Beatles - Day Tripperquote:Op woensdag 6 april 2005 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Bløf - Mooie Dag
Madonna - Die Another Dayquote:
Phil Collins - An other day in paradisequote:Op woensdag 6 april 2005 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Madonna - Die Another Day
ik wist niet eens dat er een OP was
The Herd - Paradise Lostquote:Op woensdag 6 april 2005 11:37 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Phil Collins - Another day in paradise
Dire Straits - Twisting by the Poolquote:Op woensdag 6 april 2005 12:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Twisted Sister - We're not gonna take it
mike oldfield - moonlight shadowquote:Op woensdag 6 april 2005 12:33 schreef BertjeV het volgende:
[..]
Thin Lizzy - Dancing in the moonlight
JDA - Shadowlands Anthemquote:
Jam & Spoon - Right in the Nightquote:
The Kinks - All Day And All Of The Nightquote:
Nightwish - Nemoquote:Op woensdag 6 april 2005 13:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
The Kinks - All Day And All Of The Night
Rod Picott - Up all nightquote:
Night Fever - Beegees waar halen jullie dat poppetje toch vandaan?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
The Kinks - All Day And All Of The Night
Westlife - Uptown Girlquote:
Bob Dylan - Girl of the north Countryquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:23 schreef B.A.Trix het volgende:
waar halen jullie dat poppetje toch vandaan?
Neil Young - Country Girlquote:Op woensdag 6 april 2005 13:25 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Bob Dylan - Girl of the north Countryheerlijk
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:25 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Bob Dylan - Girl of the north Countryheerlijk
Steve Earle - Country Girlquote:
No Doubt - Just a Girlquote:Op woensdag 6 april 2005 13:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Steve Earle - Country Girl
Hoofdletter O buddy![]()
Bruce Springsteen - Give The Girl A Kissquote:
Seal - Kiss from a rosequote:Op woensdag 6 april 2005 13:32 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Give The Girl A Kiss
Guns and' Roses - Bad Applesquote:
Bon Jovi - You give love a bad namequote:
Nick lowe - What's so funny about peace, love and understandingquote:Op woensdag 6 april 2005 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bon Jovi - You give love a bad name
J-Lo - Ain't it funnyquote:Op woensdag 6 april 2005 13:36 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nick lowe - What's so funny about peace, love and understanding
nog een keertje:quote:
Anouk - Girlsquote:Op woensdag 6 april 2005 13:39 schreef BertjeV het volgende:
[..]
nog een keertje:
Cindy Lauper - Girls just wanna have Fun
Rod Picott - Girl from Arkansasquote:
Rod Stewart - Waltzing Mathildaquote:
Rodney Crowell - What kind of lovequote:
Queen - It's a kind of magicquote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Rodney Crowell - What kind of love
Bob Dylan - It's all over now, baby bluequote:
Eiffel 65 - Blue (da ba dee)quote:Op woensdag 6 april 2005 13:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Bob Dylan - It's all over now, baby blue
Greg Trooper - Bluebellquote:
Blue Lagoon - Break my Stridequote:Op woensdag 6 april 2005 13:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Greg Trooper - Bluebell
Keb Greg Trooper gisteravond nog gezien, goed concert gezien!
Keane - Bend & Breakquote:
The Sheer - Love is the lawquote:
Fab 5 Freddy - Down by lawquote:
van Morrisson - Down The Roadquote:
Greg Trooper - The road so longquote:
Gram Parsons - hickory windquote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
The Beatles - The Long And Winding Road
Marillion - Forgotten Sonsquote:Op woensdag 6 april 2005 15:03 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Dusty Springfield - Son Of A Preacher Man
The Offspring - All I wantquote:Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
The Beatles - I Want Youquote:Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Cheap Trick - I want you to want me
The Rolling Stones - Mothers Little Helperquote:Op woensdag 6 april 2005 16:47 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
The Beatles - With a little help from my friends
The Beatles - Help!quote:Op woensdag 6 april 2005 16:58 schreef lot3 het volgende:
[..]
The Rolling Stones - Mothers Little Helper
The Dummies - Gimme That Pillquote:Op woensdag 6 april 2005 16:58 schreef lot3 het volgende:
[..]
The Rolling Stones - Mothers Little Helper
Wat leuk dat jij 'm ook kent!quote:Op woensdag 6 april 2005 11:10 schreef lot3 het volgende:
wat een jeugdsentiment die Commander Cody, met dat leuke liedje
ik ook; ben benieuwd hoeveel FOK!kers ons dat na kunnen zeggen...quote:Op woensdag 6 april 2005 17:04 schreef lot3 het volgende:
ik heb de lp nog van Commander Cody
Oh shit, zie ik nu pas. Komt van al dat geknip en geplak natuurlijk. Maar mijn post was wel een stuk creatiever dan die van je drummerquote:
Elvis Presley - Can't Help Falling in Lovequote:
Elvis Presley - The Girl Can't Help Itquote:Op woensdag 6 april 2005 17:18 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Elvis Presley - Can't Help Falling in Love
Drive by Truckers - Women Without whiskeyquote:
Whiskey in the jar - metalicaquote:Op woensdag 6 april 2005 17:28 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Drive by Truckers - Women Without whiskey
Girl --- Women![]()
Red, red wine - UB40quote:Op woensdag 6 april 2005 17:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Katrina & The Waves - Red Wine & Whiskey
Hank Williams - Hey Good Loonkin'quote:Op woensdag 6 april 2005 17:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Henk & The Stainless Steel Band - Wij Willen WW
Mick Jagger het vermeende onderwrp van You're So Vain - Memo From Turnerquote:
Shane McGowan - If I Should Fall From Grace With Godquote:Op woensdag 6 april 2005 18:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Mick Jagger het vermeende onderwrp van You're So Vain - Memo From Turner
Golden Earring - The Devil Made Me Do Itquote:Op woensdag 6 april 2005 18:08 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Shane McGowan - If I Should Fall From Grace With God
Steve Earle - Devil's right handquote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Golden Earring - The Devil Made Me Do It![]()
Bob Dylan - Like a rolling stonequote:Op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Rolling Stones - Sympathy for the devil
Bob Dylan - Like a rolling stonequote:Op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Rolling Stones - Sympathy for the devil
Temptations - Papa Was A Rolling Stonequote:Op woensdag 6 april 2005 18:16 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Bob Dylan - Like a rolling stone
Hey D.Rose, terug van weggeweest?
![]()
The Mama's & The Papa's - California Dreamin'quote:
Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrogquote:Op woensdag 6 april 2005 18:19 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
The Mama's & The Papa's - California Dreamin'
Dolly Parton - Jolenequote:
Ricky Martin - Living la vida Locoquote:
Board of Directors - Room For Improvementquote:
De Mens - Kamer in Amsterdam.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:16 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
Board of Directors - Room For Improvement
Herman Emmink - Tulpen uit Amsterdamquote:
Sam the Sham & the Pharaos - Wooly Bully...quote:Op woensdag 6 april 2005 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Herman Emmink - Tulpen uit Amsterdam
The Bangles - Walk Like An Egyptianquote:Op woensdag 6 april 2005 20:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Sam the Sham & the Pharaos - Wooly Bully...
Stier Herman, de genetisch gemanipuleerde koei.
Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komtquote:Op woensdag 6 april 2005 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
The Bangles - Walk Like An Egyptian
June Carter Cash - Keep On The Sunny Sidequote:Op woensdag 6 april 2005 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt
Carter USM - Get tattoos.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:05 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
June Carter Cash - Keep On The Sunny Side
Herman Brood - Tattoo songquote:
The Carter family - Will The Circle Be Unbrokenquote:
De Breedbekkikkers - O god (hou d'r mee op).quote:
Faithless- God is a djquote:Op woensdag 6 april 2005 21:20 schreef belsen het volgende:
[..]
De Breedbekkikkers - O god (hou d'r mee op).
Herman's carnavals project.
Journey - Don't stop believingquote:
Carl perkins - honey Don'tquote:
Men At Work - It's a Mistakequote:
Guns N Roses - Sweet Child O' Minequote:Op woensdag 6 april 2005 22:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Elvis Costello - Good Year for the Roses
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[quote]Op donderdag 7 april 2005 01:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Eye of the tiger - Survivor best een goeie als zeg ik t zelfhaha
Level 42 - Lessons in Lovequote:Op donderdag 7 april 2005 02:10 schreef GLO het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cornershop - Lessons Learned From Rocky I To Rocky III
Ook niet slecht![]()
Rob de Nijs - Het werd zomer...quote:
Will Smith - Wild wild west.quote:Op donderdag 7 april 2005 08:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Summertime
Toni Peroni - KNMI.quote:
Tony Scott- Gimme somequote:Op donderdag 7 april 2005 08:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Toni Peroni - KNMI.
Ook een cover van The Village People.
ABBA - Gimme gimme gimmequote:
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is Youquote:
Fay Lovsky - Christmas Was A Friend Of Minequote:Op donderdag 7 april 2005 10:22 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
2 Unlimited - Magic Friendquote:Op donderdag 7 april 2005 10:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Fay Lovsky - Christmas Was A Friend Of Mine
quote:
Scorpions - Wind of changequote:Op donderdag 7 april 2005 10:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Gisteren weer 's 2 Unlimited gedraaid (Hits Unlimited) -- wat een geweldige nummers toch eigenlijk, de ene na de andere topper kwam voorbij
![]()
Demis Roussos - My Friend The Wind
Prince - Sign o' the timesquote:Op donderdag 7 april 2005 10:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Bob Dylan - The Times They Are A-Changin'
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
goeie morge![]()
What's your sign ? - Des'ree
JUSTIN TIMBERLAKE - Cry Me A Riverquote:Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Hank Williams - I'm So Lonesome I Could Cry
Life Of Agony - River Runs Redquote:Op donderdag 7 april 2005 10:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
JUSTIN TIMBERLAKE - Cry Me A River
Pussycat - Mississippiquote:
Quadrophonia - Wave of the futurequote:Op donderdag 7 april 2005 11:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Katrina & The Waves - Red Wine & Whiskey
El de Barge - Who's Johnnyquote:Op donderdag 7 april 2005 12:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jonathan richman - abdul yearns for cleopatra
Bros - Drop the boyquote:Op donderdag 7 april 2005 12:38 schreef GLO het volgende:
[..]
De Berini's - Johnny Is De Boy Voor Mij
B52's - Love shackquote:
Cyndi Lauper - Time after timequote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Bojoura - Circus Will Be In Town In Time
Bauer - We Have A Savior dubbelquote:Op donderdag 7 april 2005 12:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb je even voor mij - Frans Bauer
Edie Brickell - Circle Of Friendsquote:Op donderdag 7 april 2005 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Huey Lewis & The News - Hip To Be Square
Oasis - Round are the ways.quote:
Bon Jovi - Wanted: Dead Or Alivequote:Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dead or Alive - You Spin Me Around (Like a Record)
Cheap Trick - I want you to want mequote:Op donderdag 7 april 2005 13:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bon Jovi - Wanted: Dead Or Alive
Bob Dylan - I want youquote:
Townes van Zandt - If I needed youquote:
Raggende manne - Zandquote:Op donderdag 7 april 2005 14:11 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Townes van Zandt - If I needed you
Sandy Coast - Eyes Of Jennyquote:
Bruce Dickinson - Return Of The Kingquote:
Bruce Hornsby & The range - The way it isquote:Op donderdag 7 april 2005 15:46 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Bruce Dickinson - Return Of The King
Run DMC - Walk this wayquote:Op donderdag 7 april 2005 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bruce Hornsby & The range - The way it is
Van Halen - Running with the devilquote:
Alannah Miles - Black Velvetquote:Op donderdag 7 april 2005 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
The Velvet Underground - Run Run Run
Beastie Boys - Fight for your rightquote:Op donderdag 7 april 2005 16:34 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Velvet Revolver - You Got No Right
U2 - With or without youquote:Op donderdag 7 april 2005 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
inkubus sukkubus - the beast with two backs
Klein Orkest - Laat mij maar alleen.quote:
OMD - Forever live and diequote:Op donderdag 7 april 2005 17:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Klein Orkest - Laat mij maar alleen.
Jaap Fischer - Het Eiquote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Climie Fischer - Rise to the occasion
Pink Floyd - Another Brick In The Wallquote:Op donderdag 7 april 2005 19:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
psychedelic furs - pretty in pink
Queen - Another one bites the dustquote:Op donderdag 7 april 2005 20:25 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Pink Floyd - Another Brick In The Wall
Kansas - Dust in the windquote:
Demis Roussos - My Friend The Windquote:
Johnny Cash - I walk the linequote:
Steve Miller Band - Abracadabraquote:
It's a secret - I can't dancequote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Lynsey De Paul - Won't Somebody Dance With Me?
dan is dit liedje voor jou:quote:
Junior Senior - Move Your Feetquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef GLO het volgende:
[..]
dan is dit liedje voor jou:
Fruitcake - My Feet Won't Move
Dead kennedys - I kill childrenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
American Music Club - Dallas, Airports, Bodybags
Nakatomi - Children of the nightquote:
Sunclub - Winterjamquote:
One Two Trio - 't Is altijd lente...quote:
...in de ogen van de tandartsassistente? - die is van Peter de Koningquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
One Two Trio - 't Is altijd lente...
Billy joel - She's always a woman to mequote:Op vrijdag 8 april 2005 01:45 schreef GLO het volgende:
[..]
...in de ogen van de tandartsassistente? - die is van Peter de Koning
The Stranglers - Always The Sun
Billy Joel - Pianomanquote:
Billy the Kid - Song of a prisonmanquote:
Freek de Jonge - Nu het nog kan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:54 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dusty Sprinfiled - Son of a preacherman
De Dijk - Ik Kan Het Niet Alleenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Freek de Jonge - Nu het nog kan.
Freek de Jonge is een zoon van een preacherman (dominee).
Frits - Dankzij de dijken.quote:
die verwachte ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Frits - Dankzij de dijken.
Freek + Nits = Frits...
Ja, dat is het origineel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
die verwachte ik eigenlijk al
The Nits - In the dutch mountains
Heideroosjes - Collect-call to godquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat is het origineel.
Thé Lau - God van Nederland.
Thé Lau komt uit het Nederlandse Berg en Dal.
André van Duin - Belt U maar.quote:
The Wannadies - You & me songquote:
Bill van Dijk - Jij en ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:10 schreef belsen het volgende:
[..]
The Wannadies - You & me song
Van de Baz Luhrmann's Romeo & Juliet soundstrack.
Robbie Williams - Me and my monkeyquote:
2000 monkeys - Winter whinequote:Op vrijdag 8 april 2005 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Robbie Williams - Me and my monkey
Kelis ft Andre 3000 - Millionairequote:
Queens of the Stone Age - You Think I Ain't Worth A Dollar But I Feel Like Millionairequote:
Money money money - Abbaquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:09 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age - You Think I Ain't Worth A Dollar But I Feel Like Millionaire
Ol' Dirty Bastard - Brooklyn Zooquote:Christina aquilera - Dirty
De vieze man - Ballen in m'n buikquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ol' Dirty Bastard - Brooklyn Zoo
De Raggende Mannen - Naar Vore! (trap die bal!)quote:
dde - best uten ballquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
De Raggende Mannen - Naar Vore! (trap die bal!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |