je vergeet mijn blauwe vriend havoc.quote:op woensdag 6 april 2005 18:48 schreef nini het volgende:
derk, vriend. laat je ons achter met knut en pp.![]()
ik mis d'r weinig aan, eigenlijkquote:op woensdag 6 april 2005 19:04 schreef fuzzybear het volgende:
mis ik nu ineens enkele posts?
quote:op woensdag 6 april 2005 17:28 schreef ruis het volgende:
erg jammer idd daggla, ik had jou toch wel iets hoger ingeschat.
http://www.geocities.com/baja/ravine/7002/authority.wavquote:op woensdag 6 april 2005 19:08 schreef havoc het volgende:
jup ik zeg het niet voor jan lul, dus worden alle offtopic posts nu gewoon heel fijn verwijderd.
quote:op woensdag 6 april 2005 19:58 schreef nini het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/baja/ravine/7002/authority.wav
dp; ga eenss dood ofzo, of doe iets waar ik iig geen last van heb.quote:the web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.
he verdorie! het was cartman met you will respect ma authoritaaaa!quote:
zodra ik de eerste signaleer zal ik stoppen met deleten!quote:op donderdag 7 april 2005 00:04 schreef depresident het volgende:
klacht ingediend wegens systematisch verwijderen van mijn aan de discussie bijdragende posts.
oke, ik probeer een.quote:op donderdag 7 april 2005 00:06 schreef ruis het volgende:
[..]
zodra ik de eerste signaleer zal ik stoppen met deleten!
hoezeer ik het ook met je oneens ben, het is tenminste wel eerlijk.quote:op donderdag 7 april 2005 00:33 schreef depresident het volgende:
[..]
oke, ik probeer een.
ik vind het goed dat dirkh stopt als mod.
hij geeft slechte, niet onderbouwde feedback en probeert stoer over te komen, maar slaagt daar niet in omdat niemand hem serieus neemt. ten koste van de users, die slotjes krijgen... een grote bek.... gewoon niet uservriendelijk die mod. en daarom: goed dat ie is opgepleurd![]()
hé dp, je moeder is een hoerquote:op donderdag 7 april 2005 00:33 schreef depresident het volgende:
[..]
oke, ik probeer een.
ik vind het goed dat dirkh stopt als mod.
hij geeft slechte, niet onderbouwde feedback en probeert stoer over te komen, maar slaagt daar niet in omdat niemand hem serieus neemt. ten koste van de users, die slotjes krijgen... een grote bek.... gewoon niet uservriendelijk die mod. en daarom: goed dat ie is opgepleurd![]()
dat past toch nooit man!quote:op donderdag 7 april 2005 00:41 schreef depresident het volgende:
neukt een wijf met een kind
alhoewel, als het er uitkwam, kan het er ook weer inquote:
willen we dat niet allemaalquote:op donderdag 7 april 2005 00:49 schreef depresident het volgende:
ik wil net zo'n goddelijke toverpenis als kasta!!!
dan krijgt ie een kusje op z'n neus en een functie in het dev team aangebodenquote:op donderdag 7 april 2005 01:00 schreef waxxer het volgende:
hee ik vroeg me feedback-technisch gewoon even heel neutraal af he, stél, niet dat het kán, maar stél een user verandert posts van een mod, wat gebeurt er dan met diegene?
quote:op donderdag 7 april 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
dan krijgt ie een kusje op z'n neus en een functie in het dev team aangeboden.
quote:op donderdag 7 april 2005 01:00 schreef waxxer het volgende:
user verandert posts van een mod
aha, dus eigenlijk betekent dat, dat je dus ver weg van mods moet blijven omdat je je dan alleen maar mengt in een groep mensen waarvan het ego dermate te groot is dat je er onpasselijk van wordt? ik bedoel, stel ik zou mod willen worden..... dat zou leuk kunnen zijn, zij het dat ik bij voorbaat al weet niet met bepaalde iemanden te kunnen samenwerken, of alleen al contact mee te hebben. want imo is dat wat anders dan de dominantor uit te hangen....quote:op donderdag 7 april 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
dan krijgt ie een kusje op z'n neus en een functie in het dev team aangeboden.
daar zijn wij het niet mee eensquote:op donderdag 7 april 2005 01:05 schreef waxxer het volgende:
stel ik zou mod willen worden..... dat zou leuk kunnen zijn
ja, dat zou wel heeeeeelll raar zijn, havoc opeens helemaal blij en enthousiast makenquote:
dat weet je dus niet, want je weet niet waar de mods voor aangenomen zijn en hoe ze achter de schermen zijn. maar uit je post genomen kan ik je nu al vertellen dat je geen mod materiaal bent. als je dit al erg vindt dan ben je niet eens in staat om een flame tegen je persoon te overleven en we hebben geen zin om een reanimatie ploeg voor je te bestellen.quote:op donderdag 7 april 2005 01:05 schreef waxxer het volgende:
[..]
aha, dus eigenlijk betekent dat, dat je dus ver weg van mods moet blijven omdat je je dan alleen maar mengt in een groep mensen waarvan het ego dermate te groot is dat je er onpasselijk van wordt? ik bedoel, stel ik zou mod willen worden..... dat zou leuk kunnen zijn, zij het dat ik bij voorbaat al weet niet met bepaalde iemanden te kunnen samenwerken, of alleen al contact mee te hebben. want imo is dat wat anders dan de dominantor uit te hangen....
nee nee, dat weet ik ook wel want als ik vijf minuten blauw zou zijn hebben we al ruzie.quote:op donderdag 7 april 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
daar zijn wij het niet mee eens [afbeelding].
ik ben hier niet om vriendjes te maken, ik ben hier om mee te helpen dit forum weer terug te brengen naar wat het was.quote:op donderdag 7 april 2005 01:08 schreef waxxer het volgende:
[..]
ja, dat zou wel heeeeeelll raar zijn, havoc opeens helemaal blij en enthousiast maken![]()
en vrolijk en meelevend en en en en.... *proest* ..... dat hij mod zoals het hoort!
om van kastanova nog maar te zwijgen!
ik zou dat wel kunnen hoor, ik meng me alleen niet graag al te veel in pbliek waar ik niks mee heb. en ik kan mods alleen hier beoordelen, niet hoe ze achter e schermen zijn. als ik geen vlieg kwaad doe en een flauw topic wordt al scheldend en grof door een mod gesloten, dan trek ik logischerwijs mijn eigen conculusies. geen hond weet hier wie waxxer isquote:op donderdag 7 april 2005 01:09 schreef havoc het volgende:
[..]
dat weet je dus niet, want je weet niet waar de mods voor aangenomen zijn en hoe ze achter de schermen zijn. maar uit je post genomen kan ik je nu al vertellen dat je geen mod materiaal bent. als je dit al erg vindt dan ben je niet eens in staat om een flame tegen je persoon te overleven en we hebben geen zin om een reanimatie ploeg voor je te bestellen.
ben jij daarom hierquote:op donderdag 7 april 2005 01:10 schreef havoc het volgende:
[..]
ik ben hier niet om vriendjes te maken, ik ben hier om mee te helpen dit forum weer terug te brengen naar wat het was.
quote:op donderdag 7 april 2005 01:13 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ben jij daarom hier![]()
twil niet echt lukken ofwel?
dan kun je wél kalm en rustig blijven bij het sluiten van topics van onschuldige users die helemaal nietop de voorgrond treden en niets of niemand kwetsenquote:op donderdag 7 april 2005 01:10 schreef havoc het volgende:
[..]
ik ben hier niet om vriendjes te maken, ik ben hier om mee te helpen dit forum weer terug te brengen naar wat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |