Ik wist het, er was iets... dus hij heet helemaal geen Ruis... Oei, wie zou het dan zijn?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n laffe schijtlul die van naam veranderd is toen hij mod werd?
maand of wat daarvoor al!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n laffe schijtlul die van naam veranderd is toen hij mod werd?
Instellingenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:17 schreef Havoc het volgende:
'Instellingen'
onder het kopje 'Verwijder uit AT' klik aan 'Onzin voor je Leven'.
dan ga je zappen!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:20 schreef Falco het volgende:
Ik word gestoord door wat hardnekkige ruis in dit kuttopic.
ow kijk, de meest originele grappen worden uit de kast getrokken!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:20 schreef Falco het volgende:
Ik word gestoord door wat hardnekkige ruis in dit kuttopic.
braun als mod word lachenquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:19 schreef Dirkh het volgende:
Ik wist het, er was iets... dus hij heet helemaal geen Ruis... Oei, wie zou het dan zijn?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2005 01:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
daar moet je niet mee spotten man, die is kei-dood.
Hoorde ik hier een vuilnisbak klepperen?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow kijk, de meest originele grappen worden uit de kast getrokken!
heh? een lama schijten?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoorde ik hier een vuilnisbak klepperen?
Zullen we een stemming gaan houden?quote:
daar ben ik zelfs tegenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zullen we een stemming gaan houden?
Kies voor braun als mod en raus met Dirkh/Knut/Ruis?
Je vergeet mijquote:Op woensdag 6 april 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
als ik daar een topic over open geef ik het 10 secquote:Op woensdag 6 april 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je vergeten isquote:
Mijn gedachte dus ookquote:Op woensdag 6 april 2005 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
als ik daar een topic over open geef ik het 10 sec
Jij bent dan ook iemand om snel te vergetenquote:
Lees de quote in de eerste post maar eens goed uberjosti.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:29 schreef DePresident het volgende:
Waarom mag die gore, doorgepaalde Havocslet wel een kuttopic openen zonder dat ie wordt dichtgetyft?
Ja, dat is net zo onrechtvaardig als dat jij ademt.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:29 schreef DePresident het volgende:
Waarom mag die gore, doorgepaalde Havocslet wel een kuttopic openen zonder dat ie wordt dichtgetyft?
Ik lees jouw kutOP's niet, ranzig eenzaam rukkertjequote:Op woensdag 6 april 2005 01:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Lees de quote in de eerste post maar eens goed uberjosti.
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik lees jouw kutOP's niet, ranzig eenzaam rukkertje
Ik heb slechte zin.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:33 schreef killswitch het volgende:
hey DP ik had je niet herkent zonder caps
Doe jij mij eens geen mongool noemenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:32 schreef DePresident het volgende:
Zo, dat was mijn aandeel voor vannacht.
Ben iets zinnigs doen
Wat een kansloze mongolen zijn jullie toch
het mooie isquote:Op woensdag 6 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
De willekeur van de modjes is dus wel zeer duidelijk.
Eens een baggeruser altijd een baggeruser in hun ogen
Toen waren er nog niet zoveel toffe modsquote:Op woensdag 6 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Waar is de tijd dat PP ook aanschopte tegen de modjes?
ik ben niet bangquote:Op woensdag 6 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me af hoe het komt dat er zoveel users zijn die geen topic openen omdat ze denken/weten meteen een slotje te zullen krijgen
Waar is de tijd dat PP ook aanschopte tegen de modjes?
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
En toch word je er als een behandeldquote:Op woensdag 6 april 2005 01:34 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
het mooie is
ik ben niet eens een baggeruser![]()
Heje hem ookquote:Op woensdag 6 april 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toen waren er nog niet zoveel toffe mods.
Jawel maar niet meteen 100 smileys randmongool.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:37 schreef DePresident het volgende:
'Ohhh je mag niet zwaaien'
Ja, ben uitgelezen achter de schermenquote:
Whehe en dat bepaal jij?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jawel maar niet meteen 100 smileys randmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |