nopequote:op donderdag 7 april 2005 23:39 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
ik heb daarnet een erg leuk topic geopend. zou een mod die misschien even sticky kunnen maken?
hij staat hier: [nieuw concept]welt
bedankt.
ok top, dat doen we niet.quote:op donderdag 7 april 2005 23:39 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
ik heb daarnet een erg leuk topic geopend. zou een mod die misschien even sticky kunnen maken?
hij staat hier: [nieuw concept]welt
bedankt.
met welke kloon had je t gepost?quote:op donderdag 7 april 2005 23:44 schreef knowall het volgende:
waarom is mijn slotje dicht?
quote:op donderdag 7 april 2005 23:51 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
ruis: waarom is mijn topic dicht?
quote:voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw iq is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. havoc mag je niet
d. ruis mag je niet
e. knut mag je niet
doe je het dan wel met "ontoereikend" ipv de "ij"?quote:op donderdag 7 april 2005 23:51 schreef ruis het volgende:
die quote gaat rechtstreeks de oppo in, havoc.
nee, maar ik laat wel havoc erboven staan!quote:op donderdag 7 april 2005 23:52 schreef dagonet het volgende:
[..]
doe je het dan wel met "ontoereikend" ipv de "ij"?
ja, bij je begrafenisondernemerquote:op donderdag 7 april 2005 23:51 schreef knowall het volgende:
bedankt voor het heldere antwoord, voor verdere vragen weet ik waar ik terecht kan.
geinig man.quote:op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef havoc het volgende:
voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw iq is ontoerijkend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. ik mag je niet
d. ruis mag je niet
e. knut mag je niet
thx.quote:op donderdag 7 april 2005 23:52 schreef dagonet het volgende:
[..]
doe je het dan wel met "ontoereikend" ipv de "ij"?
quote:op donderdag 7 april 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, bij je begrafenisondernemer![]()
tip, bestel niet een te dure kist je wordt toch in de fik gestoken![]()
quote:
die andere nu, hè?quote:op donderdag 7 april 2005 23:51 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
ruis: waarom is mijn topic dicht?
je propt 2 totaal verschillende posts die verschillende dingen aangaan in èèn quote?quote:
quote:op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef havoc het volgende:
voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw iq is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. ik mag je niet
d. ruis mag je niet
e. knut mag je niet
die tagquote:op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef dirkh het volgende:
[..]c, d, e zijn geweldig, b kan rechtstreeks in een lijstje.
ik mis je man, nu is alleen knut er nogquote:op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef dirkh het volgende:
[..]c, d, e zijn geweldig, b kan rechtstreeks in een lijstje.
wat zal die arme jongen t druk krijgenquote:op vrijdag 8 april 2005 00:09 schreef conflict het volgende:
[..]
ik mis je man, nu is alleen knut er nog
dat weet niemand want de search doet het nietquote:op vrijdag 8 april 2005 00:04 schreef tiemie het volgende:
had iemand al eindelijk gepost?
nee hoor, de aanhouder wordt gebanned.quote:op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
nog maar een keer proberen. de volhouder wint.
hij wint een ban, ja!quote:op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
nog maar een keer proberen. de volhouder wint.
ja, en jij bent begonnen met een voorsteltopic. dan wil de gemiddelde onzinner je tieten zien.quote:op vrijdag 8 april 2005 07:57 schreef sararaats het volgende:
knut, correctie
jullie zijn begonnen met die reacties.
ik verwijder niet alles en registraties ongedaan maken doen we niet aanquote:op vrijdag 8 april 2005 08:02 schreef sararaats het volgende:
prima, dan wil ik dat nu alles verwijderd word en dat mijn registratie ongedaan word gemaakt
ik ben dom, dat weet ik ook wel
nee dat doe ik niet. want daar ben ik geen moderator voor.quote:op vrijdag 8 april 2005 08:05 schreef sararaats het volgende:
dan doe je dat maar wel want daar ben je toch moderator voor?
je groeit wel heel erg op opeens. je weet al wat bagger isquote:op vrijdag 8 april 2005 08:20 schreef sararaats het volgende:
al die topics die erna geopend zijn zijn bagger in mijn ogen maarja, ik heb geen prut in mijn ogen
foei, foei,quote:op vrijdag 8 april 2005 08:24 schreef sararaats het volgende:
kutmoderators
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |