man das al 6 minuten geledenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:13 schreef Hugster het volgende:
sepo![]()
jullie lopen echt te F5'en
plaats dat ding net
neee joh dwaasquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:18 schreef BoJo het volgende:
maar Hugo was dit nou de eerste SC die je maakt ?
oohquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
neee joh dwaas
wel ff beetje blijven opletten eh
dit is m'n 15e ofzo
ja maar ik weet hoe perfectionistisch jij bentquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:21 schreef Hugster het volgende:
zie je niet aan de OP af hoe ervaren ik ben
quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ik weet hoe perfectionistisch jij bent![]()
jajaquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik weet niet eens wat ik zou moeten kopen laat staan dat ik er eentje zou kunnen draaien![]()
doe dat alsjeblieft vevelende lulquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef BoJo het volgende:
zal ik maar gaan slapen?
hangt af van wat je hebt ingesteld heaquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:36 schreef BoJo het volgende:
holi fuck hoeveel posts passen er op 1 pagina?![]()
maar de wereld draait om mijquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
hangt af van wat je hebt ingesteld hea![]()
waarom zie ik niksquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:40 schreef Hugster het volgende:
als je je verveelt kan je beter zoiets doen, maar dan moet je wel laat naar bed
[afbeelding]
Zeker. Nu hopen dat het door kan gaan.quote:
Geld overmaken van mijn Rabobank naar m'n PayPal duurt 2 dagen bij mij. En hou je er ook rekening mee dat PayPal een percentage wil hebben als je het in een andere valuta uitgeeft?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zeker. Nu hopen dat het door kan gaan.
Ik heb net geld overgemaakt naar mijn PayPal account. gaat 5 werkdagen duren
En dat terwijl ik binnen 2 dagen moet betalen![]()
![]()
Ik heb hetzelfde gevoel als stefanP nu heeft met zijn suup.
kutbanken
een boostcontroller vind je haast niet voor dat geld. altijd 250+ euro
al je paysites worden er ook vanaf geboekt natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 10:03 schreef BoJo het volgende:
Visa![]()
ik doe er wel veel mee op internet, dan is PayPal ook een zonnetje.![]()
ze delen dus alles wat ze hebben uit...quote:G is for growth
Storage is an important part of email, but that doesn't mean you should have to worry about it. To celebrate our one-year birthday, we're giving everyone one more gigabyte. But why stop the party there? Our plan is to continue growing your storage beyond 2GBs by giving you more space as we are able. We know that email will only become more important in people's lives, and we want Gmail to keep up with our users and their needs. From Gmail, you can expect more.
ik moet natuurlijk wel de beste pr0n kunnen zien, voor mindere kwaliteit doe ik het niet meerquote:Op woensdag 6 april 2005 10:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
al je paysites worden er ook vanaf geboekt natuurlijk
nee psiesquote:Op woensdag 6 april 2005 10:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet natuurlijk wel de beste pr0n kunnen zien, voor mindere kwaliteit doe ik het niet meer![]()
ik ruk voor gratieschquote:Op woensdag 6 april 2005 10:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet natuurlijk wel de beste pr0n kunnen zien, voor mindere kwaliteit doe ik het niet meer![]()
Schoolquote:
Medepooierquote:
Je hebt er racestrepen over geducttaped?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
net weer een free mod uitgevoerd op de suup.
foto's volgen
nee want dat kost geldquote:Op woensdag 6 april 2005 13:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt er racestrepen over geducttaped?![]()
blijkbaar, kan nog tikkenquote:
You go baby!quote:
Kan ik dat zelf fixen of is er een risico dat ik de zooi kortsluit/.... ?quote:zodra je de sleutel uit het contact haalt.
als je wel heel even zonder stroom kunt met behoud van zenders, maar niet 'iets langer' dan zijn de accu en contact draden verwisseld. zeker weten.
heb ik ook gehad bij de starlet van m'n ma.
bek houwen, tiefsletquote:
supra wordt geiler en geiler zegquote:Op woensdag 6 april 2005 14:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
You go baby!
Mistlampen mod uitgevoerd op de supra. Klik op de link of de foto om alle foto's te zien.
Fotootje bij:
[[url=http://130.89.33.251/karboforum/uploads/Suupfog000003.jpg]afbeelding][/url]
We komen er wel
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:10 schreef Hugster het volgende:
jahidd
geen klaplampen maar gewone units erin![]()
quote:
Nee dat kan je zelf fixen.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef Xtreem het volgende:
Tjabbo:
[..]
Kan ik dat zelf fixen of is er een risico dat ik de zooi kortsluit/.... ?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
supra wordt geiler en geiler zeg
sleepy eyes lijkt me ook wel leuk/mooi![]()
Ah okay.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
Nee dat kan je zelf fixen.
gewoon de gele en de rode draad verwisselen.
Is dat nederlands of chinees??quote:wel eerst even de zekering eruit halen. (niet die zekering bij de radio, maar bij het zekeringdoosje waar de andere zekeringen voor je auto ook zitten).
Het kan namelijk zijn dat je ook even de glaszekering van de radio mee moet overzetten, dus even draadje doorknippen en de draad met zekering en al verwisselen. Het mooiste is dat je het ff aansoldeert, maar je kan het ook goed in elkaar draaien en dan met isolatietape goed afdichten.
Sleepy eyes zijn wel gaaf, maar er zijn er haast geen te vinden met E-keurmerk.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
supra wordt geiler en geiler zeg
sleepy eyes lijkt me ook wel leuk/mooi![]()
je veranderd ook niets aan je verlichting, puur de afstand waarmee de koplampen omhoog gaan meer niet.....quote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Sleepy eyes zijn wel gaaf, maar er zijn er haast geen te vinden met E-keurmerk.
En als ik die verlichting ga veranderen wil ik er in 1x mee door de keuring komen.
Voor een uitlaat kan me dat niets verrekken, maar met lichtunits wel. En dan gaat dat mucho dinero kosten.
De grootste kosten zijn voor dit jaar (qua upgrades) de boostcontroller en het 2.5" open uitlaatsysteem. En dat is als ik de boel gewoon heel houdt.
Dus dat soort mooie upgrades zijn van later zorg. maar stoer is het wel!
Tik dat deukje nou eens uit de kap!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
You go baby!
Mistlampen mod uitgevoerd op de supra. Klik op de link of de foto om alle foto's te zien.
Fotootje bij:
[[url=http://130.89.33.251/karboforum/uploads/Suupfog000003.jpg]afbeelding][/url]
We komen er wel
Bij 1 van de 2 draden zit een verdikking. die verdikking kan open als je eraan draait.quote:
Ja dat ken ik wel, maar dat staat behoorlijk minder mooi.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je veranderd ook niets aan je verlichting, puur de afstand waarmee de koplampen omhoog gaan meer niet.....
kun je apart schakelen dus als je voor de apk oid gaat kun je ze op de normale stand zetten en voor cruisen op de lage stand......
Eerst motorisch / technisch, daarna exterior.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tik dat deukje nou eens uit de kap!
Hij ziet er trouwens echt heel vet uit.
Ah, dat is Nederlands.. Zaterdag maar 'ns een uurtje of 2 voor uit trekkenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bij 1 van de 2 draden zit een verdikking. die verdikking kan open als je eraan draait.
in die verdikking zit een zekering, die is van glas. daarom heet het een glaszekering.
Het kan zijn dat de stroom die uit je gewone accu komt wat teveel is. Dat vind je radio niet leuk.
daarom zit dat ding er tussen.
mocht het nu zo zijn dat na het verwisselen van de 2 draden je zekering (dus die bij al die andere zekeringen zit, onder bij het stuur of onder de motorkap ofzo) erdoor knapt (dus dat je helemaal geen stroom meer hebt op de radio) dan moet je even die verdikking afknippen en ook overzetten op het andere draadje.
betâh?
tis natuurlijk ook meer een showstand, is idd op donkere wegen niet aan te radenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar dan schijnt bijna de hele bundel naar binnen.
Dan heb je 's avonds zo weinig licht
quote:
Pas maar op, straks lopot de accu leegquote:Op woensdag 6 april 2005 14:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook meer een showstand, is idd op donkere wegen niet aan te raden
even de lichten aangezet
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Pas maar op, straks lopot de accu leeg
kan traploos maar kan ook 3 standen wat cheaper is.....quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Hugster het volgende:
moet je dan handmatig ff de motortjes van de klaplampen stoppen? Of kan je het zelf traploos regelen?
Stappenmotortje, zoals bij een printer. Kan je bijvoorbeeld twee of drie fases instellenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Hugster het volgende:
moet je dan handmatig ff de motortjes van de klaplampen stoppen? Of kan je het zelf traploos regelen?
quote:
Ik zie hetquote:
Wat, moet je echt werken?!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
houdt het leger des heils weer uitverkoop ?
je hebt natuurlijk te weinig spullen om2 kasten te vullequote:Op woensdag 6 april 2005 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
neh, we hebben wat spul over na de verhuizing.
---
Gratis af te halen vanuit een dorp vlak ten noorden van Leeuwarden: een Linnenkast.
Waarom doen wij een goede linnenkast gratis weg zul je je af vragen...
We zijn pas verhuisd naar een huis met een ingebouwde linnenkast. Hierbij is de linnenkast uit ons vorige huis, die we maar een jaar hebben gebruikt, overbodig geworden. Hij staat nu in de berging in de weg, dus wie het wil mag hem hebben.
Het is een kast met 3 compartimenten, waarvan 1 hanggedeelte, en een dubbel gedeelte met leggers.
De kast is zeer simpel te monteren.
* hermandeperman ookquote:Op woensdag 6 april 2005 17:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat, moet je echt werken?!
* Xtreem heeft weekend
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
houdt het leger des heils weer uitverkoop ?
Mooie tijd was dat toen bij t tankstationquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef BoJo het volgende:
de enige die me uitlachen zijn die mafkezen bij het tankstation, dan zeggen ze met een grijns "ja meneer dat is dan 100 euro"
je zal ze bijna over de balie trekken![]()
mafkeesquote:Op woensdag 6 april 2005 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat toen bij t tankstation![]()
Ja johquote:
* Sjoewe ookquote:
Ik kan niet wachten tot ik eindelijk 40 uur per week kan werkenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wateen kutleven hebben we he :")
Opgeklopte FoK! dramatiekquote:Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
FOK!kers vermist na mysterieuze zoektocht
en
Geen pottenkijkers. Deel VIII. 'Nolius Onthult Nog Steeds'
![]()
lachen verhaaltjequote:Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
en
![]()
nou, waar blijven ze?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:57 schreef Fugie het volgende:
* Fugie zijn luminics lampjes binnenheeft, foto volgt zodra de zon onder is
quote:Update :
Oke.Ik heb dus gebelt, heb het opgenomen, ben net naar mn zus geweest.Maar blauwtand werkt daar ook niet.Kortom ik krijg het niet op mn pc.
Wat zeiden ze?
Ik uitleggen dat er een topic op fok was, dat er mensen iets mysterieus in het bos hadden ontdekt, dat ze zijn gaan kijken, mensen tegen kwamen die ze hebben weggestuurd,omver werden gejast door een bulldozer,martijn hebben gebelt, en er sinds gisteren niks meer van ze is vernomen.Ik werdt door verbonden naar bergen op zoom, daar alles nog es uitgelegd ect ect.Die gaan met de pers praten e.d, en als ze wat horen bellen ze mij. Als dit een kutgrap is, hoop ik dat ze een kanker gezwel krijgen, die veel pijn doet, en niet weg te krijgen is.
*hijg*
spannend enzoquote:Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
en
![]()
quote:Zal het gesprek even uittypen:
Copper: Politie Zeist, goedenavond waar kan ik u mee van dienst zijn?
Me: Goedenavond, ik ben op zoek naar de politie van Bergen op Zoom.
Copper:Moment.
----Doorverbonden----
CopGirl: Politie Bergen op Zoom.
Me: Goedenavond, met ******. Ik bel naar aanleiding van het volgende.
Er zouden mogelijk twee personen al meer dan 24 uur vermist zijn in de bossen nabij Bergen op Zoom. Heef u daar iets van gehoord of weet u er iets van?
CopGirl: Waar gaat het om?
Me: Het zou om een ene Ryan en Angela gaan.
CopGirl: Heeft u een achternaam voor mij?
Me: Die heb ik helaas niet.
CopGirl: En waar komen ze vandaan?
Me: Als het goed is uit de omgeving van Bergen op Zoom.
CopGirl: En zijn ze als vermist opgegeven?
Me: Naar mijn weten niet, maar het is wel zo dat ze in ieder geval al meer dan 24 uur weg zijn zonder iets van zich te laten horen. En om uit te zoeken of het één grote grap is of niet bel ik om te informeren of jullie iets weten van een vermissing of niet.
CopGirl: Ik moet dit even overleggen, moment.
(direct daarna)
CopGirl: En waar belt u vandaan mevrouw?
Me: Eh, ik bel uit Zeist en het is overigens meneer.
----3 minuten gewacht----
CopGirl: En wat is u relatie tot deze personen?
Me: Ehm, ja. Ik ben slechts een halve bekende. Ik maak mij een beetje zorgen, vandaar dit telefoontje. Het laatste wat ik van ze gehoord heb was gisteravond, tegen een uur of twaalf.
CopGirl: Ik kan natuurlijk niet zomaar informatie verstrekken (..)
Me: Nee dat begrijp ik. Ik wil gewoon graag weten of u iets weet van twee vermiste personen rondom Bergen op Zoom, u hoeft er geen namen in te betrekken.
CopGirl: Zoiets is hier inderdaad wel doorgekomen, maar meer kan ik er niet over kwijt.
Me: Als mijn informatie juist is dan zouden ze in de bossen van Bergen op Zoom zijn verdwenen.
CopGirl: Dat weet ik niet, en ik heb er ook al even de communicatieadviseur over gesproken.
Me: Oke, in ieder geval vriendelijk bedankt voor uw reactie.
CopGirl: Prima.
Me. Daag.
juist ja, idd gare fotoquote:Op woensdag 6 april 2005 21:44 schreef Fugie het volgende:
beetje gare foto maar je krijgt het idee wel, links is orginieel lampe rechts mijn luminics:
[afbeelding]
had je net zo goed een pakje peuken en 16 euro kunnen vragen ipv dit gehannesquote:Op woensdag 6 april 2005 22:02 schreef Hugster het volgende:
Ik sta vanmiddag bij de AH to go, zeg pakje marlboro en ik wil er ¤20 extra bij pinnen, komt er op de display van de pinautomaat ¤4 te staan. Ik
Ik zeg ik wil ¤20 erbij pinnen eh?!
Hij zo, jaja komt zo
Ik okay, ik ga accoord, krijg peuken en 2 tientjes, of ik nog wel ff de bon wil tekenen, ik zet een krabbel onder een bon van ¤4 euro, en denk zo jij bent lekker slim bezig
kijk ik net op me internet bankieren, is er echt maar ¤4 afgeschreven
dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef BazzoS het volgende:
Bij mij op school hing dit op het prikbord:
[afbeelding]
Ik heb hem van het prikbord gehaald, met een rode pen verbeterd en weer terug gehangen. Dit kan toch niet, racisten die nog minder goed ABN typen dan de gemiddelde achmed wie ze het liefst het land uit willen hebben
Ik ga kapotquote:want wij discrimineren niet wij maken onderscheid
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga kapot![]()
Zo en ik kom effe het hele topic schoon vegen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Hugster het volgende:
dat vind ik nou echt huilen met de pet op [afbeelding]
hahahahhaha LOLquote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Hugster het volgende:
hahah geweldig is dezequote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Hugster het volgende:
sickquote:Op woensdag 6 april 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
mocht je niks te doen hebben en genoeg centen hebben kan je dit na gaan doen
http://www.fincher.org/Misc/Pennies/
die mensen hebben echt geen hol te doenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
mocht je niks te doen hebben en genoeg centen hebben kan je dit na gaan doen
http://www.fincher.org/Misc/Pennies/
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:55 schreef Fugie het volgende:
achja markje zal wel weten waarover hij praat, als hij in de spiegel kijkt ziet hij ook 1 grote nepheid
Kijk ik heb een foto gevonden van jequote:Op woensdag 6 april 2005 23:55 schreef Fugie het volgende:
achja markje zal wel weten waarover hij praat, als hij in de spiegel kijkt ziet hij ook 1 grote nepheid
heb gewoon laptop in me autoquote:Op donderdag 7 april 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk ik heb een foto gevonden van je![]()
[afbeelding]
zo te zien weet jij het verschil niet tussen een pc en een laptopquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
Komop, het is een italiaanse auto met een turbo, tuurlijk is dat slijtage gevoelig en duur in het onderhoud
Dat is netzoiets als vragen of roken in een vuurwerkkluis onveilig kan zijn
Eerlijk gezegd weet ik het natuurlijk niet
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
Komop, het is een italiaanse auto met een turbo, tuurlijk is dat slijtage gevoelig en duur in het onderhoud
Dat is netzoiets als vragen of roken in een vuurwerkkluis onveilig kan zijn
Eerlijk gezegd weet ik het natuurlijk niet
om even serieus te zijn... natuurlijk zit er veel onderhoud aan een italiaanse turbo, maar ja, dat weet je eigenlijk van tevoren... ze schijnen GEWELDIG te rijden (zelf nooit mogen ervaren) maar wat ik wel weet is dat je afgeragde bakken hebt en liefhebbers auto's.....quote:Op donderdag 7 april 2005 00:15 schreef -Xerxes- het volgende:
hoi,
Is er iemand hier die me kan vertellen of een Lancia Delta HPE 2.0 Turbo HF integrale 16v een beetje een fatsoenlijke auto is?
Model vanaf 96 bedoel ik, met 186pk.
Iemand ervaring mee? Duur in onderhoud? Slijtage-gevoelig? etc?
Heb je al op MyReview gekeken van autoweek?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:15 schreef -Xerxes- het volgende:
hoi,
Is er iemand hier die me kan vertellen of een Lancia Delta HPE 2.0 Turbo HF integrale 16v een beetje een fatsoenlijke auto is?
motorisch is de electronica okay, daarnaast zijn electrische ramen, spiegels, centrale deurvergrendeling, airco erg storingsgevoelig.......langzaam draaiende motortjes (spiegels, ramen).quote:Op donderdag 7 april 2005 00:15 schreef -Xerxes- het volgende:
hoi,
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:47 schreef Tjabbo het volgende:
Hey hey hey mensen ik weet een mop he.
komtie.
Wat kan een olifant niet alleen, maar wel wanner ze met z'n tweeën zij?
Achter elkaar aan lopen
tering de tering wat een mop gekquote:Op donderdag 7 april 2005 00:47 schreef Tjabbo het volgende:
Hey hey hey mensen ik weet een mop he.
komtie.
Wat kan een olifant niet alleen, maar wel wanner ze met z'n tweeën zij?
Achter elkaar aan lopen
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:52 schreef Tjabbo het volgende:
ik ben echt goed met moppen jonge
komtie.
Komt een man bij de bakker en vraagt om een witbrood
zegt de bakker zo van ja ik heb alleen bruin brood.
zegt die man van ja geeft niets ik ben toch op de brommer
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter zo van ja ik zie het al. uit de kom.
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:59 schreef Tjabbo het volgende:
of die gast bij de trekpleister.
gast: 'ik wil graag witte watten'
verkoper: 'watte?'
gast: 'ja, witte.'
wanneer ga je weer naar je werk?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:59 schreef Tjabbo het volgende:
of die gast bij de trekpleister.
gast: 'ik wil graag witte watten'
verkoper: 'watte?'
gast: 'ja, witte.'
Werkquote:Op donderdag 7 april 2005 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wanneer ga je weer naar je werk?
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:01 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, waarom heeft een giraffe zo'n lange nek?
anders zweeft z'n hoofd in de lucht
ik moest lachenquote:Op donderdag 7 april 2005 01:01 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, waarom heeft een giraffe zo'n lange nek?
anders zweeft z'n hoofd in de lucht
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Werk
Komt een skelet bij de dokter.
die dokter zo van, ben je niet wat laat?
die is echt TE flauw gewoonquote:Op donderdag 7 april 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom heet een kangaroo kangaroo?
Daar lijkt 'ie het meest op
ijsberen, dûh.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
raadsel
Welk woord hoort er niet bij?
IJsberen
Grizzlyberen
Masturberen
grizzlyberen... da's geen werkwoordquote:
je wilt zeggen dat eskimo's niet rukken?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
precies. want die andere 2 tref je niet aan in de kou
Word op de zaak een nieuwe secretaresse aangenomen.quote:
Nee, man dan vriest je pisbuis dichtquote:Op donderdag 7 april 2005 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat eskimo's niet rukken?
3, 't koppie moet ook schoonquote:Op donderdag 7 april 2005 01:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Word op de zaak een nieuwe secretaresse aangenomen.
er zijn 3 kandidaten. welke nemen ze?
Kandidate 1 kan goed typen, en spreekt vloeiend nederlands en engels
Kandidate 2 kan eveneens goed typen en spreekt 3 verschillende talen vloeiend.
Kandidate 3 kan wat kandidaten 1 en 2 kunnen, en neemt daarnaast ook de schoonmaak voor haar rekening.
?
Nee. ze kiezen de secretaresse met de grootste tieten.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
3, 't koppie moet ook schoon
neh man, is lekker, vriest je sperma al vast terwijl je komt, als je dan nodig moet pissen knal je die prop eruit, heb je gelijk een wapen om zeehondjes mee te dodenquote:Op donderdag 7 april 2005 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, man dan vriest je pisbuis dicht
zat die van mij aardig in de buurtquote:Op donderdag 7 april 2005 01:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. ze kiezen de secretaresse met de grootste tieten.
klaar.
kijk. daar spreekt de man met ervaringquote:Op donderdag 7 april 2005 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
neh man, is lekker, vriest je sperma al vast terwijl je komt, als je dan nodig moet pissen knal je die prop eruit, heb je gelijk een wapen om zeehondjes mee te doden
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kijk. daar spreekt de man met ervaring
wat je ook aan het drinken bent......quote:Op donderdag 7 april 2005 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
neh man, is lekker, vriest je sperma al vast terwijl je komt, als je dan nodig moet pissen knal je die prop eruit, heb je gelijk een wapen om zeehondjes mee te doden
trustenquote:Op donderdag 7 april 2005 01:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
too much info, laddy.
Ik ga maffen.
oet mön.
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
too much info, laddy.
Ik ga maffen.
oet mön.
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat je ook aan het drinken bent......
stop, het is bedorven![]()
hij vond zichzelf niet meer in de crew passen, maar niet doorvertellen hequote:Op donderdag 7 april 2005 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
pssssssst TF of Tjab... doe is een beetje lekken....
Dirkh per direct op zwart.
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij vond zichzelf niet meer in de crew passen, maar niet doorvertellen he
vergeet je niet die 10¤ over te maken voor de infoquote:
Ik niet.Ik heb het net naar de Privé doorgebeld en van het tipgeld ga ik morgen een zakje Skittles kopenquote:
is al gedaan... bedankt man! ben echt blij met deze info! wat zou ik toch zonder jou moeten?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vergeet je niet die 10¤ over te maken voor de info
quote:Op donderdag 7 april 2005 01:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik niet.Ik heb het net naar de Privé doorgebeld en van het tipgeld ga ik morgen een zakje Skittles kopen
je kunt nog altijd van het dak afspringenquote:Op donderdag 7 april 2005 01:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is al gedaan... bedankt man! ben echt blij met deze info! wat zou ik toch zonder jou moeten?
ik kan hier niet op het dak, als ik nu naar buiten ga wordt ik platgestoken door de gekleurde medemenschquote:Op donderdag 7 april 2005 01:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je kunt nog altijd van het dak afspringen
ook goed, maakt het wat dramatischer + je komt uitgebreid in het nieuwsquote:Op donderdag 7 april 2005 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik kan hier niet op het dak, als ik nu naar buiten ga wordt ik platgestoken door de gekleurde medemensch
chinese mix? is dat die soort van plasticken rommel die ze verkopen als nootjes??quote:Op donderdag 7 april 2005 01:37 schreef Sjoewe het volgende:
Skittles zijn na de 'Chinese Mix' de meest verachtelijke eetwaren op aarde.
Haha, en over brugklas gesproken, ik ben al de hele dag weer naar de Osdorp Posse aan het luisteren![]()
helaas is dat geen nieuws meer hierquote:Op donderdag 7 april 2005 01:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook goed, maakt het wat dramatischer + je komt uitgebreid in het nieuws![]()
ventilatorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 7 april 2005 01:38 schreef Sjoewe het volgende:
Goed, ik tjek uit. Mazzel
dat nummer is opzich best aardigquote:Op donderdag 7 april 2005 01:39 schreef Sjoewe het volgende:
"Ik zat in lijn vijf en m'n lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf"
Fuck man, nu moet ik ook weer.quote:
Nog heel ffquote:Op donderdag 7 april 2005 01:45 schreef Googolplexian het volgende:
gasten ... nog wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |