steeds niet duidelijk is wat ik nou eigenlijk heb.
normaal ben ik helemaal niet van de diagnoses, het is vaak juist beter om gewoon te weten hoe je
met bepaalde dingen om gaat, zonder meteen een labeltje te hebben. maar ergens zou het me ook
wel wat rust geven, aan de andere kant. het zou niks veranderen aan wie of hoe ik ben (want ik zou
immers niet opeens veranderen met diagnose), of hoe ik reageer op situaties of op mijn emoties,
maar het zou wel een stukje rust meebrengen.

[ Bericht 50% gewijzigd door Wolkje op 06-04-2005 13:07:17 ]
  woensdag 6 april 2005 @ 13:01:29 #2
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26021172
gelukkig
pi_26021456
bagger.....
pijn enzo
pi_26021651
m'n amandelen zijn weer 2 keer zo groot als normaal praten, eten en drinken is daardoor best pijnlijk
pi_26021707
moe, verder wel ok.

zo maar eens gaan leren ofzo, morgen weer eens een tentamen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_26021726
quote:
op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef wolkje het volgende:
gaat wel, beter dan gister in ieder geval.

soms baal ik, dat nog steeds niet duidelijk is wat ik nou eigenlijk heb.
...
het zou wel een stukje rust meebrengen.
precies wat ik nu weer voel. maandag mag ik eindelijk weer (joepi ) naar het ziekenhuis om te horen of ze het al weten...het zal me benieuwen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26021733
weer lekker op school

Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_26021755
klote lichamelijk..
pi_26021859
best wel moe na 2 dagen niet fatsoenlijk geslapen te hebben.

hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen om in een tourincar te kunnen pitten is voor mij onbegrijpelijk. ik moet gewoon wachten tot ik van pure uitputting in slaap val in zo'n ding en dan word ik nog om het kwartier/half uur weer wakker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26021935
pi_26022450
slecht. ik zit op mijn werk en ik doe ook wat er gevraagd wordt, maar thuis zit mijn moeder gewoon af te wachten op wat er komen gaat. ik voel me er allemaal niet prettig bij en vooral niet omdat ik hier nog wel loop en iedereen weet wat er aan de hand is.
pi_26022848
quote:
op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef wolkje het volgende:
soms baal ik, dat nog steeds niet duidelijk is wat ik nou eigenlijk heb. het zou wel een stukje rust meebrengen.
ik begrijp hoe je, je voelt.. kom op!

ot: gisteren op het laatste nippertje kaartjes voor de stereophonics gevonden! het concert was geweldig, maar wel heel kort.. dacht echt dat het een grapje was toen ze niet meer terug kwamen.
anyway, het was wel echt suuuuper goed en ik heb het onwijs naar mijn zin gehad!

voelde me super op mijn gemak, leuk zo saampjes weg, echt geweldig!
ondanks een paar momenten, denk ik dat het goed voor ons is geweest. althans, zo voel ik me.
ik deed iets heel erg fout en deed toen wat mijn hart me in gaf. met de metro achter hem aan, ookal wist ik niet of er nog een terug ging. heb hem eerlijk verteld wat er was en dat luchtte op. voor mijn gevoel is dit echt al een stap vooruit. ik heb geen woede meer naar hem.. totaaaal niet. en dat voelt goed

[ Bericht 6% gewijzigd door gekke_sandra op 06-04-2005 14:24:16 (foutief nederlands) ]
Delivered without an information leaflet
pi_26022889
quote:
op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef sabrina1981 het volgende:
slecht. ik zit op mijn werk en ik doe ook wat er gevraagd wordt, maar thuis zit mijn moeder gewoon af te wachten op wat er komen gaat. ik voel me er allemaal niet prettig bij en vooral niet omdat ik hier nog wel loop en iedereen weet wat er aan de hand is.
trek het je niet aan. jij kunt niets aan die hele vervelende situatie doen. (ja..ik snap hoe lastig dat dit is)
keep your head high!!

ot

prima.. beetje hoofdpijn,

maar ik moet toch nog het een en ander doen vandaag..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:15:53 #14
82456 teig
oh my gow
pi_26023172
eigenlijk wel weer goed, vannacht lang gepraat over wat ie me geflikt had en hoe die daar toe gekomen is. en nu, ik denk dat ie wel een twede kans krijgt. hij was dr zelf ook van geschrokken en weet dat ie me de volgende keer echt kwijt is mocht ie het weer zo doen....
daarna heerlijk tegen elkaar aan in slaap gevallen...
pi_26024102
beetje vreemd eigenlijk, ik lees net op internet dat ze bij ons in het dorp (midden-limburg) het lijk van een vermiste jongen hebben gevonden..... jakkie. op de plek wandelen we vaker met de hond.....
  woensdag 6 april 2005 @ 14:53:10 #16
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26024158
quote:
op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef sabrina1981 het volgende:
had je stukjes al eerder gelezen ik snap dat je het vervelend vind voor je moede rmaar je bent er te veel mee bezig dat soort zaken gebeuren ook al zijn ze niet zo leuk. je moedre kan heus wel voor zichzelf opkomen.
laat jij je er zo onder lijden dan verknal je het dalijk voor jezelf.

ontopic. het gaat zo als het gaat
pi_26024196
gaat wel heb een baantje nodig verveel me 4 dagen per week zoiezo de tering !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26024208
duizelig... dat wordt niks meer vandaag, vroeg naar bedje toe...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 6 april 2005 @ 14:55:50 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_26024227

muziek!!!
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_26024286
quote:
op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef neva het volgende:

[..]

had je stukjes al eerder gelezen ik snap dat je het vervelend vind voor je moede rmaar je bent er te veel mee bezig dat soort zaken gebeuren ook al zijn ze niet zo leuk. je moedre kan heus wel voor zichzelf opkomen.
laat jij je er zo onder lijden dan verknal je het dalijk voor jezelf.

ontopic. het gaat zo als het gaat
natuurlijk kan mijn moeder voor zichzelf opkomen en dat doet ze ook, maar als jij in zo situatie zou zitten piep je waarschijnlijk ook anders. het is niet een kleinigheidje. of je wilt of niet wordt je toch aangekeken voor wat er aan de hand is, omdat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt.
pi_26024415
quote:
op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

natuurlijk kan mijn moeder voor zichzelf opkomen en dat doet ze ook, maar als jij in zo situatie zou zitten piep je waarschijnlijk ook anders. het is niet een kleinigheidje. of je wilt of niet wordt je toch aangekeken voor wat er aan de hand is, omdat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt.
en doordat je je het ook aantrekt wordt het alleen maar erger.
dat houdt echt wel op als jij je moeder en jou als twee totaal verschillende werknemers ziet.
dat maakt echt uit

ot: mijn computer heeft kuren
zo kan ik nog niet aan mn verslag werken.
maar ben iets leuks aan het doen, dus ik voel me wel goed
  woensdag 6 april 2005 @ 15:05:53 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26024445
fucked up. en ergens wel een beetje oke
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 april 2005 @ 15:07:06 #23
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26024480
quote:
op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

risico van de keuze om binnen hetzelfde bedrijf te werken als een iemand die emotioneel dichtbij je staat.
dit zou mij niet gebeuren want ik zal niet met mijn geliefde of een familielid binnen hetzelfde bedrijf te werken. prive en zaken gescheiden houden.

ik snap heel goed dat het vervelend voor je is en kan me moeilijk voorstellen dat ze jou aankijken op het feit dat en of waarom je moeder haar directe ontslag heeft gekregen. doen ze dit zijn hun bekrompen of jij hebt zelf dat gevoel/idee.
jij "moet" juist proberen om daar boven te staan en je op je werk focussen daar waar je voor komt hoe moeilijk dat ook is .
  woensdag 6 april 2005 @ 15:07:47 #24
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26024503
quote:
op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef wolkje het volgende:

[..]

en doordat je je het ook aantrekt wordt het alleen maar erger.
dat houdt echt wel op als jij je moeder en jou als twee totaal verschillende werknemers ziet.
dat maakt echt uit

ot: mijn computer heeft kuren
zo kan ik nog niet aan mn verslag werken.
maar ben iets leuks aan het doen, dus ik voel me wel goed
pi_26025357
beetje moe en suf door chronisch slaaptekort, voldaan met het afmaken van een nummer gister samen met een vriend en nog steeds een beetje blue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')