Mogelijk. Maar ik denk 't niet. Als je zo'n shirt ziet denk je echt, wow eindelijk weer eens iets origineels. Over een paar maanden zal heel breezah-Nederland er wel weer in lopen. Zo gaat dat vaak met die trendjes, wat je met Bikkembergs ook ziet gebeuren nu.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:25 schreef Whissie het volgende:
Zag wel pas een gast lopen met zoon "puma"-shirt maar dan met PUTA in de puma-stijl. Praten we over hetzelfde?
Waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:21 schreef sjimz het volgende:
ik heb het shirt al meer dan een jaar..is wel geinig
Puta di Madre is hoeremoeder.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:51 schreef -moi- het volgende:
Puta Madre, dat is toch hoerenmoeder? Nouja, leuk merk opzich, maar idd, over twee maanden loopt iedereen erin en is het enorm afgezaagd. Dus nee, ik ga niet zo'n shirtje halen, al wilde ik dat een paar maanden terug nog wel, toen het nog niet overal in de winkels hing..
Ja, ik heb op de site gekeken, maar geen plaatjes, wel de tekst:quote:Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef La_Guiri het volgende:
En hoerenjong is hijo de puta. Maar even on-topic, ben nu wel benieuwd hoe die shirtjes eruit zien.
quote:you can't see our items
because
of imitations. go straight to the shops to have them
ja klopt, dat had ik ook gezien.quote:Op maandag 11 april 2005 20:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb op de site gekeken, maar geen plaatjes, wel de tekst:
[..]![]()
.
lees het topic nou eensquote:Op maandag 11 april 2005 21:44 schreef -calimero- het volgende:
Had er een tijdje geleden eentje gekocht voor me'n vriendin. was een heel leuk vestje om te zien. kom ik er later achter wat die naam betekend... vond t nie zo leuk eigelijk...
Waar gekocht?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef P4nic het volgende:
Heb vet T-shirt gekocht
voorzijde 1 gram de coca
achterzijde un vaso de rom en dan nog puta madre eronder.
Gelukkig nog niet bekend in België
En de one-liner die ik dikwijls gebruik is : una grande puta por favor dus nog zoveel leuker voor mij
ja, voor Marokkanen en BaCoboys jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef AltamirA het volgende:
Je ziet ze op best wat plaatsen liggen. Beetje trieste shirts eigenlijk, beetje in de stijl van die Jesus shirts van vorig jaar. Echt zo'n shirts voor een bepaald soort volk.
wat een onzin om een merknaam aan een groep mensen te koppelen, vooral deze....t klopt niet eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
ja, voor Marokkanen en BaCoboys ja![]()
ik ben er niet echt weg van
Dankje door je argument ben ik overtuigd..quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat een onzin om een merknaam aan een groep mensen te koppelen, vooral deze....t klopt niet eens.
net zo min als "lonsdale jongeren" kunnen die niet gewoon bij naam noemen, ?
rechtse nazie aanhangers, of zo
ik loop er niet mee, mijn zoon, en die verbind er helemaal niks of niemand mee, ik hoor t hier op fok pas, en niemand kijkt m scheef aan, de meesten weten niet eens wat t betekend.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:11 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Dankje door je argument ben ik overtuigd..
als je toch met de puta madre op je shirt loopt dan moet je niet gaan lullen als mensen je scheef aan kijken, das exact hetzelfde als dat tuig wat nou nogsteeds lonsdale kleding koopt.
de meesten weten wel dat betekent met een t is (je zoon verbindt overigens ook met dt)quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik loop er niet mee, mijn zoon, en die verbind er helemaal niks of niemand mee, ik hoor t hier op fok pas, en niemand kijkt m scheef aan, de meesten weten niet eens wat t betekend.
t is gewoon kleding.
Ik woon ook in Brabantquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:22 schreef Killer_Mom het volgende:
misschien leven we in Brabant achter, ik hoop t. hier kun je nog aantrekken wat je wil.
en tikvauten , schuld van t terrasje![]()
Ik vind de shirts ook over-done..quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:05 schreef speknek het volgende:
Ik vind het een beetje triest. Ik houd wel van een grappig of provocerend shirt. Maar een scheldwoord als merknaam is gewoon suf.
ik weet niet of t een trend is,quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik vind de shirts ook over-done..
Willen nog ff meeliften op de trend 'overal-schijt-aan-hebben' maar daar komen ze wat mij betreft iets te laat mee.. Die 'trend' zal snel over zijn denk ik..
best wel leuk shirt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:56 schreef Skv het volgende:
Deze haal ik.
Knalroze
[afbeelding]
Kan ff geen betere afbeelding vinden.
Deze vind ik ook iets té..quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:26 schreef Skv het volgende:
Is dat tegenwoordig sociaal geaccepteerd, jongens met roze kleding? Mn ma vindt het gay
Ik heb ook een lichtroze overhemd bij me pak, is tof man.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:26 schreef Skv het volgende:
Is dat tegenwoordig sociaal geaccepteerd, jongens met roze kleding? Mn ma vindt het gay
lichtroze kan, heel goed zelfs (ik heb nu een roze polo aan) maar ik vind dat rose van dat shirt ook een beetje...tequote:Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb ook een lichtroze overhemd bij me pak, is tof man.
Lichtroze is stijlvolquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb ook een lichtroze overhemd bij me pak, is tof man.
heel mooi! waar koop je dit? styliequote:Op donderdag 5 mei 2005 22:13 schreef Skv het volgende:
En zoiets dan?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Opdruk vind ik wat minder, maar kleuren zijn beter.
omfg, waar baseer jij die uitspraak nou weer op? op het feit dat wij de kleding van jouw zoontje niet mooi vinden?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:15 schreef Killer_Mom het volgende:
jullie hebben geen stijl, ga terug naar de Zeeman.![]()
Sorry maar dit zijn kleren van de Zeeman, met zo'n printshop opdruk. De standaard bedrijfsuitjes shirts die ik van m'n kantoor krijg zijn mooier. Ohja, en dan die merknaamquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:15 schreef Killer_Mom het volgende:
jullie hebben geen stijl, ga terug naar de Zeeman.![]()
mooi he?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Sorry maar dit zijn kleren van de Zeeman, met zo'n printshop opdruk. De standaard bedrijfsuitjes shirts die ik van m'n kantoor krijg zijn mooier. Ohja, en dan die merknaam.
ja hallo. ik zag je fotoboek, al zou jij in een zak lopen........quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Sorry maar dit zijn kleren van de Zeeman, met zo'n printshop opdruk. De standaard bedrijfsuitjes shirts die ik van m'n kantoor krijg zijn mooier. Ohja, en dan die merknaam.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
en ik blijf erbij dat ik die hele toon van deze kledinglijn (harddrugs, hoeren, scheldwoorden) allemaal een beetje wannabe vind lijken
Als je de achtergrond / geschiedenis van het merk (goed) had gelezen had je ook begrepen dat je tweede opmerking nergens op slaatquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
lichtroze kan, heel goed zelfs (ik heb nu een roze polo aan) maar ik vind dat rose van dat shirt ook een beetje...te
en ik blijf erbij dat ik die hele toon van deze kledinglijn (harddrugs, hoeren, scheldwoorden) allemaal een beetje wannabe vind lijken
En jij dus ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:38 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]![]()
Vind ik ook. Hoewel, ik heb dan laatst wel een shirt met Fucking A erop gekocht, maar das nog net wat anders, das gewoon de uitdrukking. Dit vind ik niks.
oh niet? dus diegenen die deze kleding dragen hebben ook allemaal in de gevangenis gezeten voor drugssmokkel? (ja, ik heb het topic gelezen ja)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:48 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
Als je de achtergrond / geschiedenis van het merk (goed) had gelezen had je ook begrepen dat je tweede opmerking nergens op slaat
Ach wat een bullshit. Das het politiek correcte praatje erachter, dat snap jij toch ook wel zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:38 schreef rwr-xr-x het volgende:
The real message laying beneath these words is: Do not immitate our words, do not commit iligal actions, do not use drugs to feel different, but wear our t shirts to be always the best in every way, without using artificial things that will kill you.
jij bent ook geen neger, alleen negers kunnen die kleur dragenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind die roze wel vet.
Maar ligt aan de persoon die het draagt. Je moet dan wel zo iemand zijn die sowieso altijd al overal schijt aan heeft en draagt wat hij wil. Die mensen kunnen alles hebben.
Ik vind 't juist lachen, die gewaagde kleding..
en nee, ben géén homeau
zeker op Marktplaats waar je die piCCa's vandaan Hebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:58 schreef Skv het volgende:
Hmmz. Misschien haal ik die roze, of die groene.
Of beiden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 07:35 schreef Claudia_x het volgende:
'Eindelijk weer eens iets origineels waar niemand in loopt.'
'Ik wil er ook een.'
'En ik ook.'
Mooi topic.
Tu puta madre is zoiets als je moeder is een hoer, de puta madre is een positievere versie en zelfs populair in Spanje (als uitdrukking)quote:Op woensdag 6 april 2005 07:51 schreef -moi- het volgende:
Puta Madre, dat is toch hoerenmoeder?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
ja hallo. ik zag je fotoboek, al zou jij in een zak lopen........
niemand kijkt dan naar de tex op je shirt.
Ik heb die film al een paar keer gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef globox het volgende:
En 95% van degene die die roze of groene T-shirts dragen zullen niet weten wie Carlito Brigante (Al pacino: Carlito's Way) dat stoort me ook altijd zo aan die mensen die een shirt van Che Guevara lopen zonder uberhaupt te weten wie het is.
Ik haal die ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:05 schreef rotskibo het volgende:
btw, die jij 'wil'halen zijn NEP
in de winkel kennen ze die lijn niet eens met Cocaine
Moet jij eens andere winkels opzoeken...Zelf in Belgie hebben ze die al, ja in normale winkels.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:05 schreef rotskibo het volgende:
btw, die jij 'wil'halen zijn NEP
in de winkel kennen ze die lijn niet eens met Cocaine
Sommige onderbegaafde mensen snappen het leven nog niet helemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:51 schreef P4nic het volgende:
[..]
Moet jij eens andere winkels opzoeken...Zelf in Belgie hebben ze die al, ja in normale winkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |