arme treinquote:Op woensdag 6 april 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat ik die plaat die jij normaal voor je kop hebt dan ff van je leen
Ik mis de Paus ook enorm maar ja we moeten toch door hehquote:Op woensdag 6 april 2005 01:11 schreef Renmaestro het volgende:
En jogy en PrivateRyan.
Alsof jij dat wel hebt meegemaakt. Wat ben jij een sneu patsertje ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow please, die tijd heb jij amper meegemaakt
Weet je zeker dat je je rechterhand niet bedoelt?quote:
Praat geen poep, modje.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow please, die tijd heb jij amper meegemaakt
PRquote:
Wie dan ook zou momenteel een verbetering zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 01:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat zou nou eens een verbetering zijn
dank je!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:16 schreef Falco het volgende:
Echt waar.
Dirkh is gewoon een beetje zielig soms en hij voert een heus schrikbewind uit met slotjes enzo. Maar eigenlijk is ie gewoon heel goed te pruimen. Maar die Ruis, mên, wat is me dat toch een kut-mod.
'Instellingen'quote:
Is dat ook zo'n laffe schijtlul die van naam veranderd is toen hij mod werd?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:16 schreef Falco het volgende:
Maar die Ruis, mên, wat is me dat toch een kut-mod.
Tis een kloon van Jarnoquote:Op woensdag 6 april 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n laffe schijtlul die van naam veranderd is toen hij mod werd?
PP hebben we nooit meer teruggezien iigquote:Op woensdag 6 april 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n laffe schijtlul die van naam veranderd is toen hij mod werd?
braun is weer terugquote:Op woensdag 6 april 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wie dan ook zou momenteel een verbetering zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |