abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:41:14 #201
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26454711
WAARSCHUWING: De volgende post is niet bedoeld voor tere zieltjes

Zijn ze nou helemaal $^#$^gek geworden die %$&$%& van een $#^@#$^groepsleiders met hun %$&#$& kutideeen en ook voroal die %$@&$^&#%^& kolerelui in %^&#%^&#^utrecht die #^$&#^%& nog noiit een %^&#%^& poststuk in hun #$%&#$%& klauwen hebben gehad!!! $%$%&#$& 10 adressen per vak in je #$&#%^*# kast zodat je dat @#$%&@$&#%&( ding 3 keer om moet draaien om je wijk te straten en zetten %$&@$%&#%&(($ Straten, zetten, straten,zetten, straten, zetten @%$&@*&&^$^&(*&)(*& En breek me de bek niet open over die #$%!@#$^%$&*^%#$ HAH op een @$%&@$%& zaterdag, want dat kan me al #^&#$^helemaal 4#^@%#&^346 gestolen worden. Pluspunten %$^@$%& ik wil%$&#& ook 2 ^*$&^($^miljoen salaris per jaar $%^*$^&(*@#$%^

zo en nu even bijslapen omdat ik om %^*#%^*@^& 5 uur er al weer uit moest en om half drie pas klaar was $^($^&($*$@%^@%$
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26455040
Dit zijn jou de dagen dat je blij bent om postbode te zijn.

Heerlijk warm, lekker zonnetje, gezellige mensen, zonnenbrilletje op, mp3spelertje op met zomerse muziek....beter!!!

Dan is het opeens niet erg dat je die overheidfolders moet bezorgen
pi_26455829
D'r was anders best veel post.

(en 'k kon verdorie twee pakjes niet kwijt, omdat de mensen een te kleine bus hadden aangeschaft en dan ook nog 'ns niet thuis zijn. En die dingen worden dan dus maar één keer aangeboden, dus ik kon na de wijk lekker naar het centrum ipv in één keer naar huis.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26456116
Tering zeg, van half zeven tot half vier gewerkt. Leuk hoor, 2 zieken, kutEssent en kutOverheid.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26456486
Er was idd veel post...bakjespost viel wel mee, maar vooral veel dik vind het altijd belachelijk veel als er ook opeens huis aan huis bij is Maarja, ik was om 3 uur klaar, terwijl ik met het uur extra voor de HAH om kwart over 3 pas klaar hoef te zijn... ben blij dat het voorbij is iig
† The 3 Kings †
pi_26456761
Een uur extra voor de HAH?

Je krijgt toch alleen pluspunten?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26456887
ik heb vandaag dus bezorg met dei wietspeculaasjes op, ging wel lekker alleen aan het end van mn wijk begon he wel te werlen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26456991
Voor alleen pluspunten kunnen ze van mijn part de t*ring krijgen Je bent zowieso langer bezig

+ Die punten..eer dat je 7000 punten bij elkaar hebt ben je meer dan een jaar verder, zijn ze 8rlijk ofzo
† The 3 Kings †
pi_26457364
Kut pluspunten 350 erbij
Vroeger kreeg je bij zoiets een extra verlofuurtje
pi_26457739
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:08 schreef Beach het volgende:
Kut pluspunten 350 erbij
Vroeger kreeg je bij zoiets een extra verlofuurtje
Ja... een heel verlofuur. Dat zet zoden aan de dijk.
  FOK!fotograaf zaterdag 23 april 2005 @ 18:54:23 #211
73911 ultra_ivo
pi_26458180
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:36 schreef Jordy-B het volgende:
Een uur extra voor de HAH?

Je krijgt toch alleen pluspunten?
37=37 geldt nog altijd hoor.
pi_26458454
Eens kijken hoeveel punten ik al heb
† The 3 Kings †
pi_26458583
Je hebt 1.006
punten
† The 3 Kings †
pi_26460128
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt 1.006
punten
U gaat door voor de sleutelhanger
pi_26460292
Bij ons was het vanmorgen ook weer 'lachen' om die spaarpunten .

Er zat iemand te godver-en op die Huis-aan-Huis, en toen riep ik "ach joh, weer 350 punten erbij... je hebt al bijna een sleutelhanger bij elkaar gespaard geloof ik" .
pi_26460313

Lekkere puinhoop vandaag weer, maar wel gezellig
Om 3 uur had onze DVG nog een 8 wijken die moesten worden samengevoegd Ach, ik rijd die zakjes wel hoor, maakt mij niet uit
Elke wijk had minstens twee extra binnenzakken nodig (ja, we mogen de post niet in de rode tassen stoppen), dus iedereen had loopdelen A/B-1 A/B-2 en C terwijl normaal alleen A en B voldoende zijn (mocht iemand dit niet snappen, never mind, over een jaar spuit het je lichaam uit...)
Uiteindelijk was ik klaar rond kwart over 6. Tijden netjes opgeschreven en ik zie ze straks wel weer op m'n salarisspecificatie, hoop ik.

Hoeveel punten krijg je trouwens per HAH-dag, 350? Dan heb ik er nu 1300

Overigens kan dit topic wel weer een schop naar KLB krijgen

[ Bericht 1% gewijzigd door Carport op 23-04-2005 21:12:29 ]
pi_26460356
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Bij ons was het vanmorgen ook weer 'lachen' om die spaarpunten .

Er zat iemand te godver-en op die Huis-aan-Huis, en toen riep ik "ach joh, weer 350 punten erbij... je hebt al bijna een sleutelhanger bij elkaar gespaard geloof ik" .
Zo liep ik ook m'n collega's te stangen:
"Ah, joh, maak je niet zo druk, over een paar maanden kan je tenminste een zakmes bestellen."
Je had die gezichten moeten zien
pi_26460537
Ik heb nu blijkbaar "al" 950 pluspunten. Geweldig.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26482716
Ik wil het dartbord hebben, 5500 punten ofzo.. ben nog wel een jaar bezig eer ik die punten heb
† The 3 Kings †
  zondag 24 april 2005 @ 20:49:23 #220
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_26482836
We hadden huis-aan-huis op zaterdag die zelfs bij nee-nee-sticker-huizen naar binnen moet. En ik krijg er geen cent meer voor betaald. En we hadde nóók nog eens telefoonboeken. Kutbaantje!
pi_26482962
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil het dartbord hebben, 5500 punten ofzo.. ben nog wel een jaar bezig eer ik die punten heb
Mijn punten wil ik gaan besteden aan het zweefvliegen, alleen dat duurt voorlopig nog wel even (6.664 punten )
  zondag 24 april 2005 @ 21:44:34 #222
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_26484421
De 51T.

pi_26491023
Zo, zaterdag weer 350 km versleten.
pi_26491442
350 KM? Wat moet je doen dan?
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_26491790
Oh, voor TNT gereden in de regio Flevoland, Overijssel en Drenthe. Dezelfde auto's van het koeriersbedrijf waar ik zaterdags voor werk, werden tot voor kort aan toe vooral voor TPG Post gebruikt, wat ik overigens erg mis hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')