Was best gaaf in 013 enige tijd geleden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef Tokus het volgende:
nee Machine Head is live best ok
tsja, misschien omdat er geen digipack van is dat je 'm nog niet hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:30 schreef Seborik het volgende:
Ha ok, die laatste cd moet ik al twee jaar krijgen van iemand. De digipack.
Misschien dat ik hem dan toch maar zelf koop.
Ik vind het omgekeerde waar. Na de split-up en reunie is Fear Factory puur bagger live. Dat komt voornamelijk doordat Burton helemaal niet (meer) kan zingen, en ook nog eens niet met publiek om kan gaan. Laatste jaar heb ik ze twee keer gezien. Beide keren liepen ze voortijdig van het podium af, zonder bedankje, zonder toegift. Na elk nummer vragen "Are you having a good time?" werkt ook maar een paar keer, en als er dan bijna niemand meer reageert na de 5e keer een boze opmerking maken doet het echt niet goed bij mij. Ze leken er gewoon geen plezier in te hebben. En dat dus op twee verschillende concertenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:26 schreef Seborik het volgende:
Live of op cd? Ik heb gehoord dat Machine Head live echt heel, heel slecht is en Fear Factory was live best te verteren.
"Spreading the Disease" natuurlijk..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef Kipman het volgende:
Vanavond ga ik naar de Warm-up party van Dynamo in Hellendoorn, met Autumn en Evergrey (waar ik dus voor kom). Maar las ik net dat Anthrax daar ook een signeersessie gaat geven. Maar ik heb helemaal geen Anthrax-cd's!!! Dus, nog aanraders?
De live cd van machine head is goed te doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:26 schreef Seborik het volgende:
Live of op cd? Ik heb gehoord dat Machine Head live echt heel, heel slecht is en Fear Factory was live best te verteren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:47 schreef Kipman het volgende:
Is dat één van de eersten, waarop er nog niet gerapt wordt?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Seborik het volgende:
Ja, waarom denk je dat Tokus het daar altijd over heeft.
Dat zei ik toch al ooit eensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef Kipman het volgende:
Pluspuntje was wel dat ik me bij Autumn verrassend goed vermaakt heb! Ze maken betere muziek dan ik dacht.
Ok, toch maar gekocht. 2e hands weliswaar en het was de promo, maar wel lekker goedkoop. En ja, ik vind 'm goed. Vooral dat instrumentale nummer, lekkere gitaarorgasme'squote:Op woensdag 13 april 2005 14:12 schreef Seborik het volgende:
Die nieuwe Firewind ga je vast goed vinden, Kipman!
Anton SMSte me net dat de zon net doorbrak. Helaas SMSt hij dan weer niet hoe het weer in de middag wasquote:
I'll say. Ik dacht dat het Alice Cooper was met z'n nieuwe band.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:50 schreef Seborik het volgende:
Rechts op de voorgrond, maar deze foto doet haar weinig recht.
Pak 'm erbij, zet 'm op track 7 en viola! Met Marty Friedman, die daar ook op meespeeltquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:23 schreef Seborik het volgende:
Instrumentaal op Forged by Fire? Hm, dan moet ik hem nog eens luisteren, want dat kan ik me al niet meer herinneren.
Ze moet het ook niet van foto's hebben. Live merk je pas hoe lekker ze wel niet is. Ze heeft een perfect lichaam en ze weet hoe ze dat moet gebruiken op het podium. Bijv met lekkere heupbewegingenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:57 schreef Summoner het volgende:
[..]
I'll say. Ik dacht dat het Alice Cooper was met z'n nieuwe band.
De belangrijkste vraag natuurlijk is of ze vrijgezel is. Anders heb je er nog geen zak aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:18 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ze moet het ook niet van foto's hebben. Live merk je pas hoe lekker ze wel niet is. Ze heeft een perfect lichaam en ze weet hoe ze dat moet gebruiken op het podium. Bijv met lekkere heupbewegingen
leuk dat Steve Harris ook meedoet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:05 schreef dunc het volgende:
[afbeelding]
Even, voor de semi-duidelijkheid.
De grap ontgaat me. Maar ik neem aan dat er iemand van Autumn op Steve lijkt, maar ik weet niet wiequote:
Nienke.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:23 schreef Kipman het volgende:
[..]
De grap ontgaat me. Maar ik neem aan dat er iemand van Autumn op Steve lijkt, maar ik weet niet wie![]()
Nou, da's fijn. Lig ik op haar (in mijn dromen), moet ik opeens aan Steve Harris denkenquote:
Die gast linksonder.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:23 schreef Kipman het volgende:
[..]
De grap ontgaat me. Maar ik neem aan dat er iemand van Autumn op Steve lijkt, maar ik weet niet wie![]()
Was wel enigzins te verwachten natuurlijk met de line up en het weer, maar toch een beetje sneu.quote:Tegenvallende opkomst Dynamo Open Air
Gepost door: Marz667 - 2005-05-07 12:05:57 - Bron: KINKFM Radio
Vandaag zijn er slechts 5.000 bezoekers aanwezig op het Dynamo Open Air festival. De organisatie had het aantal ook al laag ingeschat op 8.000 bezoekers, maar dat was evengoed nog te hoog.
De afsluiter van vandaag is Anthrax die in zijn orginele line-up Hellendoorn zal doen laten beven.
Is dat solo werk van Adrian eigenlijk een beetje de moeite waard?quote:IRON MAIDEN Guitarist's PSYCHO MOTEL Albums To Be Reissued - May 6, 2005
According to a posting on the IRON MAIDEN fan site Maidenfans.com, MAIDEN guitarist Adrian Smith will see some of his past efforts being released again this summer.
On June 20, the PSYCHO MOTEL albums "State of Mind" and "Welcome to the World", originally released in 1996 and 1997, respectively, will be back on the shelves. The "Welcome to the World" reissue will contain "Rain", the bonus track originally found on the Japanese edition of the album. It is still unknown if these will be remastered or re-packaged. It is, however, pretty certain that the artwork covers will remain the same.
As previously reported, IRON MAIDEN singer Bruce Dickinson's past solo releases will be re-released with extra material on May 23.
The albums will expanded with hard-to-find B-sides and rare tracks, while the live recordings will be merged into a new three-CD box set. Sleeve notes by IRON MAIDEN expert Dave Ling will be added to the booklets, which will be upgraded to contain never-before-seen photos. The original artwork will also be fully upgraded by original designer Hugh Gilmour.
Psycho Motel ken ik niet, maar als je van Bryan Adams achtige rock houdt zou je A.S.A.P. eens kunnen proberen.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Is dat solo werk van Adrian eigenlijk een beetje de moeite waard?
Bij 'hardrock' denk ik aan oude bands als Status Quo e.d.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:25 schreef Tokus het volgende:
ik vond Silver & Gold toch iets meer hardrockig dan Bryan Adams hoor.
Bryan Adams ken ik niet, maar ik zal eens kijken.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:35 schreef DaveM het volgende:
[..]
Psycho Motel ken ik niet, maar als je van Bryan Adams achtige rock houdt zou je A.S.A.P. eens kunnen proberen.
Op de Dauwpop site (zelfde terrein) staat dat het bij 10.000 man uitverkocht is, dus neem aan dat het ook zoiets is.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:27 schreef Seborik het volgende:
Voor hoeveel man was er plaats?
kom op zeg, onder enige algemene muziekkennis valt ook Bryan Adams. Summer of 69, Run To You, en een van de best verkopende singles ooit, Everything I Do. Of dat liedje wat hij van die Nederlandse chick Do gejat heeft, waarvan ik de titel kwijt ben, ken je vast wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:22 schreef Djaser het volgende:
[..]
Bryan Adams ken ik niet, maar ik zal eens kijken.
ik heb State Of Mind, maar die heb ik al lang niet gedraaid en ben vergeten hoe het klinkt.quote:Niemand die de Psycho hotel albums kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |