abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27660422
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik heb er tot dusver alleen van die overdreven gespierde domme partygangers in zien lopen. Vond het behoorlijk kansloos, vooral toen ik aan hem vroeg of hij wel wist wat er op zijn shirt stond en het zelf niet wist.
Beetje verpest al inmiddels he. Jammer. Hier in Friesland zou 't overigens nog wel kunnen.
The gum you like, is coming back in style.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:11:49 #152
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28034870
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:55 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Puta = hoer
Madre = moeder

Klootzak is in het Nederlands ook een normale uitdrukking, maar dat betekent niet dat ik daar mee rond ga lopen. Dat is iets voor kneuzen, kneus
Ja als je twee woorden letterlijk en afzonderlijk van elkaar vertaalt wel. Maar zoals al vaker is aangegeven betekent het iets als 'te gek' als anderen die dat niet weten er iets anders in lezen is dat toch hun probleem.

[ Bericht 1% gewijzigd door La_Guiri op 18-06-2005 13:14:40 ]
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:12:51 #153
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28034895
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:32 schreef Skv het volgende:
Leraren bij mij op school zaten te zeiken omdat ik volgens hun 'moederneuker' op mn shirt heb.
Die breng je niet aan de wijs dat het 'te gek' is.
Mn pa zat ook te zeiken, maar die had er problemen mee dat er Pablo Escobar op mn rug stond.
Hij zegt dat ik ook maar een SS-pak met Hitler op de achterkant moet kopen, als ik met zulk soort massamoordenaars rond ga lopen
Vraag me af waar die leraren dan Spaans geleerd hebben.
De Madrid al cielo
pi_28036109
Maarja maak jij een fransman maar eens wijs wat met de kippen op de stok gaan betekent, zelfde als met de puta madre

Uitdrukkingen zijn net ff iets anders. Heb er aardig wat van, en blijf het mooi merk vinden. Die badjas pas gehaald ook erg uniek
JOHNNY HEITINGA
pi_28036177
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik heb er tot dusver alleen van die overdreven gespierde domme partygangers in zien lopen. Vond het behoorlijk kansloos, vooral toen ik aan hem vroeg of hij wel wist wat er op zijn shirt stond en het zelf niet wist.
Je wist het zelf blijkbaar ook niet held....
JOHNNY HEITINGA
pi_28036276
Die Gigolo fucks for 500,- is wel humor maar je moet er wel mee willen lopen .
pi_28038247
Fuck Fashion is ook wel grappig
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:12:11 #158
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28041975
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:05 schreef Camplo het volgende:
Maarja maak jij een fransman maar eens wijs wat met de kippen op de stok gaan betekent, zelfde als met de puta madre

Uitdrukkingen zijn net ff iets anders. Heb er aardig wat van, en blijf het mooi merk vinden. Die badjas pas gehaald ook erg uniek
Nee, daar heb je ook wel gelijk in, maar als het in een topic meerdere keren gezegd wordt en mensen willen het niet aannemen... Dan weet ik het ook niet meer.
De Madrid al cielo
pi_28041984
Gaat een beetje richting de lonsdale discussie.
Tuurlijk weet niet iedereen dat het een stroming was (dat was t toch ofniet?) maar leest het gros van de mensen gewoon de letterlijke vertaling ervan. En terecht ook, als het niet toevallig die woordspeling had gehad was het lang en lang niet zo populair als nu.

En dat weet iedereen die dit draagt natuurlijk ook, uitgezonderd van de mensen die dit niet eens weten en nog dubbel zo kansloos zijn dit soort shirtjes te kopen.
  zondag 19 juni 2005 @ 23:14:03 #160
83238 s0d
no fear..
pi_28076236
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:12 schreef AltamirA het volgende:
Tuurlijk weet niet iedereen dat het een stroming was (dat was t toch ofniet?) maar leest het gros van de mensen gewoon de letterlijke vertaling ervan. En terecht ook, als het niet toevallig die woordspeling had gehad was het lang en lang niet zo populair als nu.

En dat weet iedereen die dit draagt natuurlijk ook, uitgezonderd van de mensen die dit niet eens weten en nog dubbel zo kansloos zijn dit soort shirtjes te kopen.
pff dus je kan een shirtje niet gewoon kopen omdat je het model mooi vind ?
face your fears.. live your dreams..
pi_28079079
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:14 schreef s0d het volgende:

[..]

pff dus je kan een shirtje niet gewoon kopen omdat je het model mooi vind ?
Ik maakte deze post niet omdat er allerlei popiejopies zouden reageren met inderdaad dezelfde argumenten als het lonsdale uitschot, maar gewoon om mijn visie erover te geven.
Je brengt me echt niet van mijn standpunt af dus doe daar ook geen moeite voor, danku
  maandag 20 juni 2005 @ 11:04:52 #162
55651 JaWi
Shalom.
pi_28083107
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 09:23 schreef Camplo het volgende:
Fuck Fashion is ook wel grappig
.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 20 juni 2005 @ 15:06:18 #163
83238 s0d
no fear..
pi_28090426
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:19 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Ik maakte deze post niet omdat er allerlei popiejopies zouden reageren met inderdaad dezelfde argumenten als het lonsdale uitschot, maar gewoon om mijn visie erover te geven.
Je brengt me echt niet van mijn standpunt af dus doe daar ook geen moeite voor, danku
ik zou niet durven
face your fears.. live your dreams..
  maandag 27 juni 2005 @ 13:08:31 #164
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_28270136
Bij welke winkel hebben ze deze shirts nu? Ik vind wel online dingen maar zijn er niet gewoon winkels?

Ik wil wel zo'n shirt met Hijo de Puta erop
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_28290028
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:12 schreef AltamirA het volgende:

Toen ik mijn shirt kocht waren de voornaamste redenen om te kopen: kgebrui!k zelf wel eens coke, en mijn persoonlijke slagzin is : "grande puta".
Dan loop je eens in Nederland en zie je daar een T-shirt hangen met op de voorzijde: 1 gram de coca en op de achterzijde puta madre dan koop je dit toch wel zeker, was ideaal voor mij.
En ik wist toen nog niet dat het populair was in Nederland, hier in belgie zie je het amper. Ben ik nu ook zo kansloos
Pain is weakness leaving the brain !
pi_28291158
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:08 schreef TheMarco het volgende:
Bij welke winkel hebben ze deze shirts nu? Ik vind wel online dingen maar zijn er niet gewoon winkels?

Ik wil wel zo'n shirt met Hijo de Puta erop
laat maar

[ Bericht 2% gewijzigd door Killer_Mom op 28-06-2005 01:12:53 ]
De Puta Madre
pi_28298017
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:12 schreef P4nic het volgende:

[..]

Toen ik mijn shirt kocht waren de voornaamste redenen om te kopen: kgebrui!k zelf wel eens coke, en mijn persoonlijke slagzin is : "grande puta".
Dan loop je eens in Nederland en zie je daar een T-shirt hangen met op de voorzijde: 1 gram de coca en op de achterzijde puta madre dan koop je dit toch wel zeker, was ideaal voor mij.
En ik wist toen nog niet dat het populair was in Nederland, hier in belgie zie je het amper. Ben ik nu ook zo kansloos
Ja want je gebruikt coke.
pi_28298407
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Ja want je gebruikt coke.
los van dat...
pi_32042104
Niet helemaal waar. De Puta Madre (in deze volgorde) betekend ofwel iets wat ontzettend goed is, ofwel iets wat ontzettend slecht is. Voor diegene die het wil weten, hijo de puta is een hoerenjong, en puta madre zou een hoeren moeder kunnen zijn...
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:

[..]

Puta di Madre is hoeremoeder.
Ook wel als hoerenjong gebruikt.
I drop science like girls be droppin' babies... enough to make a n*gga go craaaaaaaaaazy
pi_32044079
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:39 schreef Unique_Ason het volgende:
Niet helemaal waar. De Puta Madre (in deze volgorde) betekend ofwel iets wat ontzettend goed is, ofwel iets wat ontzettend slecht is. Voor diegene die het wil weten, hijo de puta is een hoerenjong, en puta madre zou een hoeren moeder kunnen zijn...
[..]
of een killer _mom......
dit alles is uit de mode.... iedere pauper draagt t tegenwoordig. vaak nep.

Ed Hardy, de trent ,
t mag wat kosten,
De Puta Madre
pi_32085344
net zo erg als die tijd dat iedereen opeens nederlands was (von dutch) nu zijn ze allemaal grote hoeren arrrrgghh ik snap de jeugd van tegenwoordig niet.
pi_32204614
In het weekend werk ik in een eetcafé. De zoon van mijn bazin kwam ook thuis met een t-shirt van puta madre... In de keuken hebben we een afwashulp uit Brazilë. Mijn bazin vroeg vervolgens aan haar wat de betekenis was van puta madre. Ze vond het echt verschrikkelijk om dat te horen en te vertalen," zoiets zeg je niet" (familie is daar heel belangrijk).
Ik vind het persoonlijk ook erg respectloos dat iemand rondloopt met een shirt waarop staat "hoerenjong".
pi_32205122
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef dappere-dodo het volgende:
In het weekend werk ik in een eetcafé. De zoon van mijn bazin kwam ook thuis met een t-shirt van puta madre... In de keuken hebben we een afwashulp uit Brazilë. Mijn bazin vroeg vervolgens aan haar wat de betekenis was van puta madre. Ze vond het echt verschrikkelijk om dat te horen en te vertalen," zoiets zeg je niet" (familie is daar heel belangrijk).
Ik vind het persoonlijk ook erg respectloos dat iemand rondloopt met een shirt waarop staat "hoerenjong".
Letterlijke vertaling en daadwerkelijke vertalingen liggen nogal uit elkaar. Lees het topic voor het 2e nog eens door zou ik zeggen
pi_32205384
quote:

Ga dan naar Spanje en vraag aan de eerste de beste jongere wat heb wil zeggen dan.
Het is gewoon een spaanse uitdrukking, gelijk aan het limburgse 'keigaaf!'

Dus.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32205405
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef xelektra het volgende:
net zo erg als die tijd dat iedereen opeens nederlands was (von dutch) nu zijn ze allemaal grote hoeren arrrrgghh ik snap de jeugd van tegenwoordig niet.

het is ook niet mijn muziek
pi_32207402
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 15:11 schreef Skv het volgende:

[..]

Ga dan naar Spanje en vraag aan de eerste de beste jongere wat heb wil zeggen dan.
Het is gewoon een spaanse uitdrukking, gelijk aan het limburgse 'keigaaf!'

Dus.
Iedereen zijn eigen mening natuurlijk maar die uitdrukking als positief zien vind ik voor mensen met weinig inhoud.... Hoerenjong ook een betekenis geven voor keigaaf?? kan je dus vergelijken met rotzak de betekenis te geven voor iemand die eigenlijk heel gezellig en leuk is??? haha funny!!
pi_32207525
Nee, slaapzak.
UIT-DRUK-KING.
"Oude koeien uit de sloot halen" wil toch ook niet zeggen dat je met een touwtje het weiland in gaat, kijkt of er koeien in de sloot liggen, en dan de alleroudste er uit gaat trekken?

Je zegt dus iets en de betekenis is anders.

En het is dus niet mijn mening dat het een uitdrukking is.
Het kan toch ook niet mijn mening zijn dat McDonalds de hoofdstad van Nederland is.
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:09:24 #178
73888 DIA
die ja .....
pi_32210022
Ik denk niet dat jij goed begrijpt wat ik bedoel hé slimbo (begrijpend lezen?)! Volgens mij begrijp je ook niet wat je zelf zegt.
PUTA = HOER
MADRE = MOEDER
pi_32288882
Jeetje wat een ophef zeg???

Andate al la putisima madre que te pario of Hijo de puta zijn in scheldende vorm. Echter "me ciento <<<de puta, madre>>>" is een vorm van uitdrukking die niets met schelden te maken heeft (het zegt iets over je zelf, me ciento (ik voel me) de puta (als een hoer, blijkbaar voelen hoeren in spanje zich goed) en je noemt madre net als je Bro of whatever zou zeggen. Dus het is niet puta madre ....hoer moeder (want dan zou het altijd nog madre de puta zijn, wel je spaans kennen voor je het uitspugt)

Net als je hier in Nederland kinderen van 12 hebt die die dingen kankervet (kenkervet) vinden. Als je het niet snapt en het niet leuk vind draag het niet (ik heb net voor mijn vriend de ex-girlfriend shirt gehaald)

I me ciento de puta madre porque se que me va dar una esta noche hahahaha
pi_32290009
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef SexyPhat het volgende:
Jeetje wat een ophef zeg???

Andate al la putisima madre que te pario of Hijo de puta zijn in scheldende vorm. Echter "me ciento <<<de puta, madre>>>" is een vorm van uitdrukking die niets met schelden te maken heeft (het zegt iets over je zelf, me ciento (ik voel me) de puta (als een hoer, blijkbaar voelen hoeren in spanje zich goed) en je noemt madre net als je Bro of whatever zou zeggen. Dus het is niet puta madre ....hoer moeder (want dan zou het altijd nog madre de puta zijn, wel je spaans kennen voor je het uitspugt)

Net als je hier in Nederland kinderen van 12 hebt die die dingen kankervet (kenkervet) vinden. Als je het niet snapt en het niet leuk vind draag het niet (ik heb net voor mijn vriend de ex-girlfriend shirt gehaald)

I me ciento de puta madre porque se que me va dar una esta noche hahahaha
Om het feit dat Nederlanders over het algemeen geen Spaans kunnen maar wél de woorden 'Puta' en 'Madre' kennen.. draag ik het liever niet..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_32290976
is je goed recht (om dat te besluiten)

Spaans is wel een Wereld taal wat dat betreft (en als je afgaat van de patatzaken in Salou zou je zeggen dat NLers meer woorden dan puta en madre weten)

En ik betwijvel of onze Colombianse vriend NL in gedachte had voor zijn groote marketing strategie (denk meer dat er een belg die toevallig in Spanje liep in NL verdwaalde toen hij een van die T-shirts aan had zo iets zal het wel geweest zijn ) dus ach een NLer meer of minder die het draagt , ik lig er niet wakker van (hoe minder mensen hoe beter)

ik ga in ieder geval wel op zoek naar de meiden collectie (en het hangt misschien ook af waar je vandaan komt en wat je doet en hoe je staat in het leven, ik woon in Amsterdam, heb mijn eigen adult site gehad en mijn vriend werkt voor de grootse webcamhuis van NL als system-administrator, ga vaak naar Erotische beurzen en sex is niet zo een eng woord in mijn wereld ... dus lig niet zo wakker van het woord puta (en of anderen dat dan wel doen als ze zien wat ik draag ...ach toen ik mijn piercing net had zat ook iedereen me aan te staren...laat anderen in hun waarde en het komt helemaal goed
pi_32291254
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef SexyPhat het volgende:
ach toen ik mijn piercing net had zat ook iedereen me aan te staren...laat anderen in hun waarde en het komt helemaal goed
Met een piercing en/og t-shirt opdruk draag je toch iets uit. En ja.. Ik hou er persoonlijk niet van, ik laat je in je waarde, maar laat me dan wel zo vrij zijn 't hardop te zeggen dat ik 't echt hoerig vind..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_32291528
Maar natuurlijk, jij mag het alles vinden

ik weet wie ik ben en waar ik voor sta, was dat niet het geval geweest dan had ik me nu terug getrokken in een hoekje en gehuild omdat een onbekkende persoon op een forum waar ik nooit eerder ben geweest mij hoerig had genoemd hahaha...ik zie het al helemaal voor me, (en ook hoerig om de piercing en niet om de adult website hahahaha) ach en hoer....dat is toch ook maar een beroep (?)

zondag 11 december 2005 @ 00:16:07 #185
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32983839
tvp
Hup, aan het werk!
pi_33118591
Ik weet niet waar die wijsheid vandaan komt dat t "I feel good" betekent, maar letterlijk is het iets als hoerenjong (van een hoerenmoeder)... En soms zie je echt teksten op shirts voorbij komen met gasten erin die niet eens hun eigen naam kunnen spellen, laat staan beseffen wat er op hun shirt staat. Terwijl die teksten niet altijd even complimenteus zijn voor de drager.
Aan de mensen die het dragen he, ik ben toch benieuwd: wat is hier leuk aan?
(is echt een vraag, geen verwijt oid...)
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33118745
Oh excuus ik lees hierboven een uitleg. Mijn spaans is ook niet zo sterk moet ik toegeven.... SexyPhat's uitleg klinkt aannemelijk. Magoed, de teksten blijven schunnig. Sluit me aan bij Kluupkluup.

Maar inderdaad, ieders recht om het te dragen (of juist niet).
Vraag me toch af wat het toevoegt aan je verschijning...
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_38870559
wat een gelul zeg shiittttt het is maar kleding het is in en als je nou shirts nodig hebt en ze zien er leuk uit voor de zomer bijvoorbeeld of tijdens uitgaan , kan je ze tog dragen goedzoooo
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:23:55 #189
67670 Skv
Cynist.
pi_38870655
mongool.

Met je nutteloze kuttopickick.
pi_38962754
Net terug van vakantie uit Turkije. Daar was De Puta Madre veel te koop. Ik heb het overigens nooit eerder gezien, maar ik vond de shirtjes meteen extreem vet. Uiteraard waren ze nep, maar het ging mij meer om de teksten dan het merk. Ik heb zeker 8 shirtjes gekocht en 3 vesten. Lekker origineel en recht voor zijn raap. De leukste vind ik:

En ik heb er nog meer, zoals "Cocaina Delivery Service, 24h" en "Sexo Primitivo" met 2 banaantjes ernaast. En zo nog meer. Nu kijk ik op menatwork.nl en hebben ze het dus ook gewoon in de collectie.. Maargoed, hopelijk breekt de trend niet door en blijven het gewoon leuke shirtjes ipv ermee lopen omdat het een modemerk is..
pi_38965268
nee de trend is al voorbij
pi_38965306
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:06 schreef mic_forever het volgende:
nee de trend is al voorbij
Inderdaad !
pi_38966247
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:16 schreef CySt het volgende:
Net terug van vakantie uit Turkije. Daar was De Puta Madre veel te koop. Ik heb het overigens nooit eerder gezien, maar ik vond de shirtjes meteen extreem vet. Uiteraard waren ze nep, maar het ging mij meer om de teksten dan het merk. Ik heb zeker 8 shirtjes gekocht en 3 vesten. Lekker origineel en recht voor zijn raap. De leukste vind ik:

-knip- Maargoed, hopelijk breekt de trend niet door en blijven het gewoon leuke shirtjes ipv ermee lopen omdat het een modemerk is..
hahahahahahaha

ik hoop dat dit een grapje is
(:
pi_38966578
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:16 schreef CySt het volgende:

[afbeelding]

En ik heb er nog meer, zoals "Cocaina Delivery Service, 24h" en "Sexo Primitivo" met 2 banaantjes ernaast. En zo nog meer. Nu kijk ik op menatwork.nl en hebben ze het dus ook gewoon in de collectie.. Maargoed, hopelijk breekt de trend niet door en blijven het gewoon leuke shirtjes ipv ermee lopen omdat het een modemerk is..
OMG, in welk gat leef jij?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38969675
Rofl, blijkbaar loopt iedereen er inmiddels in? . Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit iemand in heb zien lopen in Nederland. Ik woonde in Utrecht, maar ben verhuisd naar Leeuwarden ivm studie, dus ik woon nu wel in een boerengat ja. . Ach, het gaat mij niet om de trend of het merk, ik vind het gewoon leuke shirtjes .
  zondag 18 juni 2006 @ 13:54:29 #196
67670 Skv
Cynist.
pi_38969700
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:53 schreef CySt het volgende:
Rofl, blijkbaar loopt iedereen er inmiddels in? . Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit iemand in heb zien lopen in Nederland. Ik woonde in Utrecht, maar ben verhuisd naar Leeuwarden ivm studie, dus ik woon nu wel in een boerengat ja. . Ach, het gaat mij niet om de trend of het merk, ik vind het gewoon leuke shirtjes .
Ik ook, maar ik had ze begin vorig jaar al.
pi_38969784
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik had ze begin vorig jaar al.
Maakt het uit of je (op tijd) met de trend meeloopt? Of gaat het erom dat je iets draagt wat je leuk vindt?
pi_38969826
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:58 schreef CySt het volgende:

[..]

Maakt het uit of je (op tijd) met de trend meeloopt? Of gaat het erom dat je iets draagt wat je leuk vindt?
Als het je niet uit zou maken zou je het ook niet erg vinden als het mode werd...
pi_38969908
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:00 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Als het je niet uit zou maken zou je het ook niet erg vinden als het mode werd...
Dat is niet helemaal waar. De reden waarom dat mij stoort, is omdat het dan wordt van "je draagt het omdat iedereen het draagt". Ik draag iets omdat ik het leuk, mooi, grappig of origineel vind, niet omdat iedereen het draagt. Ik ga bijvoorbeeld ook geen D&G of DEPT dragen, vooral DEPT, heel nutteloos, zwarte t-shirts met D.E.P.T. erop, nou wauw.
pi_38974265
Nou, vind het nogal een macho en player merkje eigenlijk, ik hou zowiezo niet van overdreven geletterde t-shirts en dan nog met van die domme schunnige teksten erop. Kun je niet eerder origineel zijn dan platvloers... echt voor de partypaupers als je het mij vraagt of voor rijkelui die het niet snappen maar kopen omdat het duur is.

Net zoals Scapa en Bikkembergs, ook zo'n vreselijk idiote merken, kom daar mee op je werk...

Heb wel een shirtje van Italië (geen merk, niet overdrven bedrukt), hier in België is dat ook soms al macho heb ik gemerkt...
pi_38975092
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:57 schreef rwr-xr-x het volgende:
Heb net het shirt met Fuck Barbie gekocht. Werd niet echt gewaardeerd toen ik paar dagen later in de bart smit een cadeautje moest komen (nee toevallig geen barbie) haha Wereld merk, kleding is erg origineel
Wit met rode letters? Die heeft m'n vriend ook.
Leuke shirts, goed merk
pi_38975465
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:42 schreef sjippen het volgende:
Net zoals Scapa en Bikkembergs, ook zo'n vreselijk idiote merken, kom daar mee op je werk...
ik zie de overeenkomst tussen deze twee merken niet zo.....,.
pi_39126353
ja misschien is het een leuke verandering in je leven door wel een keer met shirtjes te lopen waar wat op staat, moet je es proberen
pi_39126549
ik heb er 5 gekocht en ik vind ze leuk voor de zomer helemaal nix mis mee boeiuh wat er op staat
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:00:31 #205
67670 Skv
Cynist.
pi_39128302
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:25 schreef jeffreyp het volgende:
ik heb er 5 gekocht en ik vind ze leuk voor de zomer helemaal nix mis mee boeiuh wat er op staat
Daar hou ik van, kritische mensen
pi_39138120
ben op zoek naar een muts met de opdruk de puta madre, ze zijn er want ik heb ze zelf gezien maar denk je nu echt dat ik gevonden krijg waar zie die verkopen, wie o wie kan mij helpen
  zaterdag 24 juni 2006 @ 12:03:41 #207
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39173597
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:28 schreef men_in_red het volgende:

[..]

ik zie de overeenkomst tussen deze twee merken niet zo.....,.
Ik wel, beide merken zijn niet betaalbaar voor de user in kwestie.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39206226
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Ik wel, beide merken zijn niet betaalbaar voor de user in kwestie.
Nou, waarom zou je 100 Euro voor een shirt geven als je er voor 25 Euro ook al goede kwaliteit hebt. Als ik iemand zie met zo'n merk, heeft ie direct al een stempel gekregen. Geen enkele hond is zo dwaas 100 Euro te geven aan een stom en dan nog lelijk t-shirt. Je koopt zulke merken dus gewoon om wat de macho uit te hangen en "kijk eens aan wat ik draag", zeg. Met die 100 Euro kan je heel wat betere dingen doen dacht ik zo.

Kijk maar uit dat je niet morst op je nieuwste Bikkembergs.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:27:08 #209
67670 Skv
Cynist.
pi_39206317
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:24 schreef sjippen het volgende:

[..]

Nou, waarom zou je 100 Euro voor een shirt geven als je er voor 25 Euro ook al goede kwaliteit hebt. Als ik iemand zie met zo'n merk, heeft ie direct al een stempel gekregen. Geen enkele hond is zo dwaas 100 Euro te geven aan een stom en dan nog lelijk t-shirt. Je koopt zulke merken dus gewoon om wat de macho uit te hangen en "kijk eens aan wat ik draag", zeg. Met die 100 Euro kan je heel wat betere dingen doen dacht ik zo.

Kijk maar uit dat je niet morst op je nieuwste Bikkembergs.
Ach joh, 100 euro voor een shirt.
Puta Madre kost 40 euro per tshirt ofzo. Zo duur is het ook weer niet
pi_39233726
juist ik heb ze zelfs voor 20 euro per shirt en ze zijn geweldig loop je dr in de zomer weer netjes bij en idd het is niet zo duur
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:42:34 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39548276
waar kun je ze bestellen via internet?
pi_39581016
je moet even aanmelden op ebay daar kun je ze bestellen, heb ik wel gedaan zijn mooie shirts
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:31:27 #213
67670 Skv
Cynist.
pi_39581375
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:15 schreef jeffreyp het volgende:
je moet even aanmelden op ebay daar kun je ze bestellen, heb ik wel gedaan zijn mooie shirts
En neppe ja, voor 20 euro
pi_39582802
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef jeffreyp het volgende:
juist ik heb ze zelfs voor 20 euro per shirt en ze zijn geweldig loop je dr in de zomer weer netjes bij en idd het is niet zo duur
20 euro puta madre?
Als je er geen verstand van hebt.......
JOHNNY HEITINGA
pi_39584636
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:04 schreef CySt het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. De reden waarom dat mij stoort, is omdat het dan wordt van "je draagt het omdat iedereen het draagt". Ik draag iets omdat ik het leuk, mooi, grappig of origineel vind, niet omdat iedereen het draagt. Ik ga bijvoorbeeld ook geen D&G of DEPT dragen, vooral DEPT, heel nutteloos, zwarte t-shirts met D.E.P.T. erop, nou wauw.
Die 2 in 1 zin
pi_39585613
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:31 schreef Skv het volgende:

[..]

En neppe ja, voor 20 euro
Jij dan met je neppe bikkembergs vest
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_39588009
quote:
Brazilië spreken ze Portugees.... vandaar dat hij het niet deftig kan vertalen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:44:50 #218
67670 Skv
Cynist.
pi_39597260
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:36 schreef _SnoepHond het volgende:

[..]

Jij dan met je neppe bikkembergs vest
Ik raad niet andere mensen aan om via eBay goedkope kleding te kopen.
Ik heb mn lesje wel geleerd
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:15:45 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39603402
Maar waar kun je dan echte bestellen?
pi_39606708
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik raad niet andere mensen aan om via eBay goedkope kleding te kopen.
Ik heb mn lesje wel geleerd
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_39607268
Ik bestel sowieso niet graag via internet..lk bekijk liever meteen wat ik koop

En mijn vriend heeft nu 2 shirts van de puta madre en vind ze ontzettend leuk.
Trouwens ze hebben ook wel leuke voor dames,,
Salsa Española
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:11:54 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39607443

het gaat om deze en ik kan hem nergens anders vinden
pi_39607577
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef amaranta het volgende:
[afbeelding]
het gaat om deze en ik kan hem nergens anders vinden
Vind hem behalve de kleur wel leuk..
En het gaat omdat je hem kan bestellen,of is de winkel die ze verkopen ook goed..
Kan wel vragen aan mijn vriend waar die ze gekocht heeft.
Salsa Española
pi_39607959
Heb er ook eentje, aan de voorkant gewoon puta de madre en op de achterkant staat Gigolo no latino first night free!
500$

overigens roze
Gabbertjuhhhhh
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:37:00 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39608345
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Vind hem behalve de kleur wel leuk..
En het gaat omdat je hem kan bestellen,of is de winkel die ze verkopen ook goed..
Kan wel vragen aan mijn vriend waar die ze gekocht heeft.
hij is niet voor mij
ik moet er 2 bestellen om mee naar Spanje te nemen.
En hoe goedkoper hoe beter natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')