Ja, vast wel. Maar ik zal denk ik eerst liever de laatste van Dream Evil zal kopen.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:12 schreef Seborik het volgende:
Die nieuwe Firewind ga je vast goed vinden, Kipman!
Stiekem vond ik die bonustrack van het nieuwe Grave Digger album leuker dan de rest van het album (wat niet wil zeggen, dat ik de rest niet ongelooflijk goed vond).quote:Op woensdag 13 april 2005 14:41 schreef Djaser het volgende:
Goede ondertitel Seborik.
Ik volg de band niet meer sinds Crimson (die nog wel) maar zouden ze hun carriere dan afsluiten met topper?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:42 schreef Tokus het volgende:
hmmm,natuurlijk ontdek ik bij hun allerlaatste album pas hoe goed Sentenced kan zijn. Toch de oude albums nog maar 's herluisteren.
ze zeggen dat ze op het hoogtepunt stoppenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik volg de band niet meer sinds Crimson (die nog wel) maar zouden ze hun carriere dan afsluiten met topper?
Dan hadden ze in '93 al moeten stoppen (na North from Here)quote:Op woensdag 13 april 2005 16:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
ze zeggen dat ze op het hoogtepunt stoppen
Ja ik vond hem ook net iets te goed voor een bonus nummer, toch haalt hij het net niet bij intro en titel track. Als ze die ook niet live gaan spelen dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 13 april 2005 15:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
Stiekem vond ik die bonustrack van het nieuwe Grave Digger album leuker dan de rest van het album (wat niet wil zeggen, dat ik de rest niet ongelooflijk goed vond).
Oh, leuk dat je het even zegt, ik wist de support acts namelijk nog nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
Vrijdag naar Finntroll (en Naglfar en Amoral) in Vera.
Ik zit wel op andere forums, maar daar wort mijn fokken niet echt minder op, verder heb ik wel een beetje last van mijn cashflowquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:44 schreef Yokozuna het volgende:
Dooie boel hier, is iedereen naar andere forums? Minder interesse in metal? of?
moet jij per post betalen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zit wel op andere forums, maar daar wort mijn fokken niet echt minder op, verder heb ik wel een beetje last van mijn cashflowDus niet minder interesse, maar wel minder mogelijkheden.
Goed nieuws. Ensiferum ken ik niet, dus misschien komt er nog een leuke band in de plaats die ik wel ken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
Ensiferum; 21.04.2005
The gig at Graspop Festival 26.6.2005 in Belgium is cancelled, because
the concert wasn't ever booked. The band was misinformed by the management.
leuk management
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:55 schreef Kipman het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ensiferum ken ik niet, dus misschien komt er nog een leuke band in de plaats die ik wel ken.
Checkquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
Vrijdag naar Finntroll (en Naglfar en Amoral) in Vera.
Snuggere mensen daar, het staat een half jaar op hun site en dan komen ze er nog eens achter dat hun management loopt te kuttenquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
Ensiferum; 21.04.2005
The gig at Graspop Festival 26.6.2005 in Belgium is cancelled, because
the concert wasn't ever booked. The band was misinformed by the management.
leuk management
Welke plaat van Abruptum?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef dunc het volgende:
Maandag liep ik langs de Boudisque.. en dan moet je natuurlijk even naar binnen.. en dan kom je natuurlijk allemaal mooie plaatjes tegen. Maar dat ik een picture-disc van Abruptum tegenkwam (die nu dus hier ligt te draaien), whoa
Er moeten zoveel mogelijk heavy/power metal bands op Graspop komen die ik graag wil zien en die verder toch nooit in NL optreden. Tot nu toe ben ik daar tevreden over (oa Grave Digger, Axel Rudi Pell). Dus elke afzegging van een band die mij toch niet interesseert geeft mij weer hoop dat er een andere, voor mij gave band voor in de plaats komt.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]Nouja, in de plaats; ze waren dus sowieso niet geboekt.
Maar waarom is dat per se goed nieuws? Een leuke band die je niet kent kan toch ook leuk zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
Casus Luciferiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |