Precies...quote:Op woensdag 6 april 2005 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zit er idd op te wachten.... kan nooit lang meer duren.![]()
Ik verkoop mn motor maar denk ikquote:Op woensdag 6 april 2005 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies...
zie je nu het belachelijke van statistieken en vooroordelen (hokjes geest) in?
Het lijkt je topic welquote:Op woensdag 6 april 2005 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Slaat echt H-E-L-E-M-A-A-L nergens op wat je nu zegt
Vast wel, alleen ga je er in je hokjes geest van uit dat dat per definitie met roken te maken heeft.quote:
Zeg ik van niet dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL
Ik weet dus echt wel hoe iemand die rookt ruikt
quote:Nu word ie helemaal mooi.... gaan beweren dat ie niet rookte terwijl je het niet eens zelf geroken hebt....
Tja, je bent niet het helderste sterretje aan het firmamentquote:Ik krijg ineens het vermoeden dat het Swetsenegger was die naast me zat
Het enige?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Het enige wat ik dacht toen ik naast hem zat was "Wat kan een mens zichzelf aan doen"
Is er ook zoiets als een luie-arts? Heb alleen je openingspost gelezenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga jij ook eens mee naar de oogarts? Had namelijk al gezegd dat de wachtkamer vol zat
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, de wachtkamer zat vol. Zou ik de volgende keer zeggen? VENT STOP MET ROKEN OFZO WANT JE DRAAGT EEN GRAFLUCHT BIJ JE![]()
Heb jij een lijk over je longen uitgesmeerd?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En volgens mij stinken lijken welke over 100 meter uitgesmeerd op het asfalt liggen ook.
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:43 schreef vbmot het volgende:
[..]
Heb jij een lijk over je longen uitgesmeerd?
Maar hoe hou ik m'n shaggie dan droog?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan maar blijven staan onder de douche
![]()
Nietquote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar hoe hou ik m'n shaggie dan droog?
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan maar blijven staan onder de douche
![]()
Dood aan zeikers zoals jijquote:Op woensdag 6 april 2005 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
GATVERDAMME MAN!
Zat ik gisteren naar een oude vent... weet niet wat ie rookte... volgens mij kunstgras ofzoShit.... wat meurde die kerel. En telkens als ie weer effe hoestte en lekker rochelde werd de geur versterkt
![]()
![]()
Dood aan mensen die verschrikkelijk naar de rook meuren en een ander daarmee lastig vallen....![]()
Gatver.. daarmee doe je me herinneren aan een doktersbezoek van mij. Ik weet echt precies watvoor geur jij bedoelt. Ik zat ook naast zo iemand! Het was gewoon 8 uur 's ochtends! Ik kom met nuchtere maag de wachtkamer binnen.. volop die vieze geur. Ik heb echt veel moeite moeten doen om niet over mijn nek te gaan. Zulke mensen moeten een aparte wachtruimte hebben, yuk.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zat ik gisteren naar een oude vent... weet niet wat ie rookte... volgens mij kunstgras ofzoShit.... wat meurde die kerel. En telkens als ie weer effe hoestte en lekker rochelde werd de geur versterkt
![]()
![]()
Vandaag dus weer hequote:Op woensdag 6 april 2005 21:29 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Gatver.. daarmee doe je me herinneren aan een doktersbezoek van mij. Ik weet echt precies watvoor geur jij bedoelt. Ik zat ook naast zo iemand! Het was gewoon 8 uur 's ochtends! Ik kom met nuchtere maag de wachtkamer binnen.. volop die vieze geur. Ik heb echt veel moeite moeten doen om niet over mijn nek te gaan. Zulke mensen moeten een aparte wachtruimte hebben, yuk.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar ik pas op m'n 70ste. Lekker jaren lang stinken.
Jij tussen nu en 2 jaar
Ik leef nog hoor Swetsequote:Op woensdag 6 april 2005 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zit er idd op te wachten.... kan nooit lang meer duren.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En weer bevestig je mijn punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |