Dagblad van het Noorden.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:48 schreef TheMassive het volgende:
Wat is de bron van het nieuwsbericht eigenlijk?
ja sorry, heb sinds vorige week een bril...maar die doet het niet zo goed volgens mijquote:Op woensdag 6 april 2005 09:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]Zoals je kan lezen, de politie heeft toch uiteindelijk actie ondernomen??
...em dat is om te lachen, omdat...?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd. en blijkbaar was haar vriend ook een dakloze al voor hij haar ontmoette
Vertel eens....waar in Nederland leven die gezinnen dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:43 schreef SCH het volgende:
Genoeg Rita Verdonk-gezinnen die al heel lang zo leven.
diequote:Op woensdag 6 april 2005 10:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
...em dat is om te lachen, omdat...?
V.
Op straat als ze al niet door bv. kerken of particulieren worden opgevangen.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:07 schreef wonko het volgende:
[..]
Vertel eens....waar in Nederland leven die gezinnen dan?
Dus toch opgevangen? Dan zijn het toch niet 'genoeg gezinnen als deze'?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Op straat als ze al niet door bv. kerken of particulieren worden opgevangen.
Jawel hoor - er leven ook genoeg gezinnen op straat.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:12 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dus toch opgevangen? Dan zijn het toch niet 'genoeg gezinnen als deze'?
Ooooooh, je bent weer aan het emoën. Lekker zielige verhaaltjes aan het ophangen. Ik schrok bijna, dacht eigenlijk dat je in de realiteit bezig was.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Op straat als ze al niet door bv. kerken of particulieren worden opgevangen.
En die zwerven natuurlijk door al die onmetelijk grote oerbossen in ons land. Leven van het land en worden zeer zelden gespot door een boswachter.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor - er leven ook genoeg gezinnen op straat.
Genoeg? Noem eens cijfers? Ik vind het moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor - er leven ook genoeg gezinnen op straat.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Ooooooh, je bent weer aan het emoën. Lekker zielige verhaaltjes aan het ophangen. Ik schrok bijna, dacht eigenlijk dat je in de realiteit bezig was.
Ik wil niks, ik vraag wat.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:08 schreef milagro het volgende:
[..]
dieis om aan te geven dat er volgens mij wel iets meer speelt dan een zielige uit het huis geschopte mama door een boze papa.
dat of ik geniet natuurlijk van de ellende van anderen, Verbal, wat jij wil
quote:Het bureau moest stad en land afzoeken naar een opvanglocatie om het gezin aan een bed te helpen.
Nederlandquote:Ik heb de politie meerdere keren gebeld, maar die deed niets.
Ik zou het liever omdraaien, SCH..voor de zielige allochtoon/asielzoeker staan de hulpverleners in rijen van 10 opgesteld..maar dit autochtone gezin kan in de stront zakkenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:43 schreef SCH het volgende:
Genoeg Rita Verdonk-gezinnen die al heel lang zo leven.
Volgens SCH zijn er 'genoeg' gezinnen wat op straat leeft, ik neem aan (aangezien hij geen cijfers post) dat er dan ook 'genoeg' allochtone gezinnen tussenzitten.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef err het volgende:
Ik zou het liever omdraaien, SCH..voor de zielige allochtoon/asielzoeker staan de hulpverleners in rijen van 10 opgesteld..maar dit autochtone gezin kan in de stront zakken
Heb jij ze onderdak aangeboden?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef err het volgende:
Ik zou het liever omdraaien, SCH..voor de zielige allochtoon/asielzoeker staan de hulpverleners in rijen van 10 opgesteld..maar dit autochtone gezin kan in de stront zakken
en je krijgt antwoordquote:
Ze hadden natuurlijk ook even bij het Leger des Heils aan kunnen bellenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef err het volgende:
[..]
[..]
Nederland
[..]
Zo gaat het in Nederland:quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef err het volgende:
Nederland
[..]
ja zou je denken. Ik snap dan alleen niet wat Verdonk ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:00 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Volgens SCH zijn er 'genoeg' gezinnen wat op straat leeft, ik neem aan (aangezien hij geen cijfers post) dat er dan ook 'genoeg' allochtone gezinnen tussenzitten.
Nee, al zou ik dat willen, dan heb ik er simpelweg geen plek voor. Ik betaal trouw belastingcentjes, daar houdt mijn verantwoordelijkheid op. Verder kan ik er dan van uit gaan dat de overheid er voor die mensen is. In theorie dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |