Uhm.. als een bewaker je vraagt weg te gaan kun je beter de benen nemen ipv moeilijke vragen te gaan stellen. Als ze echt iets te verbergen hebben gaan ze niet met jou in discussie over een id kaart hoor...quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:08 schreef petre86 het volgende:
nog 1 ding.. als je "bewakers" oid tegenkomt die jullie vragen weg te gaan, vraag nar een identificatiebewijs! en schrijf naam, nummer, bedrijf etc. op.
als je niet voorbij de bordjes "verboden toegang" gaat kunnen ze je niks maken.
alleen politie, douane of buitengewoon opsporings beambten mogen foullieren, je id vragen, je wegsturen van openbaar terrein.. ( boswachter is een buitengewoon opsporingsambtenaar )
die beplanting is niet dor, die is dood..quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:16 schreef Klonk het volgende:
vaag verhaal, lijkt me allemaal vrij normaal, kan iets met drainage ofzo zijn, ik verwacht in ieder geval geen groene mannetjes. en de dorheid, tja zo ziet een bos er nu eenmaal uit na de winter
Door al die fotos is je bandbreedte overschreden. Mail anders al het beeldmateriaal even naar bosschenaren AT gmail.com dan zet ik ze op een fatsoenlijke webspace..quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:25 schreef Stali. het volgende:
Waar is mijn avatar?
Hell yeah!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:24 schreef Stali. het volgende:
En weer een update!
Martijn offert zich op om tot half twee wakker te blijven en onze telefoongesprekken op te nemen.
Dus we vertrekken hier om 23.00 uur, dan bellen wij Martijn. Verder hebben we nu de afspraak met Nolius dat hij ons om 4.00 uur belt voor een verdere opname over onze bevindingen.
Spannend hoor!
Over een uurtje komen we nog even wat foto's plaatsen van ons vertrek en de spullen die we meenemen.
Denk zeker aan:quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:25 schreef Stali. het volgende:
Waar is mijn avatar?
En wanneer zijn die opnames te beluisteren??quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:24 schreef Stali. het volgende:
En weer een update!
Martijn offert zich op om tot half twee wakker te blijven en onze telefoongesprekken op te nemen.
Dus we vertrekken hier om 23.00 uur, dan bellen wij Martijn. Verder hebben we nu de afspraak met Nolius dat hij ons om 4.00 uur belt voor een verdere opname over onze bevindingen.
Spannend hoor!
Over een uurtje komen we nog even wat foto's plaatsen van ons vertrek en de spullen die we meenemen.
De telefoon zit in de lader. Was inderdaad een hele goeie tip van jou.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
Denk zeker aan:
* opgeladen mobiel
* 10 euro extra beltegoed
EN!!
* let op dat je telefoon niet stiekum op een buitenlands netwerk schiet! Altijd checken of hij op t-mobile staat. anders ben je klauwen met geld kwijt.
Nu kun je dat ook forceren. Even uit mijn hoofd: menu-->opties/instellingen-->netwerk instellingen en dan op 'handmatig' instellen. En niet op automatisch.
Ik ga pitten! Enorm veel succes en vergeet Martijn niet even te bellen vlak voordat jullie het bos in gaan!
dit is een goeie daarom.. dat grondwatersaneringsgeval... Is zo een zuur gebied te neutraliseren?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:27 schreef Flowce het volgende:
[..]
Hell yeah!
spannend zo'n avontuur. Hopelijk krijgt het een bizarre wending, anders dan dat ze bezig zijn met grondwatersanering.
Zal afhangen hoe het loopt...quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:30 schreef mcintosh het volgende:
En wanneer zijn die opnames te beluisteren??
Yep ik ben standby.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef mcintosh het volgende:
Maar is er nu iemand die dat gesprek kan opnemen vannacht??
Of gaan jullie gewoon door ook al wordt er niks opgenomen Ryan & Stali?
-edit- opgelost dus
can't wait!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zal afhangen hoe het loopt...
Als het echt flink wat oplevert zal dat niet lang duren...
Niet eens live?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zal afhangen hoe het loopt...
Als het echt flink wat oplevert zal dat niet lang duren...
Geweldig.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:33 schreef D.O.L.F het volgende:
[..]
Yep ik ben standby.
Alles is geregeld. Ik hou jullie op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |