Was jij niet al een tijdje weg? Je post anders behoorlijk veel voor iemand die al tig minuten meldt dat ie pleite is. Doe eens niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:56 schreef DePresident het volgende:
Waar is Havoc? Aan het janken bij een FA?
Namen willen we horen!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:58 schreef cultheld het volgende:
Ik zal wel een open deur intrappen, maar als ik de felheid in sommige reacties lees, dan krijg ik het idee dat sommige fokkers serieus geen leven hebben
Oi, ik heb een tuin en die veeg ik ieder jaar twee keer aan.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:58 schreef cultheld het volgende:
Ik zal wel een open deur intrappen, maar als ik de felheid in sommige reacties lees, dan krijg ik het idee dat sommige fokkers serieus geen leven hebben
Bijna alle fokkers, maar wat dit topic betreft springen Printscreen en desperate DePresident er toch wel boven uitquote:
Naja, bij PS kan ik af en toe nog een vorm van intelligentie bespeuren, maar DP gedraagt zich echt constant als een jochie met klompvoeten dat in de speeltuin vrienden denkt te maken door zoveel mogelijk zand te eten...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna alle fokkers, maar wat dit topic betreft springen Printscreen en desperate DePresident er toch wel boven uit![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien heb jij nooit een punt verspeelt, je hebt niet eens één note.
Als jij een leuk topic hebt, dan moet je die gewoon openen. Simpel zat. En een slotje is geen schande, als het een goed topic is dan gaat ie niet zo maar op slot. Je hebt er al een klaar staan zeg je, je hebt er dus wat werk aan besteed, dan kan ik me niet voorstellen dat een mod die dichtkwakt. Mits het niet al te in-crowd is, maar daar zie ik je niet voor aan, omdat jij altijd wel vatbaar bent voor redelijkheid.
(zware kost op de late avond zeg)
Meaningquote:Op woensdag 6 april 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna alle fokkers, maar wat dit topic betreft springen Printscreen en desperate DePresident er toch wel boven uit![]()
Nope, ik kan me voorstellen dat er een stel zijn die het hebben verbruid, maar om dan meteen met slotjes te gooien is ook niet okay.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de ONZ mods zomaar vanuit het niets een paar mensen aanwezen om te gaan pesten?
Ja, logisch idd....
Niks hoor, af en toe is het wel vermakelijk om te lezen dat mensen zo serieus bezig zijn op een forumquote:
Ter verduidelijking:quote:Op woensdag 6 april 2005 02:04 schreef kastanova het volgende:
maar DP gedraagt zich echt constant als een jochie met klompvoeten dat in de speeltuin vrienden denkt te maken door zoveel mogelijk zand te eten....
Ontkenningsfase nogquote:Op woensdag 6 april 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks hoor, af en toe is het wel vermakelijk om te lezen dat mensen zo serieus bezig zijn op een forumIk wil volgens mij niet weten wat die mensen met oud&nieuw, kerstmis, carnaval en bevrijdingsdag doen
Al is 't eigenlijk al wel te voorspellen: Die fokken dan
Jij hebt je lol, greatquote:Op woensdag 6 april 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks hoor, af en toe is het wel vermakelijk om te lezen dat mensen zo serieus bezig zijn op een forumIk wil volgens mij niet weten wat die mensen met oud&nieuw, kerstmis, carnaval en bevrijdingsdag doen
Je gooit een paar dingen door elkaar. Slowchat mag nog steeds en is eigenlijk niet weg geweest, kijk maar naar de nachtelijke topics. Sterker nog, overdag is het er ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik val onder de voorbeeldige users?
Ff voor de duidelijkheid, ik heb wel ooit een 48 uur ban gehad
Ik heb geen moeite met slotjes, ik heb moeite met de willekeur van slotjes die bepaalde users krijgen terwijl er vaak veel mindere topics lopen.
Het topic wat ik klaar had staan doet er niet toe, het was een duidelijk SCtopic en ik weet bijna zeker dat die open was gebleven, maar het is toch eigenlijk te gek dat de nachtelijke SCers zoveel moeite moeten doen terwijl er overdag topics openblijven die kant nog wal raken?
In-crowd kan ik wel zijn als het om bepaalde users gaat
En weet je, ik wil de SC niet eens echt voor mezelf maar wel voor de andere die er prijs op stellen.
Das denk ik ook de reden dat ik er zo op blijf hameren
Ik had afspraken met von, probeerde die zo goed als ik kon na te leven en dan komen er een paar pubermodjes en die helpen al mijn afspraken met yvon om zeep
Zover mijn verweer
Tja, dat is juist het lullige; hij kán in principe wel als een enigszins volwassen persoon reageren, maar hij is zo labiel als een deur...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
Kasta je zegt het zelf al: Hij gedraagt zich als een jongetje (dp dus)
En dat is nu precies de bedoeling... athans dat hoop ik voor hem.
Want als hij ook nog eensch serieus is....
fascinerend...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij hebt je lol, great
Ik kan er alleen niet tegen dat als ik afspraken met de een heb de ander die om zeep helpt
Fok! is mijn leven mên
Anders teken jij mijn leven even uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Erger dan ik kunnen ze het niet gemaakt hebben, maar toch worden mijn topics nooit op slot gegooid...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, ik kan me voorstellen dat er een stel zijn die het hebben verbruid, maar om dan meteen met slotjes te gooien is ook niet okay.
Volgens mij: echt puur mijn mening.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dat is juist het lullige; hij kán in principe wel als een enigszins volwassen persoon reageren, maar hij is zo labiel als een deur...
Dan komt hij eerst met een serieuze reactie en als dan blijkt dat het niet helpt, gaat hij keihard stampen, schreeuwen en janken in de hoop dat dat wel zal werken...
Om vervolgens weer te zeggen dat het allemaal maar een geintje was.
Ik weet dat de SC nog mag mits we het tagje maar weglatenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je gooit een paar dingen door elkaat. Slowchat mag nog steeds en is eigenlijk niet weg geweest, kijk maar naar de nachtelijke topics. Sterker nog, overdag is het er ook.
Jij kan SC topics openen, met misschien een vleugje incrowd, maar er niet dik bovenop, en er ik denk dat alle mods die open laten mits het topic ook een leuke "swing" heeft.
En ik weet niet wat jouw afspraken met yvonne zijn, maar ik vermoed dat die niet veel afwijken van het bovenstaande.
tja die bagger van conflict word ook niet geslotenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Erger dan ik kunnen ze het niet gemaakt hebben, maar toch worden mijn topics nooit op slot gegooid...
Rara, hoe zal dat komen?
Ik lik niet zo goed?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Erger dan ik kunnen ze het niet gemaakt hebben, maar toch worden mijn topics nooit op slot gegooid...
Rara, hoe zal dat komen?
Oftewel, over een paar jaar zit DP in een dwangbuis te roepen dat hij Napoleon is terwijl hij met z'n hoofd tegen de geïsoleerde muur aanramtquote:Op woensdag 6 april 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
Volgens mij: echt puur mijn mening.
Is het een joch die 1 enigzins (volgens hem) sterk argument heeft.
Hij speelt dat argument en krijgt kritiek.... tadaaa daar komt meneer capslock.....
Een volwassen discussie zit er niet meer in... alleen nog maar los schelden.
Modder gooien etc.... jammer.
Als ik zo goed zou likken, werd ik niet zo vaak gebannedquote:
dat was ook mijn ideequote:Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De afspraken met yvon waren dat we pas vanaf 00:00 zouden gaan SCen en dat iedereen welkom zou zijn.
Ah, Conflicts topics zijn van een heel ander kaliber (ja, niet beter)quote:Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
De afspraken met yvon waren dat we pas vanaf 00:00 zouden gaan SCen en dat iedereen welkom zou zijn.
Bannen, slotjes, je "naam" mee hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik zo goed zou likken, werd ik niet zo vaak gebanned.
Zeg nu eens eerlijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat was ook mijn idee
al moet ik wel zeggen dat de wat wil je niet in bad tegenkomen (+voorgangers) topics niet gesloten zijn
Ik heb eerder een topic geopend waaraan ik het nodig werk heb gehad, maar zonder de tags lijkt het niet te zijn wat we willenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, Conflicts topics zijn van een heel ander kaliber (ja, niet beter)
Maar wat is er mis met bijvoorbeeld (!!) een filmpje zoeken op internet, daar de link van plaatsen en daar wat leuks over te maken, of weet ik veel, een foto.
Het incrowd-imago is wat fout ging, de tag, de beslotenheid... etc.
Pak gewoon wat leuks op, en lul een paar topics vol waar ook anderen wat aan hebben.
nee niet echtquote:Op woensdag 6 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zeg nu eens eerlijk.
Liepen die topics ook maar de helft als wat we gewend waren?
Mits hand in zijn binnenzakquote:Op woensdag 6 april 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, over een paar jaar zit DP in een dwangbuis te roepen dat hij Napoleon is terwijl hij met z'n hoofd tegen de geïsoleerde muur aanramt.
I rest my casequote:Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee niet echt
komt mischien een beetje omdat ze "bang" zijn dat als het te veel SC word dat het dan weer dicht gaat
Ik mis de SC ook wel...quote:
toch raar om dat uit jou mond te horenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik mis de SC ook wel...
Maar regels zijn regels.......
Dus geef je klakkeloos opquote:Op woensdag 6 april 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik mis de SC ook wel...
Maar regels zijn regels.......
Ik doe netjes!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe netjes!
Ik wil geen ban meer.....
Duhuhquote:Op woensdag 6 april 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe netjes!
Ik wil geen ban meer.....
Zelf vind ik dat er nog steeds geen goede concrete reden is gegeven voor de sluiting van de sc...quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:36 schreef livEliveD het volgende:
Iemand een advocaat nodig?
Ach wij hebben dit gezeik in US ook gehad,maar ik zet geen principe`s overboord voor een ban hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat er nog steeds geen goede concrete reden is gegeven voor de sluiting van de sc...
Maar ja zodra ik dat zeg komen de loze posts over kliekvorming etc....
Het leuke is altijd dat het najuist zo'n onderdeel van een kliekje is dat reageert (oldbies/mods etc...)
Welke hoek? Je komt toch op een forum om leuke en interessante topics te lezen?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duhuh
Dus jij gaat in de hoek waarin ze je willen hebben
Ik ben dus niet de enige die zijn principes niet overboord gooit?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach wij hebben dit gezeik in US ook gehad,maar ik zet geen principe`s overboord voor een ban hoor
Ach ik ga niet een topic openen en mezelf 24/24 verdedigen tegen een stormram een bodemloze kritiek door forumrellers.....quote:Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach wij hebben dit gezeik in US ook gehad,maar ik zet geen principe`s overboord voor een ban hoor
Moet je ook nooit doen om een ban te voorkomen neequote:Op woensdag 6 april 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zijn principes niet overboord gooit?
Jij snapt wel meer nietquote:Op woensdag 6 april 2005 02:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Welke hoek? Je komt toch op een forum om leuke en interessante topics te lezen?
Ik snap het simpelweg niet, als je voornamelijk wilt chatten kun je toch beter naar een chatbox gaan.
Nee heeft ook geen nut,omdat Fok vol zit met kliekjesquote:Op woensdag 6 april 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ik ga niet een topic openen en mezelf 24/24 verdedigen tegen een stormram een bodemloze kritiek door forumrellers.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |