precies wat ik nu weer voel. maandag mag ik eindelijk weer (joepiquote:op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef wolkje het volgende:
gaat wel, beter dan gister in ieder geval.
soms baal ik, dat nog steeds niet duidelijk is wat ik nou eigenlijk heb.
...
het zou wel een stukje rust meebrengen.
ik begrijp hoe je, je voelt.. kom op!quote:op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef wolkje het volgende:
soms baal ik, dat nog steeds niet duidelijk is wat ik nou eigenlijk heb. het zou wel een stukje rust meebrengen.
trek het je niet aan. jij kunt niets aan die hele vervelende situatie doen. (ja..ik snap hoe lastig dat dit is)quote:op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef sabrina1981 het volgende:
slecht. ik zit op mijn werk en ik doe ook wat er gevraagd wordt, maar thuis zit mijn moeder gewoon af te wachten op wat er komen gaat. ik voel me er allemaal niet prettig bij en vooral niet omdat ik hier nog wel loop en iedereen weet wat er aan de hand is.
had je stukjes al eerder gelezen ik snap dat je het vervelend vind voor je moede rmaar je bent er te veel mee bezig dat soort zaken gebeuren ook al zijn ze niet zo leuk. je moedre kan heus wel voor zichzelf opkomen.quote:op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef sabrina1981 het volgende:
slecht. ik zit op mijn werk en ik doe ook wat er gevraagd wordt, maar thuis zit mijn moeder gewoon af te wachten op wat er komen gaat. ik voel me er allemaal niet prettig bij en vooral niet omdat ik hier nog wel loop en iedereen weet wat er aan de hand is.
natuurlijk kan mijn moeder voor zichzelf opkomen en dat doet ze ook, maar als jij in zo situatie zou zitten piep je waarschijnlijk ook anders. het is niet een kleinigheidje. of je wilt of niet wordt je toch aangekeken voor wat er aan de hand is, omdat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt.quote:op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef neva het volgende:
[..]
had je stukjes al eerder gelezen ik snap dat je het vervelend vind voor je moede rmaar je bent er te veel mee bezig dat soort zaken gebeuren ook al zijn ze niet zo leuk. je moedre kan heus wel voor zichzelf opkomen.
laat jij je er zo onder lijden dan verknal je het dalijk voor jezelf.
ontopic. het gaat zo als het gaat![]()
en doordat je je het ook aantrekt wordt het alleen maar erger.quote:op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef sabrina1981 het volgende:
[..]
natuurlijk kan mijn moeder voor zichzelf opkomen en dat doet ze ook, maar als jij in zo situatie zou zitten piep je waarschijnlijk ook anders. het is niet een kleinigheidje. of je wilt of niet wordt je toch aangekeken voor wat er aan de hand is, omdat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt.
risico van de keuze om binnen hetzelfde bedrijf te werken als een iemand die emotioneel dichtbij je staat.quote:op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef sabrina1981 het volgende:
[..]
natuurlijk kan mijn moeder voor zichzelf opkomen en dat doet ze ook, maar als jij in zo situatie zou zitten piep je waarschijnlijk ook anders. het is niet een kleinigheidje. of je wilt of niet wordt je toch aangekeken voor wat er aan de hand is, omdat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt.
quote:op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef wolkje het volgende:
[..]
en doordat je je het ook aantrekt wordt het alleen maar erger.
dat houdt echt wel op als jij je moeder en jou als twee totaal verschillende werknemers ziet.
dat maakt echt uit![]()
ot: mijn computer heeft kuren![]()
zo kan ik nog niet aan mn verslag werken.
maar ben iets leuks aan het doen, dus ik voel me wel goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |