Bladiebladiebla.quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Nee johquote:Op woensdag 6 april 2005 11:28 schreef mr_cucumber het volgende:
Zouden er nou mensen zijn die serieus zo'n shirt gaan dragen?
voor mij uberhaupt geen mensen...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:57 schreef dunc het volgende:
Mij niet gezien met zo'n leernicht op me shirt
Die wil ik ook niet op mijn T-shirt, een gitaar-line van hem of nog liever die van Tipton daarentegen....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef Kipman het volgende:
Telkens weer die foto's van Halford![]()
[afbeelding]
Als volwassene met je idolen op je shirts lopen is sowieso fout, maar bij Halford kan ik er de humor wel van inzienquote:Op woensdag 6 april 2005 14:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
voor mij uberhaupt geen mensen...Ben geen fan, van niemand.
behalve als het satriani isquote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Djaser het volgende:
Als volwassene met je idolen op je shirts lopen is sowieso fout
Jij wilt met die kale kop van Satriani groot op je t-shirt rondlopen?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
behalve als het satriani is![]()
tvp
alleen als ie een zonnebril opheeftquote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef Djaser het volgende:
Jij wilt met die kale kop van Satriani groot op je t-shirt rondlopen?
Ze hebben dit keer een mooie clip gemaakt en niet zo cheesy als normaal. En ze hebben het toch maar mooi geflikt dat Christopher Lee meezingt.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef Djaser het volgende:
Iemand intresse in de nieuwe Rhapsody video?
http://epic-metal.com/rhapsody/video/tmotwd_10.mov
Nou, deze (nog) niet, maar ik heb wel een soortgelijke.quote:
Nee ok, maar ik interpreteerde het even wat ruimer, omdat ik ook wel eens kritiek heb gehoord op het fenomeen bandshirts.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:38 schreef Djaser het volgende:
shirts met band-leden erop hadden we het over, geen bandshirts zelf!
Ja, meer girlies!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik interpreteerde het even wat ruimer, omdat ik ook wel eens kritiek heb gehoord op het fenomeen bandshirts.
Ik zou wel een t-shirt willen hebben van al mijn gitaarhelden erop. Dus met KK, Zakk Wylde en Michael Schenkerquote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Die wil ik ook niet op mijn T-shirt, een gitaar-line van hem of nog liever die van Tipton daarentegen....
Ja! We laten een Mealheads T-Shirt drukken!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:32 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik zou wel een t-shirt willen hebben van al mijn gitaarhelden erop. Dus met KK, Zakk Wylde en Michael Schenker
Dat krijg je hé, met die borstvergrotingen.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:39 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar mijn Finntroll girlie is nu al bijna weer te klein
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat krijg je hé, met die borstvergrotingen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:23 schreef Seborik het volgende:
Lekker strak. Des te beter.
Idd, eindresultaat is best leuk. Ik zou er dan ook best graag bij willen zijn op Earthshakersfest waar ze het met hem live ter tonele voeren. Nou ja misschien gebeurd dat nog.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:45 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ze hebben dit keer een mooie clip gemaakt en niet zo cheesy als normaal. En ze hebben het toch maar mooi geflikt dat Christopher Lee meezingt.
Leuk! Best goed gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef Djaser het volgende:
[..]
Iemand intresse in de nieuwe Rhapsody video?
http://epic-metal.com/rhapsody/video/tmotwd_10.mov
Ja staat ook op de site. Ze lenen hem dan even van Manowarquote:Op woensdag 6 april 2005 20:28 schreef Kipman het volgende:
Speelt Rhapsody dan ook op Earthshaker?
En dan ook met Lee?
Mano leent 'm eigenlijk van Rhapsodyquote:Op woensdag 6 april 2005 20:30 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja staat ook op de site. Ze lenen hem dan even van Manowar
Maak je geen zorgen. Ze hebben bekend gemaakt dat er in 2005 en 2006 weer flink getourd gaat worden én het wordt de meest ultieme tour ooit! En dat verzin ik niet zelf, maar dat zeggen ze in hun persbericht:quote:Op woensdag 6 april 2005 21:07 schreef Seborik het volgende:
Ik had het ook graag gezien op de festival, zeker omdat Manowar ook een compleet koor mee neemt.
Precies! En eens ándere soort metalwear. Na 10 jaar vind ik bandshirts wel erg eentonig. Dan kunnen ze nog een voorbeeld nemen aan de Dropkick Murphys die mooie subtiele geborduurde polos en jerseys maken.quote:
Jazeker! Alleen had ik pas halverwege door dat het Alexander was en niet het nummer Seventh Sonquote:Op maandag 11 april 2005 08:01 schreef Seborik het volgende:
Tof, klonk Alexander The Great ook goed?
quote:The new album also features the incredible BOBBY JARZOMBEK (Halford,Iced Earth,Riot) on drums!
- Halford verlaat Priest, uiteindelijk speelt de beste man mee in zijn bandquote:Op maandag 11 april 2005 21:20 schreef Djaser het volgende:
Ah vandaar.
Alleen heeft de beste man nog niet meer dan twee optredens gegeven bij Iced Earth
quote:Op maandag 11 april 2005 22:16 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Voor de lol ff het lijstje van artiesten die soleren op The Hour of Dawn van Rob Rock
Ik ken de grotendeels niet, maar misschien zegt het jullie iets:
Jack Frost -> Seven Witches
Tom Naumann -> Primal Fear
Roy Z -> producer van o.a. Bruce Dickinson, Judas Priest, Rob Halford
quote:Op maandag 11 april 2005 22:16 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Gus G - Firewind/ Ex- Dream Evil
Ja, vast wel. Maar ik zal denk ik eerst liever de laatste van Dream Evil zal kopen.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:12 schreef Seborik het volgende:
Die nieuwe Firewind ga je vast goed vinden, Kipman!
Stiekem vond ik die bonustrack van het nieuwe Grave Digger album leuker dan de rest van het album (wat niet wil zeggen, dat ik de rest niet ongelooflijk goed vond).quote:Op woensdag 13 april 2005 14:41 schreef Djaser het volgende:
Goede ondertitel Seborik.
Ik volg de band niet meer sinds Crimson (die nog wel) maar zouden ze hun carriere dan afsluiten met topper?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:42 schreef Tokus het volgende:
hmmm,natuurlijk ontdek ik bij hun allerlaatste album pas hoe goed Sentenced kan zijn. Toch de oude albums nog maar 's herluisteren.
ze zeggen dat ze op het hoogtepunt stoppenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik volg de band niet meer sinds Crimson (die nog wel) maar zouden ze hun carriere dan afsluiten met topper?
Dan hadden ze in '93 al moeten stoppen (na North from Here)quote:Op woensdag 13 april 2005 16:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
ze zeggen dat ze op het hoogtepunt stoppen
Ja ik vond hem ook net iets te goed voor een bonus nummer, toch haalt hij het net niet bij intro en titel track. Als ze die ook niet live gaan spelen dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 13 april 2005 15:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
Stiekem vond ik die bonustrack van het nieuwe Grave Digger album leuker dan de rest van het album (wat niet wil zeggen, dat ik de rest niet ongelooflijk goed vond).
Oh, leuk dat je het even zegt, ik wist de support acts namelijk nog nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
Vrijdag naar Finntroll (en Naglfar en Amoral) in Vera.
Ik zit wel op andere forums, maar daar wort mijn fokken niet echt minder op, verder heb ik wel een beetje last van mijn cashflowquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:44 schreef Yokozuna het volgende:
Dooie boel hier, is iedereen naar andere forums? Minder interesse in metal? of?
moet jij per post betalen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zit wel op andere forums, maar daar wort mijn fokken niet echt minder op, verder heb ik wel een beetje last van mijn cashflowDus niet minder interesse, maar wel minder mogelijkheden.
Goed nieuws. Ensiferum ken ik niet, dus misschien komt er nog een leuke band in de plaats die ik wel ken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
Ensiferum; 21.04.2005
The gig at Graspop Festival 26.6.2005 in Belgium is cancelled, because
the concert wasn't ever booked. The band was misinformed by the management.
leuk management
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:55 schreef Kipman het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ensiferum ken ik niet, dus misschien komt er nog een leuke band in de plaats die ik wel ken.
Checkquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
Vrijdag naar Finntroll (en Naglfar en Amoral) in Vera.
Snuggere mensen daar, het staat een half jaar op hun site en dan komen ze er nog eens achter dat hun management loopt te kuttenquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
Ensiferum; 21.04.2005
The gig at Graspop Festival 26.6.2005 in Belgium is cancelled, because
the concert wasn't ever booked. The band was misinformed by the management.
leuk management
Welke plaat van Abruptum?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef dunc het volgende:
Maandag liep ik langs de Boudisque.. en dan moet je natuurlijk even naar binnen.. en dan kom je natuurlijk allemaal mooie plaatjes tegen. Maar dat ik een picture-disc van Abruptum tegenkwam (die nu dus hier ligt te draaien), whoa
Er moeten zoveel mogelijk heavy/power metal bands op Graspop komen die ik graag wil zien en die verder toch nooit in NL optreden. Tot nu toe ben ik daar tevreden over (oa Grave Digger, Axel Rudi Pell). Dus elke afzegging van een band die mij toch niet interesseert geeft mij weer hoop dat er een andere, voor mij gave band voor in de plaats komt.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]Nouja, in de plaats; ze waren dus sowieso niet geboekt.
Maar waarom is dat per se goed nieuws? Een leuke band die je niet kent kan toch ook leuk zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
Casus Luciferiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |