wat heeft dp hier nou weer mee te maken?quote:op woensdag 6 april 2005 18:27 schreef shaolin het volgende:
[..]
dat gezuig van o.a. jou richting 1 persoon, voor de schermen, dat zie jij als het geven van je mening.
wat is er met jou kasta? neuk je dr een ofzo?quote:op woensdag 6 april 2005 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat is er boe, wil je weer eens neuken?.
niks volgens mij. die is immers geen crew.quote:op woensdag 6 april 2005 18:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat heeft dp hier nou weer mee te maken?.
vertel mij eens, waar heb ik richting 1 persoon voor de schermen "gezogen"?quote:op woensdag 6 april 2005 18:27 schreef shaolin het volgende:
[..]
dat gezuig van o.a. jou richting 1 persoon, voor de schermen, dat zie jij als het geven van je mening.
naja, ik vind dit een beetje slap gekut...quote:op woensdag 6 april 2005 18:28 schreef shaolin het volgende:
[..]
wat is er met jou kasta? neuk je dr een ofzo?
joh, dat is nog geen uur geleden.quote:op woensdag 6 april 2005 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat is er boe, wil je weer eens neuken?.
maar je teddybeer moet op een gegeven moment ook een keer in de was...quote:op woensdag 6 april 2005 18:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
joh, dat is nog geen uur geleden..
namen willen we.quote:op woensdag 6 april 2005 18:27 schreef shaolin het volgende:
[..]
goh, zo'n dergelijke opmerking zag ik nou echt niet aankomen.quote:op woensdag 6 april 2005 18:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
maar je teddybeer moet op een gegeven moment ook een keer in de was...
"zo'n opmerking" óf "een dergelijke opmerking", dit is een beetje dubbelop..quote:op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
goh, zo'n dergelijke opmerking zag ik nou echt niet aankomen..
post eerder lieverd.quote:
de volgende keer dat je je mening wil geven over zaken die je geen hol aan gaan, rammelen we ff met de kotszak ok?quote:op woensdag 6 april 2005 18:38 schreef shaolin het volgende:
[..]
post eerder lieverd.![]()
maargoed, ik hou er maar weer mee op. eigenlijk heeft cartwoman gewoon gelijk. ik kon beter mijn bek houden. maar gezien omstandigheden en mijn mening omtrent dit alles kon ik het gewoon niet laten.
ja, wat shaolin zegt.quote:op woensdag 6 april 2005 18:38 schreef shaolin het volgende:
[..]
maargoed, ik hou er maar weer mee op. eigenlijk heeft cartwoman gewoon gelijk. ik kon beter mijn bek houden. maar gezien omstandigheden en mijn mening omtrent dit alles kon ik het gewoon niet laten.
je doet wat je niet laten kan. of je acties zin hebben durf ik je niet te garanderen.quote:op woensdag 6 april 2005 18:39 schreef havoc het volgende:
[..]
de volgende keer dat je je mening wil geven over zaken die je geen hol aan gaan, rammelen we ff met de kotszak ok?
ja, wat havoc zegt!quote:op woensdag 6 april 2005 18:39 schreef boebiedoe het volgende:
ja, wat shaolin zegt.
gaat lekker met het abn hier...quote:op woensdag 6 april 2005 18:40 schreef havoc het volgende:
mooi ophoeren nu.
je had het over vóor de schermen.quote:op woensdag 6 april 2005 18:38 schreef shaolin het volgende:
[..]
post eerder lieverd.![]()
je vergeet mijn blauwe vriend havoc.quote:op woensdag 6 april 2005 18:48 schreef nini het volgende:
derk, vriend. laat je ons achter met knut en pp.![]()
ik mis d'r weinig aan, eigenlijkquote:op woensdag 6 april 2005 19:04 schreef fuzzybear het volgende:
mis ik nu ineens enkele posts?
quote:op woensdag 6 april 2005 17:28 schreef ruis het volgende:
erg jammer idd daggla, ik had jou toch wel iets hoger ingeschat.
http://www.geocities.com/baja/ravine/7002/authority.wavquote:op woensdag 6 april 2005 19:08 schreef havoc het volgende:
jup ik zeg het niet voor jan lul, dus worden alle offtopic posts nu gewoon heel fijn verwijderd.
quote:op woensdag 6 april 2005 19:58 schreef nini het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/baja/ravine/7002/authority.wav
dp; ga eenss dood ofzo, of doe iets waar ik iig geen last van heb.quote:the web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.
he verdorie! het was cartman met you will respect ma authoritaaaa!quote:
zodra ik de eerste signaleer zal ik stoppen met deleten!quote:op donderdag 7 april 2005 00:04 schreef depresident het volgende:
klacht ingediend wegens systematisch verwijderen van mijn aan de discussie bijdragende posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |