Vrijdag infoavond (zonder hond) en maandagavond start de cursus.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Wanneer gaan julie beginnen met de cursus dan Miss-Sly?
Smekkie wordt zo grooooot![]()
![]()
In A'foort moet je zijn, das niet zo ver, vandaar dat ik het zeiquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt Tink, ik woon in Veenendaal en ik wil best komen kennis maken, waar moet ik zijn
Lijkt me hardstikke leukquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:24 schreef Tinkerbell het volgende:
In A'foort moet je zijn, das niet zo ver, vandaar dat ik het zei
Je bent van harte welkom hoor, om Ayla eens te ontmoeten. Je krijgt mij d'r dan wel bij hoor
Mijn honden slapen ook al. Op bed..........( ik durf nu geen smilie meer te plaatsenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:05 schreef moussy het volgende:
Ja hoor, en de hond gaat rond 22:30 beginnen met teuten omdat ie naar bed wil
hahhaha, ik lig onder mijn tafel te lachenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef moussy het volgende:
zit de smiliemaffia hier ook dan
Rock slaapt ook al hoor, die is met Peet mee
Rock slaapt ook al hoor, die is met Peet meequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:34 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is er met de smileys dan? Zijn die in italic?
Leuk, een filmpjequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:36 schreef Syrena het volgende:
Maarrrr..ik weet nu dus wel hoe ik filmpjes kan inlezen vanaf de camera.
Ik denk dat ik dat ik mijn webpagina bij @home eens ga activeren om ze op te zetten.
'ze' tis net 1 filmpje![]()
Ja? Ik ben me al maanden zorgen aan het maken over zijn poten. Vooral omdat er bij kleine hondjes zoveel mis mee kan zijn. Er zal wel niks mis mee zijn maar ik ben nu eenmaal een stresskip als het gaat over mijn kindersquote:Op woensdag 6 april 2005 08:23 schreef jolene het volgende:
En Smekkie, je bent al bijna en echte Smek, wat sta jij al mooi op je poten
Nou begrijpelijk hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja? Ik ben me al maanden zorgen aan het maken over zijn poten. Vooral omdat er bij kleine hondjes zoveel mis mee kan zijn. Er zal wel niks mis mee zijn maar ik ben nu eenmaal een stresskip als het gaat over mijn kinders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |