abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26014436
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:56 schreef DePresident het volgende:
Waar is Havoc? Aan het janken bij een FA?
Was jij niet al een tijdje weg? Je post anders behoorlijk veel voor iemand die al tig minuten meldt dat ie pleite is. Doe eens niet.
pi_26014442
Ik zal wel een open deur intrappen, maar als ik de felheid in sommige reacties lees, dan krijg ik het idee dat sommige fokkers serieus geen leven hebben
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26014452
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:58 schreef cultheld het volgende:
Ik zal wel een open deur intrappen, maar als ik de felheid in sommige reacties lees, dan krijg ik het idee dat sommige fokkers serieus geen leven hebben
Namen willen we horen!
I was an atheist until I realized I was God
pi_26014458
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:58 schreef cultheld het volgende:
Oi, ik heb een tuin en die veeg ik ieder jaar twee keer aan. Als jij dat geen leven noemt, nou dan eh.... dan....eh..... moet je het zelf maar weten.
pi_26014467
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Namen willen we horen!
Bijna alle fokkers, maar wat dit topic betreft springen Printscreen en desperate DePresident er toch wel boven uit
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26014491
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bijna alle fokkers, maar wat dit topic betreft springen Printscreen en desperate DePresident er toch wel boven uit
Naja, bij PS kan ik af en toe nog een vorm van intelligentie bespeuren, maar DP gedraagt zich echt constant als een jochie met klompvoeten dat in de speeltuin vrienden denkt te maken door zoveel mogelijk zand te eten... .
pi_26014504
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:55 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien heb jij nooit een punt verspeelt, je hebt niet eens één note.
Als jij een leuk topic hebt, dan moet je die gewoon openen. Simpel zat. En een slotje is geen schande, als het een goed topic is dan gaat ie niet zo maar op slot. Je hebt er al een klaar staan zeg je, je hebt er dus wat werk aan besteed, dan kan ik me niet voorstellen dat een mod die dichtkwakt. Mits het niet al te in-crowd is, maar daar zie ik je niet voor aan, omdat jij altijd wel vatbaar bent voor redelijkheid.
(zware kost op de late avond zeg)

Ik val onder de voorbeeldige users?
Ff voor de duidelijkheid, ik heb wel ooit een 48 uur ban gehad
Ik heb geen moeite met slotjes, ik heb moeite met de willekeur van slotjes die bepaalde users krijgen terwijl er vaak veel mindere topics lopen.
Het topic wat ik klaar had staan doet er niet toe, het was een duidelijk SCtopic en ik weet bijna zeker dat die open was gebleven, maar het is toch eigenlijk te gek dat de nachtelijke SCers zoveel moeite moeten doen terwijl er overdag topics openblijven die kant nog wal raken?
In-crowd kan ik wel zijn als het om bepaalde users gaat
En weet je, ik wil de SC niet eens echt voor mezelf maar wel voor de andere die er prijs op stellen.
Das denk ik ook de reden dat ik er zo op blijf hameren
Ik had afspraken met von, probeerde die zo goed als ik kon na te leven en dan komen er een paar pubermodjes en die helpen al mijn afspraken met yvon om zeep

Zover mijn verweer
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_26014513
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Meaning
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
  woensdag 6 april 2005 @ 02:07:28 #159
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26014527
Kasta je zegt het zelf al: Hij gedraagt zich als een jongetje (dp dus)
En dat is nu precies de bedoeling... athans dat hoop ik voor hem.
Want als hij ook nog eensch serieus is....
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_26014529
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de ONZ mods zomaar vanuit het niets een paar mensen aanwezen om te gaan pesten?

Ja, logisch idd... .
Nope, ik kan me voorstellen dat er een stel zijn die het hebben verbruid, maar om dan meteen met slotjes te gooien is ook niet okay.
Games
pi_26014531
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:06 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Meaning
Niks hoor, af en toe is het wel vermakelijk om te lezen dat mensen zo serieus bezig zijn op een forum Ik wil volgens mij niet weten wat die mensen met oud&nieuw, kerstmis, carnaval en bevrijdingsdag doen Al is 't eigenlijk al wel te voorspellen: Die fokken dan
pi_26014537
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:04 schreef kastanova het volgende:
maar DP gedraagt zich echt constant als een jochie met klompvoeten dat in de speeltuin vrienden denkt te maken door zoveel mogelijk zand te eten... .
Ter verduidelijking:

pi_26014552
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niks hoor, af en toe is het wel vermakelijk om te lezen dat mensen zo serieus bezig zijn op een forum Ik wil volgens mij niet weten wat die mensen met oud&nieuw, kerstmis, carnaval en bevrijdingsdag doen Al is 't eigenlijk al wel te voorspellen: Die fokken dan
Ontkenningsfase nog
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_26014558
quote:

[..]

Jij hebt je lol, great
Ik kan er alleen niet tegen dat als ik afspraken met de een heb de ander die om zeep helpt
Fok! is mijn leven mên
Games
pi_26014564
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik val onder de voorbeeldige users?
Ff voor de duidelijkheid, ik heb wel ooit een 48 uur ban gehad
Ik heb geen moeite met slotjes, ik heb moeite met de willekeur van slotjes die bepaalde users krijgen terwijl er vaak veel mindere topics lopen.
Het topic wat ik klaar had staan doet er niet toe, het was een duidelijk SCtopic en ik weet bijna zeker dat die open was gebleven, maar het is toch eigenlijk te gek dat de nachtelijke SCers zoveel moeite moeten doen terwijl er overdag topics openblijven die kant nog wal raken?
In-crowd kan ik wel zijn als het om bepaalde users gaat
En weet je, ik wil de SC niet eens echt voor mezelf maar wel voor de andere die er prijs op stellen.
Das denk ik ook de reden dat ik er zo op blijf hameren
Ik had afspraken met von, probeerde die zo goed als ik kon na te leven en dan komen er een paar pubermodjes en die helpen al mijn afspraken met yvon om zeep

Zover mijn verweer
Je gooit een paar dingen door elkaar. Slowchat mag nog steeds en is eigenlijk niet weg geweest, kijk maar naar de nachtelijke topics. Sterker nog, overdag is het er ook.
Jij kan SC topics openen, met misschien een vleugje incrowd, maar er niet dik bovenop, en er ik denk dat alle mods die open laten mits het topic ook een leuke "swing" heeft.
En ik weet niet wat jouw afspraken met yvonne zijn, maar ik vermoed dat die niet veel afwijken van het bovenstaande.
pi_26014578
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
Kasta je zegt het zelf al: Hij gedraagt zich als een jongetje (dp dus)
En dat is nu precies de bedoeling... athans dat hoop ik voor hem.
Want als hij ook nog eensch serieus is....
Tja, dat is juist het lullige; hij kán in principe wel als een enigszins volwassen persoon reageren, maar hij is zo labiel als een deur...

Dan komt hij eerst met een serieuze reactie en als dan blijkt dat het niet helpt, gaat hij keihard stampen, schreeuwen, dreigen en janken in de hoop dat dat wel zal werken...
Om vervolgens weer te zeggen dat het allemaal maar een geintje was en weer opnieuw te beginnen met een serieuze reactie .
pi_26014579
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Jij hebt je lol, great
Ik kan er alleen niet tegen dat als ik afspraken met de een heb de ander die om zeep helpt
Fok! is mijn leven mên
fascinerend...
pi_26014582
quote:

[..]

Anders teken jij mijn leven even uit.
pi_26014586
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Nope, ik kan me voorstellen dat er een stel zijn die het hebben verbruid, maar om dan meteen met slotjes te gooien is ook niet okay.
Erger dan ik kunnen ze het niet gemaakt hebben, maar toch worden mijn topics nooit op slot gegooid...

Rara, hoe zal dat komen?
  woensdag 6 april 2005 @ 02:16:30 #170
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26014602
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, dat is juist het lullige; hij kán in principe wel als een enigszins volwassen persoon reageren, maar hij is zo labiel als een deur...

Dan komt hij eerst met een serieuze reactie en als dan blijkt dat het niet helpt, gaat hij keihard stampen, schreeuwen en janken in de hoop dat dat wel zal werken...
Om vervolgens weer te zeggen dat het allemaal maar een geintje was .
Volgens mij: echt puur mijn mening.
Is het een joch die 1 enigzins (volgens hem) sterk argument heeft.
Hij speelt dat argument en krijgt kritiek.... tadaaa daar komt meneer capslock.....

Een volwassen discussie zit er niet meer in... alleen nog maar los schelden.
Modder gooien etc.... jammer.
pi_26014616
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:12 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Je gooit een paar dingen door elkaat. Slowchat mag nog steeds en is eigenlijk niet weg geweest, kijk maar naar de nachtelijke topics. Sterker nog, overdag is het er ook.
Jij kan SC topics openen, met misschien een vleugje incrowd, maar er niet dik bovenop, en er ik denk dat alle mods die open laten mits het topic ook een leuke "swing" heeft.
En ik weet niet wat jouw afspraken met yvonne zijn, maar ik vermoed dat die niet veel afwijken van het bovenstaande.
Ik weet dat de SC nog mag mits we het tagje maar weglaten
Das dus het kromme, wat overdag mag, mag vaak opeens s'nachts niet omdat het door een bepaalde user word geopend.
Wat is het verschil tussen een conflict topic en een topic na 00:00 waarin SC staat?

De afspraken met yvon waren dat we pas vanaf 00:00 zouden gaan SCen en dat iedereen welkom zou zijn.
Games
pi_26014621
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Erger dan ik kunnen ze het niet gemaakt hebben, maar toch worden mijn topics nooit op slot gegooid...

Rara, hoe zal dat komen?
tja die bagger van conflict word ook niet gesloten
pi_26014629
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Rara, hoe zal dat komen?
Ik lik niet zo goed?
Games
pi_26014631
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
Volgens mij: echt puur mijn mening.
Is het een joch die 1 enigzins (volgens hem) sterk argument heeft.
Hij speelt dat argument en krijgt kritiek.... tadaaa daar komt meneer capslock.....

Een volwassen discussie zit er niet meer in... alleen nog maar los schelden.
Modder gooien etc.... jammer.
Oftewel, over een paar jaar zit DP in een dwangbuis te roepen dat hij Napoleon is terwijl hij met z'n hoofd tegen de geïsoleerde muur aanramt .
pi_26014641
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik lik niet zo goed?
Als ik zo goed zou likken, werd ik niet zo vaak gebanned .
pi_26014645
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

De afspraken met yvon waren dat we pas vanaf 00:00 zouden gaan SCen en dat iedereen welkom zou zijn.
dat was ook mijn idee

al moet ik wel zeggen dat de wat wil je niet in bad tegenkomen (+voorgangers) topics niet gesloten zijn
pi_26014681
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:

Ah, Conflicts topics zijn van een heel ander kaliber (ja, niet beter)
Maar wat is er mis met bijvoorbeeld (!!) een filmpje zoeken op internet, daar de link van plaatsen en daar wat leuks over te maken, of weet ik veel, een foto.
Het incrowd-imago is wat fout ging, de tag, de beslotenheid... etc.
Pak gewoon wat leuks op, en lul een paar topics vol waar ook anderen wat aan hebben.
pi_26014686
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als ik zo goed zou likken, werd ik niet zo vaak gebanned .
Bannen, slotjes, je "naam" mee hebben
Mij boeit het niet echt wat je wel of niet mee hebt, ik heb mensen beloofd iets te doen voor de SC en ik loop tegenwoordig tegen een muur aan

Whatever, ik zal hier toch wel blijven
Gezeik kan ook leuk zijn
Games
pi_26014693
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:

[..]

dat was ook mijn idee

al moet ik wel zeggen dat de wat wil je niet in bad tegenkomen (+voorgangers) topics niet gesloten zijn
Zeg nu eens eerlijk.
Liepen die topics ook maar de helft als wat we gewend waren?
Games
pi_26014708
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:25 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ah, Conflicts topics zijn van een heel ander kaliber (ja, niet beter)
Maar wat is er mis met bijvoorbeeld (!!) een filmpje zoeken op internet, daar de link van plaatsen en daar wat leuks over te maken, of weet ik veel, een foto.
Het incrowd-imago is wat fout ging, de tag, de beslotenheid... etc.
Pak gewoon wat leuks op, en lul een paar topics vol waar ook anderen wat aan hebben.
Ik heb eerder een topic geopend waaraan ik het nodig werk heb gehad, maar zonder de tags lijkt het niet te zijn wat we willen
Ik wil me echt wel aan de regels houden maar is het geen mierenneuken om te zeggen dat de tags met SC niet meer mogen?
Games
pi_26014715
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Zeg nu eens eerlijk.
Liepen die topics ook maar de helft als wat we gewend waren?
nee niet echt

komt mischien een beetje omdat ze "bang" zijn dat als het te veel SC word dat het dan weer dicht gaat
  woensdag 6 april 2005 @ 02:30:39 #182
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26014718
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oftewel, over een paar jaar zit DP in een dwangbuis te roepen dat hij Napoleon is terwijl hij met z'n hoofd tegen de geïsoleerde muur aanramt .
Mits hand in zijn binnenzak
pi_26014723
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:

[..]

nee niet echt

komt mischien een beetje omdat ze "bang" zijn dat als het te veel SC word dat het dan weer dicht gaat
I rest my case
Games
  woensdag 6 april 2005 @ 02:32:12 #184
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26014730
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:31 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

I rest my case
Ik mis de SC ook wel...
Maar regels zijn regels.......
pi_26014736
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:32 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik mis de SC ook wel...
toch raar om dat uit jou mond te horen
pi_26014737
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:32 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik mis de SC ook wel...
Dus geef je klakkeloos op
Games
  woensdag 6 april 2005 @ 02:33:51 #187
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26014743
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Dus geef je klakkeloos op
Ik doe netjes!
Ik wil geen ban meer.....
pi_26014749
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:33 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik doe netjes!
pi_26014759
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:33 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik doe netjes!
Duhuh
Dus jij gaat in de hoek waarin ze je willen hebben
Games
  woensdag 6 april 2005 @ 02:36:28 #190
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26014763
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:34 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Zelf vind ik dat er nog steeds geen goede concrete reden is gegeven voor de sluiting van de sc...
Maar ja zodra ik dat zeg komen de loze posts over kliekvorming etc....

Het leuke is altijd dat het najuist zo'n onderdeel van een kliekje is dat reageert (oldbies/mods etc...)
  woensdag 6 april 2005 @ 02:36:49 #191
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26014767
Iemand een advocaat nodig?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26014769
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:36 schreef livEliveD het volgende:
Iemand een advocaat nodig?
Games
pi_26014770
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:36 schreef cerror het volgende:

[..]

Zelf vind ik dat er nog steeds geen goede concrete reden is gegeven voor de sluiting van de sc...
Maar ja zodra ik dat zeg komen de loze posts over kliekvorming etc....

Het leuke is altijd dat het najuist zo'n onderdeel van een kliekje is dat reageert (oldbies/mods etc...)
Ach wij hebben dit gezeik in US ook gehad,maar ik zet geen principe`s overboord voor een ban hoor
pi_26014778
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Duhuh
Dus jij gaat in de hoek waarin ze je willen hebben
Welke hoek? Je komt toch op een forum om leuke en interessante topics te lezen?

Ik snap het simpelweg niet, als je voornamelijk wilt chatten kun je toch beter naar een chatbox gaan .
pi_26014780
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ach wij hebben dit gezeik in US ook gehad,maar ik zet geen principe`s overboord voor een ban hoor
Ik ben dus niet de enige die zijn principes niet overboord gooit?
Games
  woensdag 6 april 2005 @ 02:39:04 #196
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26014781
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ach ik ga niet een topic openen en mezelf 24/24 verdedigen tegen een stormram een bodemloze kritiek door forumrellers.....
pi_26014790
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die zijn principes niet overboord gooit?
Moet je ook nooit doen om een ban te voorkomen nee
pi_26014795
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Welke hoek? Je komt toch op een forum om leuke en interessante topics te lezen?

Ik snap het simpelweg niet, als je voornamelijk wilt chatten kun je toch beter naar een chatbox gaan .
Jij snapt wel meer niet
Kan je jezelf voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om in een SC met elkaar te spreken?
Waarom denk je dat er de reeksen zijn als een GPD, Enschede, Gijsjes enz?
Games
  woensdag 6 april 2005 @ 02:41:48 #199
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_26014801
Om de sfeer er lekker in te houden

Imagine there's no heaven,
It's easy if you try,
No hell below us,
Above us only sky,
Imagine all the people
living for today...

Imagine there's no countries,
It isnt hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people
living life in peace...

Imagine no possesions,
I wonder if you can,
No need for greed or hunger,
A brotherhood of man,
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.

Dus PS, pak de hand van Kasta. Kasta, jij op jouw beurt, geef DirkH een lekkere knuffel, en zing allemaal maar mee
"I did fuck your mom"
Trek je niks van ons aan, wij chargeren
pi_26014803
quote:
Op woensdag 6 april 2005 02:39 schreef cerror het volgende:

[..]

Ach ik ga niet een topic openen en mezelf 24/24 verdedigen tegen een stormram een bodemloze kritiek door forumrellers.....
Nee heeft ook geen nut,omdat Fok vol zit met kliekjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')