abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26004000
Ik kon hier zo 1,2,3 geen topics over vinden aangezien de search uitstaat.

"t Zit zo, ik ben 21 (man), en begin zo m'n eerste rimpeltje te krijgen (eerste krasje doet 't meeste pijn). Deze zitten voornamelijk onder m'n ogen en m'n voorhoofd. Onder m'n ogen zijn 't er 2 per oog (JA 2 JA, en dat zijn geen grappen)

Ik gebruik al dagelijk Q10 creme for men van Nivea, omdat ik anders last krijg van droge huid.
Nu vraag ik me af of ik ook een anti-rimpel crème moet gaan gebruiken? Zo ja, welke.
Nu zegt mijn vriendin dat anti-rimpel crème iets waar je mee moet wachten, omdat het anders niet meer werkt wanneer je "echte" rimpels krijgt?
Of moet je meteen beginnen met smeren bij het eerste de beste rimpeltje?

P.s. Beter ff geen grappen van 50+'ers die onder de rimpels zitten, en mij willen gaan vertellen hoeveel erger het nog wel niet gaat worden.

P.p.s. stoere mannen met commetaar op crème e.d. hoeven zich ook niet in dit topic te vervoegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sloper op 05-04-2005 18:29:06 (P.Berta) ]
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:27:29 #2
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_26004045
rimpels zijn voor mannen, rimpelcreme voor boykes
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
pi_26004052
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:25 schreef Sloper het volgende:
Ik kon hier zo 1,2,3 geen topics over vinden aangezien de search uitstaat.

"t Zit zo, ik ben 21 (man), en begin zo m'n eerste rimpeltje te krijgen (eerste krasje doet 't meeste pijn). Deze zitten voornamelijk onder m'n ogen en m'n voorhoofd. Onder m'n ogen zijn 't er 2 per oog (JA 2 JA, en dat zijn geen grappen)

Ik gebruik al dagelijk Q10 creme for men van Nivea, omdat ik anders last krijg van droge huid.
Nu vraag ik me af of ik ook een anti-rimpel crème moet gaan gebruiken? Zo ja, welke.
Nu zegt mijn vriendin dat anti-rimpel crème iets waar je mee moet wachten, omdat het anders niet meer werkt wanneer je "echte" rimpels krijgt?
Of moet je meteen beginnen met smeren bij het eerste de beste rimpeltje?

P.s. Beter ff geen grappen van 50+'ers die onder de rimpels zitten, en mij willen gaan vertellen hoeveel erger het nog wel niet gaat worden.
Interessant!! Ik wordt ook al een dagje ouder
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_26004088
rimpelcrème werkt toch helemaal niet ? je moet botox gaan spuiten of een face-lift !
pi_26004575
Huidverzorging voor de heren (deeltje 4)

Daar graag verder svp. Openingsposter copy/paste ik daarheen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')