is niet ergquote:Op donderdag 28 april 2005 11:00 schreef rembrand20 het volgende:
Wat me opvalt is dat CSI:Miami veel meer actie heeft dan CSI:LV.
H. loopt elke week wel 1 of 2 keer met een getrokken pistool, heb get grissom nog nooit zien doen
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zichquote:Op donderdag 28 april 2005 11:00 schreef rembrand20 het volgende:
Wat me opvalt is dat CSI:Miami veel meer actie heeft dan CSI:LV.
H. loopt elke week wel 1 of 2 keer met een getrokken pistool, heb get grissom nog nooit zien doen
Okay 1 keer danquote:Op donderdag 28 april 2005 15:18 schreef The_S het volgende:
[..]
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zich
O ja dat bedoel ik ook niet maar wat ik meer bedoel is dat CSI:Miami toch anders is dan LV.quote:
dat is nog niet in nederland op de buis geweestquote:Op donderdag 28 april 2005 15:18 schreef The_S het volgende:
[..]
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zich
CSI:LV is meer labratten zonder politie werk. Miami csi's zijn ook daadwerkelijk politie agenten en die van LV niet! dat geeft ook een andere sfeer! En dat houd ook in dat in Miami diverse keer actie is en bij LV niet want die csi's houden zich daarmee niet bezig!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:19 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
O ja dat bedoel ik ook niet maar wat ik meer bedoel is dat CSI:Miami toch anders is dan LV.
Ja heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet uitleggen![]()
in seizoen 1 word grissom toch nergeslagen als ie met een serial killer wilt praten geloof ik! maar hij droeg ook nooit een wapen en nu wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Nory het volgende:
Ik zie Grissom ook nog niet zo snel een wapen trekken en een crimineel in zn eigen huis achtervolgen
Ohja, oeps.. Ik haal ze nog wel eens door elkaar.quote:hmmz we zitten in csi miami topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |