uhuh en over anderhalve week heb je een extra lange aflevering met een tsunami/bankovervalquote:
nee. mss, heel mss dat ik wel screencaps maak maar ik wil niet te veel weg geven van de aflevering want het is een iets speciale aflevering!quote:
indeedquote:Op zondag 10 april 2005 02:23 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm dan moeten we maar wachten tot de aflevering komt en met een zak chips op de bank gaan hangen
ach de dag komt vanzelfquote:Op zondag 10 april 2005 02:26 schreef rembrand20 het volgende:
Je gaat ons nu toch niet lekker zitten maken he![]()
Ik moet nog 3 dagen wachten
3 dagen? deze avond hoorquote:Op zondag 10 april 2005 02:26 schreef rembrand20 het volgende:
Je gaat ons nu toch niet lekker zitten maken he![]()
Ik moet nog 3 dagen wachten
om het niet weer helemaal te hoeven typen:quote:Op zondag 10 april 2005 15:30 schreef The_S het volgende:
is er een season break in de US?
vanaaf kwam hell night toch op de buis daar? toch niet die tsunami aflevering?quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Jump het volgende:
CSI MIA sas weer tof
ze mogen wel eens hun ondertiteld nalezen. Enkele belangrijke typfouten, komma vergeten en de tsunamiegolf werd 914 meter hoog opeens
yupz, die afleveringquote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vanaaf kwam hell night toch op de buis daar? toch niet die tsunami aflevering?
Ach de bovenstaande gebruiker Jump, daar chat ik weleens meequote:Op maandag 11 april 2005 00:27 schreef rembrand20 het volgende:
Jemig begin het bijna freaky te vinden wanneer jij weet wat en wanneer het op de buis komt
maar toch vind ik het soms een beetje freaky hoorquote:Op maandag 11 april 2005 21:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ach de bovenstaande gebruiker Jump, daar chat ik weleens meeen daarvan weet ik wat er in belgie ook op de buis is
![]()
![]()
het staat ook op mijn eigen sitequote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef Jump het volgende:
[..]
maar toch vind ik het soms een beetje freaky hoor![]()
ben ik niet de enigstequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef Dafje33 het volgende:
Dat is vast al een officiele aandoening: CSI Verslaafde.
(En ik ben er ook één.![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |