Jij hebt lefquote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef ThE_ED het volgende:
Welke bezoeker heb ik hier (uit mijn fokke en fokke topic) geparodieërd? :
[afbeelding]
Oh?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach, het is maar een grapje. We houden toch wel van um
Ok, Summer of 69 heb ik wel eens gehoord, en de rest dan vast ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
kom op zeg, onder enige algemene muziekkennis valt ook Bryan Adams. Summer of 69, Run To You, en een van de best verkopende singles ooit, Everything I Do. Of dat liedje wat hij van die Nederlandse chick Do gejat heeft, waarvan ik de titel kwijt ben, ken je vast wel.
Vaak ben ik het aardig met je eens, maar hierin moet ik je compleet ongelijk geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:26 schreef Seborik het volgende:
Live of op cd? Ik heb gehoord dat Machine Head live echt heel, heel slecht is.
Uhm, de helft van de metalheads-posters?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef ThE_ED het volgende:
Welke bezoeker heb ik hier (uit mijn fokke en fokke topic) geparodieërd? :
[afbeelding]
quote:IRON MAIDEN: New CD/DVD Set Due In August? - May 9, 2005
According to Germany's Rock Hard magazine, EMI will be releasing a brand-new IRON MAIDEN "live box" CD/DVD set, entitled "Death on the Road", on August 29. No further information is currently available.
Dat had je vorig jaar moeten bedenken, want de Large heeft nauwelijks iets op voorraad...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Seborik het volgende:
Ja, verdomme, zit ik moeilijk te doen om m'n Savatage-collectie goedkoop bij elkaar te krijgen, staan bijna alle albums voor 7,77 in de Large!
Zolang hij maar origineler is dan die van Rock in Rio cd en de No more lies single ben ik al blij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:24 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop op een cover die lelijker is dan die van Dance of Death.
Nooit last van. Ze leveren me altijd snel en hebben de laatste tijd alles, en ik bestel echt niet alleen Linkin Park spullenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat had je vorig jaar moeten bedenken, want de Large heeft nauwelijks iets op voorraad...![]()
Ik vind die hele DVD eigenlijk maar overbodig. We hebben net Early Days achter de rug met een hoop live-registraties en natuurlijk Rock In Rio. Alsof dat al niet genoeg is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:00 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zolang hij maar origineler is dan die van Rock in Rio cd en de No more lies single ben ik al blij.
Eigenlijk wel, maar ik vind het niet erg want de want Ahoy 2003 van de DoD tour was mijn eerste concert en een geweldige show. Ik zou dat graag nog eens op dvd terug willen zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:08 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik vind die hele DVD eigenlijk maar overbodig. We hebben net Early Days achter de rug met een hoop live-registraties en natuurlijk Rock In Rio. Alsof dat al niet genoeg is.
Dat begrijp ik wel. Ik wil 'm zelf uiteraard ook wel zien, want ik moest de show weer eens missen. Maar toch, een Iron Maiden DVD release is allang niet speciaal meer. Vind ik toch wel jammer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik vind het niet erg want de want Ahoy 2003 van de DoD tour was mijn eerste concert en een geweldige show. Ik zou dat graag nog eens op dvd terug willen zien.
quote:DAVID WAYNE Died Due To Injuries Sustained In Head-On Automobile Accident - May 10, 2005
The following press release has been posted at the David Wayne's Metal Church web site:
"On behalf of David Wayne's Metal Church, we would like to express our deepest sorrow in the passing of our metal brother, David Wayne. This is not only a loss for us as a band and his family, but also millions of metalheads throughout the world. David died due to complications from injuries he sustained in a head-on automobile accident several months ago.
"David Wayne was the patented scratchy vocals of several METAL CHURCH albums and was in the process of returning to the metal scene with his new band lineup. His goal was to return to the sounds of METAL CHURCH's albums released in 1984 and 1986. We will always remember the burning words and vocals in 'Gods of Wrath', 'Watch the Children Pray', and 'Start the Fire'. David and his current band had just completed several new songs and were ready to head to the recording studio after their European tour dates this summer.
Er staan weer een hoop mooie plaatjes in ja. Een korte inventarisatie leverde me meteen een bestelling van 150+ eruo op. Nu al het niet essentiele doorstrepenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Seborik het volgende:
In de Large die een uur geleden in de bus viel.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:43 schreef Seborik het volgende:
Ik heb meteen 3 Star Trek boxen besteld, want ze waren van 80 euro nu 30!
Mein Gott!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:43 schreef Seborik het volgende:
Ik heb meteen 3 Star Trek boxen besteld, want ze waren van 80 euro nu 30!
ik lever alleen de data, wat je ermee doet moet je zelf wetenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de vraag is wat we met die informatie moeten? Om hem een kaart sturen misschien?
Toch leuk dat je kan kiezen van welke tour(s) je een DVD wilt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:19 schreef Kipman het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Ik wil 'm zelf uiteraard ook wel zien, want ik moest de show weer eens missen. Maar toch, een Iron Maiden DVD release is allang niet speciaal meer. Vind ik toch wel jammer.
Nee he, daar gaan we weerquote:IRON MAIDEN To Release 'The Trooper' Single? - May 12, 2005
According to EMI Spain, IRON MAIDEN are contemplating the release of "The Trooper" CD single to launch their upcoming "Eddie Rips Up The World Tour". The single may also serve as the promo single for the forthcoming "Death on the Road" DVD/CD, to be released on August 29.
IRON MAIDEN's "Death On The Road" double DVD and album will feature a live performance filmed at the Westfalenhalle Arena, Dortmund, Germany during the "Dance of Death" European tour in December 2003. The set is said to "fully capture the magnificent stage production and electricity of the band's performance." More information is available at this location.
(Thanks: MaidenFans.com)
Ja die heb ik, hij is best mooi. Er komt binnenkort nog een andere versie van uit, misschien is dat een alternatief?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef Seborik het volgende:
Heb je die Somewhere in Time headknocker? Ik moet hem nog steeds kopen, ergens.
Niet bestaande fans kopen geen cds en voor potentiele fans is er een grote Maiden catalogus met genoed cds waaronder best ofs. Ik denk dat de meeste mensen die single gaan kopen, verzamelaars zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:53 schreef DaveM het volgende:
[..]
Is ook niet bedoeld voor bestaande fans.
Mijn reactie heb ik in het Iron Maiden topic na het officiele nieuws alweer bijgedraait, hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:08 schreef DaveM het volgende:
[..]
Toch leuk dat je kan kiezen van welke tour(s) je een DVD wilt?
Maar misschien ben ik niet objectief omdat ik er zelf bij was.
Waar ik me helemaal op verheug is dat er een documentaire van 70 min. op staat over de totstandkoming van het album plus de voorbereidingen op de tour!
Unieke camerabeelden van de studiosessies dus!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |