En wij huilen om jou...quote:Op woensdag 6 april 2005 01:39 schreef DePresident het volgende:
Ik lach om jou, kneus
Wat een onzinquote:Op woensdag 6 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me af hoe het komt dat er zoveel users zijn die geen topic openen omdat ze denken/weten meteen een slotje te zullen krijgen
De willekeur van de modjes is dus wel zeer duidelijk.
Eens een baggeruser altijd een baggeruser in hun ogen
Waar is de tijd dat PP ook aanschopte tegen de modjes?
Houden zo, nicht.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:39 schreef DePresident het volgende:
Ben weg
Huh?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.
En laat een baggeruser maar eens een keertje een pareltje van een topic maken, dan blijft hij echt wel open. Maar blijf je kuttopics openen, sja dan neemt de kans ook af dat je topics openblijven hè.
Zal ik maar een feedback topic openen dat de delete knop groter moet en de edit knop kleiner?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Havoc het volgende:
Alweer?
En wat is daar precies mis meequote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
Maar ik weet bijna zeker dat er bepaalde users zijn die zo verdomd hun best moeten doen voor een topic
Jup heel veel tijd.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Huh?
Kom op zeg, als bijvoorbeeld DP een topic opent is het al gedoemd te sterven zonder kansen
Okay, DP is misschien een slecht voorbeeld
Maar ik weet bijna zeker dat er bepaalde users zijn die zo verdomd hun best moeten doen voor een topic terwijl topics als die van Conflict die echt nergens opslaan wel open blijven
Conflict je bent okay mên
Willekeur van de modjes?quote:
Tief jij toch een lekker eind op loserquote:Op woensdag 6 april 2005 01:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup heel veel tijd.
Hè kijk hier eens, de vriendin van de paus!!
*insert duf plaatje*
Wat jij wiltquote:
Het moment dat die personen gaan denken is ook het moment dat ze geen slotje krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me af hoe het komt dat er zoveel users zijn die geen topic openen omdat ze denken/weten meteen een slotje te zullen krijgen
Moet ik nou slijmen omdat je moderator bent?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
En wij huilen om jou...
Het blijft toch een soort haat-liefde verhouding hé.
Wat is daar zo willekeurig aan dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Willekeur van de modjes?
Waarom houd jij niet 1 keer woord en ga je terug naar je gigantisch toffe leven waar wij kneuzen alleen maar van kunnen dromen?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef DePresident het volgende:
Printscreen waarom doe je nog moeite om de kneuzen dingen uit te leggen?
Denk je dat ik het leuk vind om vannacht met jou opgescheept te zitten?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Waarom houd jij niet 1 keer woord en ga je terug naar je gigantisch toffe leven waar wij kneuzen alleen maar van kunnen dromen?
Sorry hoor Dirkh, ik had een aardig topic klaarstaan voor 00:00 maar besefte dat het waarschijnlijk binnen 5 posts een slotje zou krijgen puur omdat het een SC uitnodiging zou zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 01:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het moment dat die personen gaan denken is ook het moment dat ze geen slotje krijgen.
Maar in 99.9% van de gevallen komt bij hun een topic naar boven drijven als kots nadat ze een avondje bij een chinees op de hoek rauwe vis hebben gegeten.
Ja want je kickt er op hè, om elke weer terug je hoek ingeschopt te worden door een Fok!mod.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:49 schreef DePresident het volgende:
[..]
Denk je dat ik het leuk vind om vannacht met jou opgescheept te zitten?
Das mijn mankequote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef DePresident het volgende:
Printscreen waarom doe je nog moeite om de kneuzen dingen uit te leggen?
Zo weinig zelfvertrouwen meisje?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
Ik had het kunnen plaatsen en zien wat het zou doen maar ik verkoos om geen punten te verspelen
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:50 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja want je kickt er op hè, om elke weer terug je hoek ingeschopt te worden door een Fok!mod.
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das mijn manke
Ik wil terug wat we ooit hadden
Ah doodsverwensing, wij danken u!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gore jankbaby. Ga dood.
Bull Kasta en dat weet je zelf maar al te goed.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is daar zo willekeurig aan dan?
Als iemand een kuttopic opent waar overduidelijk geen aandacht aan besteed is en dus in de meeste gevallen ook geen potentie heeft, gaat ie op slot.
Dat is geen willekeur, dat is consequent....
Waarom proberen. Geilen ze alleen maar op, op jou zien kruipen en smeken.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das mijn manke
Ik wil terug wat we ooit hadden
Sterfquote:
En dat ligt aan jullie SC kliekje of aan het forum?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
Bull Kasta en dat weet je zelf maar al te goed.
Wat voor OP we ook hebben uit "ons SC kliekje" het krijgt een slotje
Hallo we hebben niet allemaal vmbo hoor,tot 2 tellen lukt me nog welquote:
Aan de mods van OvjL is ook een optie?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat ligt aan jullie SC kliekje of aan het forum?
Voor zover ik kan zien heb jij nooit een punt verspeelt, je hebt niet eens één note.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sorry hoor Dirkh, ik had een aardig topic klaarstaan voor 00:00 maar besefte dat het waarschijnlijk binnen 5 posts een slotje zou krijgen puur omdat het een SC uitnodiging zou zijn
Ik had het kunnen plaatsen en zien wat het zou doen maar ik verkoos om geen punten te verspelen
Wat de SC betreft hebben jullie het echt wel voor elkaar![]()
Petrusquote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef DePresident het volgende:
Havoc, wie wil niet dat jij doodgaat?
Ja heintjequote:Op woensdag 6 april 2005 01:55 schreef DePresident het volgende:
Ik ben pitten
Dus jij denkt dat de ONZ mods zomaar vanuit het niets een paar mensen aanwezen om te gaan pesten?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Aan de mods van OvjL is ook een optie?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2005 01:56 schreef DePresident het volgende:
Waar is Havoc? Aan het janken bij een FA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |