Dat is ook zeker het laatste waar ik me bezighoud, ik zeg wat ik ervan vind/denk en levert het me een ban op is dat jammer, maar ik ga hier niet lopen inlikkenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je ook nooit doen om een ban te voorkomen nee
Precies...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee heeft ook geen nut,omdat Fok vol zit met kliekjes![]()
Thats my point, we zijn geen kliek maar worden wel zo bestempeldquote:Op woensdag 6 april 2005 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies...
En een sc staat open voor iedereen, maar alleen omdat er inderdaad vaak dezelfde lui het beginnen en er in posten is het een kliek... bah!
Maar zie mijn punt...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thats my point, we zijn geen kliek maar worden wel zo bestempeld
en al helemaal geen gesloten kliek aangezien er al vaak mensen zo tussen zijn komen vallenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thats my point, we zijn geen kliek maar worden wel zo bestempeld
Wat?quote:
Welke plaats heeft Ruis dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar zie mijn punt...
Discussie is nutteloos hier want de anti SC-ers zijn mod's....
En die komen heus niet op andere gedachten hoor....
Euh ja, maar waarom kan dat bijvoorbeeld niet op een besloten irc channel, maar moet het persé op een forum?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
Jij snapt wel meer niet
Kan je jezelf voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om in een SC met elkaar te spreken?
Waarom denk je dat er de reeksen zijn als een GPD, Enschede, Gijsjes enz?
Je geeft je mening en peert hem dan weer? Lekker discussieforum ditquote:Op woensdag 6 april 2005 02:45 schreef Waxxer het volgende:
En ja, ik voel de scheldkannonades ook al komen nu. Maarja, ik heb m'n woord gedaan. Neem het maar voor kennisgeving aan, ik ga er niet eens over in discussie omdat dat kansloos is.
Sommige mensen zoals dp en misschien anderen kicken inderdaad op status.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:45 schreef Waxxer het volgende:
-knip-
Als er al kliekvorming zou zijn dan heb ik dat gemistquote:Op woensdag 6 april 2005 02:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat?
En volgens mij is er heulegaar wel kliekvorming waar ik even hard aan meedoe
Maar SC mag nog steeds hoor dus waar hebben we het over?
De gehele crew bedreigen en lastig vallen via mail en msn is wel genuanceerd bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:45 schreef Waxxer het volgende:
Als je als mod genuanceerd blijft en iig de slotjes er met normale, neutrale argumentatie op zet, scheelt dat veel gedoe.
Net in de crew zitten en ze nu al verdedigenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
De gehele crew bedreigen en lastig vallen via mail en msn is wel genuanceerd bedoel je?
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals dp en misschien anderen kicken inderdaad op status.
Ik wil gewoon 's nachts kunnen posten met bekenden op fok.
En andere nieuwe users leren kennen etc...
Maar dat mag niet omdat we een kliekje vormen, terwijl we niemand uitsluiten.
En dat word dan vernaggelt door anti-sc-ers die gewoon zo'n sc topic volschelden met klonen....
Erg leuk.... echt, super enzo.
laat ik nou zo dom zijn om te denken dat dit een open forum isquote:Op woensdag 6 april 2005 02:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euh ja, maar waarom kan dat bijvoorbeeld niet op een besloten irc channel, maar moet het persé op een forum?
Kijk ik heb dp al meerdere malen gezegt om de boel niet te vernaggelen...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
De gehele crew bedreigen en lastig vallen via mail en msn is wel genuanceerd bedoel je?
Het kan op meerdere plekken. Nu kan discussiëren ook op IRC. Foto's kunnen in het fotoboek. Etc. etc.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:47 schreef kastanova het volgende:
Euh ja, maar waarom kan dat bijvoorbeeld niet op een besloten irc channel, maar moet het persé op een forum?
DePresident is een act. Jij begrijpt het blijkbaar, Cerror begrijpt het al een beetje, Printscreen begrijpt het helemaal.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:45 schreef Waxxer het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wie er hier nou labiel is: DP of de mensen die meteen hoog in de boom zitten bij het vallen van zijn naam, om vervolgens álles álles álles wat met hem te maken heeft, op niet mis te verstane wijze de grond in te boren. Terwijl het toch duidelijk is dat alles en iedereen hier een act is.
tja DP is een slecht voorbeeldquote:Op woensdag 6 april 2005 02:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
hey heintje ben je er weerquote:Op woensdag 6 april 2005 02:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
DePresident is een act. Jij begrijpt het blijkbaar, Cerror begrijpt het al een beetje, Printscreen begrijpt het helemaal.
![]()
En daardoor is er geen vaste kliek?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
Als er al kliekvorming zou zijn dan heb ik dat gemist
Er zijn users in de SC gekomen die de meeste liever zien gaan dan komen maar die getolereerd worden
Dat heb ik nou nooit begrepen. Wat heeft een fotoboek voor nut?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het kan op meerdere plekken. Nu kan discussiëren ook op IRC. Foto's kunnen in het fotoboek. Etc. etc.
Tuurlijk heb ik het door lul.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
DePresident is een act. Jij begrijpt het blijkbaar, Cerror begrijpt het al een beetje, Printscreen begrijpt het helemaal.
![]()
Bedreigenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Klopt, boeit mij toch geen zak.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het door lul.
Alleen heb jij nog niet door dat je het verziekt voor anderen.
En heb je dat wel door hoef je niet te rekenen op support oid...
Niet dat je dat wilt waarschijnlijk.
Een act. Je hobby dus. Je besteedt wel erg veel tijd aan die hobby van je; Geen andere hobby's?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Knut van de straat houdenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:52 schreef cultheld het volgende:
Dat heb ik nou nooit begrepen. Wat heeft een fotoboek voor nut?
Ja en dat irriteert mij.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Klopt, boeit mij toch geen zak.
Als ik het maar leuk heb, en de users die ik moet.
Nope, kijk eens wie er de laatste maanden bij zijn gekomen.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En daardoor is er geen vaste kliek?
meldtquote:Op woensdag 6 april 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, kijk eens wie er de laatste maanden bij zijn gekomen.
Nachtbrakers zijn over het algmemeen welkom bij ons
Jij bent zeker bang als een agent tegen je praatquote:Op woensdag 6 april 2005 02:54 schreef Waxxer het volgende:
Nee hoor ik peer hem niet, maar het is net als agenten: als je die bekritiseert gaan fronsen ze hun wenkbrauwen en gaan ze met consumptie praten met verheven stem om de hoge status in het gesprek te blijven behouden. En dat zie ik bij mods ook regelmatig, alleen dan digitaal. En dat dit een forum is met veel bedachte personages, waarin veel wordt gepost op een, laat ik zeggen, "prikkelende" manier met een ónderliggende boodschap die wél een punt hebben, wordt imo iets te snel vergeten.
Ik vind dat ze wel een pasje moeten hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, kijk eens wie er de laatste maanden bij zijn gekomen.
Nachtbrakers zijn over het algemeen welkom bij ons
Ja, maar dan heb ik weer lak aan jou.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja en dat irriteert mij.
Ik moet jou tof vinden omdat je lak aan iedereen hebt?
Heb ik lak aan jou, simpel als dat
Waarom begrijpt niemand mijn bedoelingen?quote:
Iedereen is een act. Kastanova is een act. Jij bent een act. Ik ben een act. Zelfs Yvonne is een act, als die op een warme zomeravond net zo te keer gaat als hier soms op het forum, krijgt ze last met de buren.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Tis puur hoe je je opstelt heur. Ik heb nooit problemen ergens mee gehad en als je gewoon om argumentatie vraagt krijg je dat heus wel. Of je het wilt accepteren is natuurlijk een tweede (en ja dan gaan sommige piepen omdat ze het niet willen begrijpen enzo en vervolgens is het huilen geblazen omdat ze afgezeken worden. Raar?)quote:Op woensdag 6 april 2005 02:54 schreef Waxxer het volgende:
En dat dit een forum is met veel bedachte personages, waarin veel wordt gepost op een, laat ik zeggen, "prikkelende" manier met een ónderliggende boodschap die wél een punt hebben, wordt imo iets te snel vergeten.
Wel johquote:Op woensdag 6 april 2005 02:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een act. Je hobby dus. Je besteedt wel erg veel tijd aan die hobby van je; Geen andere hobby's?
Jouw enige nut hier is dus het irriteren van anderen?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik weer lak aan jou.
Snap je?
Bovendien kom ik al niet meer in de slowchat waar jij o zo graag komt. Ik zoek m'n heil wel ergens anders. V&A, [Homo], het boeit me allemaal geen fuckMaar ik ga niet slijmen om een nieuwe 00:00 chat
Neuh, dat niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:50 schreef finch_meister het volgende:
Net in de crew zitten en ze nu al verdedigen
Daar ben ik je toch ff kwijtquote:Op woensdag 6 april 2005 02:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
Maar ik ga niet slijmen om een nieuwe 00:00 chat
Dan ga je naar het gesticht?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wel joh
Maar ik heb te veel vrije tijd.
Over paar maanden niet meer.
ja maar de pest met al die klonen is,je hebt geen prullenbakken genoegquote:Op woensdag 6 april 2005 02:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Jouw enige nut hier is dus het irriteren van anderen?
Dan vind ik het nut van jouw useraccount alleen maar nuttig in een prullenbak.
Precies nutteloos.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja maar de pest met al die klonen is,je hebt geen prullenbakken genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |