Vrijdag infoavond (zonder hond) en maandagavond start de cursus.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Wanneer gaan julie beginnen met de cursus dan Miss-Sly?
Smekkie wordt zo grooooot![]()
![]()
In A'foort moet je zijn, das niet zo ver, vandaar dat ik het zeiquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt Tink, ik woon in Veenendaal en ik wil best komen kennis maken, waar moet ik zijn
Lijkt me hardstikke leukquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:24 schreef Tinkerbell het volgende:
In A'foort moet je zijn, das niet zo ver, vandaar dat ik het zei
Je bent van harte welkom hoor, om Ayla eens te ontmoeten. Je krijgt mij d'r dan wel bij hoor
Mijn honden slapen ook al. Op bed..........( ik durf nu geen smilie meer te plaatsenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:05 schreef moussy het volgende:
Ja hoor, en de hond gaat rond 22:30 beginnen met teuten omdat ie naar bed wil
hahhaha, ik lig onder mijn tafel te lachenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef moussy het volgende:
zit de smiliemaffia hier ook dan
Rock slaapt ook al hoor, die is met Peet mee
Rock slaapt ook al hoor, die is met Peet meequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:34 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is er met de smileys dan? Zijn die in italic?
Leuk, een filmpjequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:36 schreef Syrena het volgende:
Maarrrr..ik weet nu dus wel hoe ik filmpjes kan inlezen vanaf de camera.
Ik denk dat ik dat ik mijn webpagina bij @home eens ga activeren om ze op te zetten.
'ze' tis net 1 filmpje![]()
Ja? Ik ben me al maanden zorgen aan het maken over zijn poten. Vooral omdat er bij kleine hondjes zoveel mis mee kan zijn. Er zal wel niks mis mee zijn maar ik ben nu eenmaal een stresskip als het gaat over mijn kindersquote:Op woensdag 6 april 2005 08:23 schreef jolene het volgende:
En Smekkie, je bent al bijna en echte Smek, wat sta jij al mooi op je poten
Nou begrijpelijk hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja? Ik ben me al maanden zorgen aan het maken over zijn poten. Vooral omdat er bij kleine hondjes zoveel mis mee kan zijn. Er zal wel niks mis mee zijn maar ik ben nu eenmaal een stresskip als het gaat over mijn kinders
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Syreen, foto van Ozzie is ook goed hoor. Snel, graag!
Ja GIJS GIJS GIJS wij willen GIJS..quote:Op woensdag 6 april 2005 09:08 schreef moussy het volgende:
Ik ga nú een Gijs-verzoek doen bij mn zwager.
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:07 schreef Spindizzy het volgende:
Hebben jullie al een naam, Rena? Alles al in huis?
De ratjepaniek heeft hij van zijn pa natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 11:11 schreef moussy het volgende:
Cas is gewoon een jankzakje, die schrikt daar dan weer van
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
BommeltjeLeuke naam hoor... Tis een retriever he? Ik moet op hondenforum altijd zo lachen om al die vieze modderretrieverfoto's. Elke dag weer springen ze in de plomp
Nee, ik denk dat hij er wel bijna is met groeien. Ik denk dat hij ongeveer zo groot wordt als een kat. Hij is nu bijna 5 maanden en hij kan al aardige stukjes meebanjeren met onsquote:Op woensdag 6 april 2005 11:21 schreef rena het volgende:
Hoe groot wordt hij uiteindelijk? Niet zo heel groot toch?
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:25 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tis alleen een enorm patsertjeZit erover te denken een gouden kettinkje voor hem te kopen met zijn eigen naam erop
ik had laatst voor Bas en Joop een leuke halsband beet, toen ik de prijs zag heb ik ze direct terug gehangen! ( ¤ 60,= ps)quote:Op woensdag 6 april 2005 11:29 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaa, ben op zoek naar nieuwe halsbanden voor ze.
Hebben ze hier niks leuks voor Saar. Hoef je ook de deur niet uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef kissa het volgende:
Ik zoek een halsband met stoere noppen voor Saar, maar dan moet ik naar Hoogezand en daar ga ik vandaag maar niet naar toe ivm de ontruiming van ruim honderd flats![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:13 schreef rena het volgende:
En ja, alles is al in huisEn al naar puppycursus geweest, zonder hond
maar al wel veel geleerd.
Bedankt, daar zitten leuke banden tussen, die paarse zijn mooiquote:Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hebben ze hier niks leuks voor Saar. Hoef je ook de deur niet uit.
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:56 schreef moussy het volgende:
een frans bulletje die ik dan Djoop ga noemen
Gatver ja, ik heb er ook zo'n hekel aan. Ik controleer de beestjes elke avond. Tot nu toe heb ik er ooit eens 1 gevonden bij Solo en die zat boven zijn oog. Dat werd een drama, waar wij gewond uitkwamenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:52 schreef kissa het volgende:
Ik ontdekte net een teek zo groot als een capucijner bij Saartje
Weggehaald met de tekentang en de wond ontsmet.......
Brrrrrrrrrrrrrrrr, wat een gore beesten.
Oooh, je moet eens op hondenforum gaan kijken. Daar hebben een paar mensen er zoeen. Ze zijn zo leukquote:Op woensdag 6 april 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Peruaanse naakthond *proest* wat een koppie
Nee, die is best lekkerquote:Op donderdag 7 april 2005 00:03 schreef Spindizzy het volgende:
Je man is toch ook niet raar om te aaien als hij bloot is
Maar ze hebben zo'n leuk hanekammetje![]()
Taak ookquote:
Verontschuldig je niet... Ik ben wel 's zowat omvergetrokken door Smekkiequote:Op donderdag 7 april 2005 00:31 schreef kissa het volgende:
Daan weegt 30 kilo minstens![]()
En ik ben een ukkie
quote:Op donderdag 7 april 2005 08:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag onverwacht een dagje vrij vanwege een enorme NS computerstoring, ik kan gewoon niet op mijn werk geraken, dus ben maar weer naar huis gegaan![]()
Wat grappig. Denkt ze dat die kipjes haar kindjes zijn ofzoquote:Op donderdag 7 april 2005 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
die bruine doet inderdaad of het heel normaal is om bij een poes te gaan zitten. en ook doerak vindt het heel normaal: even snuffelen, even wassen (niet zichzelf, nee het kippie) en dan gaat ze weer rustig slapen.
die witte op de bovenste foto was niet zo van de wasbeurt gediend, maar ja oma staat op hygiene
Ja, nou een deken vind ik heel normaal hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:21 schreef moussy het volgende:
Rock vindt het heerlijk om toegedekt te worden met een deken, volgens mij kunnen kleren hem ook niet boeienMaar ja, Rock is dan ook gewoon een rockywatjehond
quote:Op donderdag 7 april 2005 09:18 schreef jolene het volgende:
Ow ik kan kleren voor een hond toch niet echt geweldig vinden.
De hond van mijn schoonouders is gecastreerd en een kap vonden hun niks.
Dus hij loopt nu rond in rompertjes en dan het liefst met roze.
ik weet het niet, ze had het ook met de kinderen toen ze baby waren en zelfs ik word regelmatig gewassen. t is kennelijk haar manier van vriendschap en aanhankelijkheid.quote:Op donderdag 7 april 2005 08:47 schreef rena het volgende:
[..]
Wat grappig. Denkt ze dat die kipjes haar kindjes zijn ofzo![]()
Ik denk het wel, vandaar ook die kleding op de eerste fotoquote:Op donderdag 7 april 2005 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
die naakte dieren, hebben die het niet koud?
Wel voor Peruaanse naakthondjesquote:Op donderdag 7 april 2005 10:41 schreef jolene het volgende:
Spin, even een vraagje vind jij het dan echt leuk kleren voor een hond.
dreigend grommen, of een beetje mopperen?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:07 schreef Beaker het volgende:
Hij gromt niet naar joop, maar naar ons! Hij is bang dat we het afpakken ofzoDat is wel vreemd want doen we niet!
Bas is erg dominant soms
Is toch ook niet erg.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:06 schreef moussy het volgende:
Rock haalt ook uit als hij een kluifje heeft. Maar alleen naar mensen en dieren buiten ons gezin zeg maarzit gewoon in het beestje en ik vind dat eigenlijk wel goed zo.
Hihi, dat soort dingen roep ik ook altijd als mensen zeggen 'Yian is eenkenning, hij wil niet geaaid worden': 'vind jij het dan leuk als een vreemde vent aan je zitquote:Op donderdag 7 april 2005 12:09 schreef jolene het volgende:
Is toch ook niet erg.
Ik heb liever ook geen buitenstaanders aan mijn eten.![]()
Ik heb voor Smekje gewoon de maat genomen voor wat hij als volwassen hond zou moeten hebben. Zolang hij pup is zou ik wel een zwarte nemen want Smekje heeft zijn rooie Kong al bijna stukgekauwd (onderschat nooit de kaken van een pup die aan het wisselen isquote:Op donderdag 7 april 2005 12:30 schreef Syrena het volgende:
Wat voor maatje Kong zou ik voor Ozzie nodig hebben? En wat doen jullie er dan in?
Ik ook niet... nog maar een paar nachtjes slapenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:14 schreef Beaker het volgende:
CasperKan niet wachten om je te ontmoeten
quote:
Ga jij Casper ontmoeten?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niet... nog maar een paar nachtjes slapen
Je kan smeerworst heel goed uitsmerenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Moet spin wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel smeerworst halen, want miss_d is niet magerCas ook niet, als ie met me klaar is
Nee, naakt zou helemaal ver gaan, he. Of is het: alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 7 april 2005 15:32 schreef jolene het volgende:
[..]
Je kan smeerworst heel goed uitsmeren![]()
Enne huh je hoeft niet uit de kleren toch![]()
Miss_D![]()
ja, Ridderkerkquote:Op donderdag 7 april 2005 15:32 schreef Spindizzy het volgende:
Tis een meeting van een ander forum. Maar je bent sowieso van harte welkom om een keer met de monstertjes kennis te komen maken hoorJe woont toch lekker dichtbij toch?
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:37 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn eigen forum. Link is eventueel op te vragen via mail of MAN. Heb de schurft aan spam.
Wanneer gaan we afspreken dan!
Doe je rustig aanquote:Op donderdag 7 april 2005 15:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Miss-D moet hier ook nog naar toe, ze heeft het druk
Ik ga naar het bos met Ayla, heb rust aan mijn hoofd nodig
Is dat een forum voor mutsjes zoals hier over diertjes enzo?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:37 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn eigen forum. Link is eventueel op te vragen via mail of MAN. Heb de schurft aan spam.
Wanneer gaan we afspreken dan!
klinkt gezellig en erg leukquote:Op donderdag 7 april 2005 15:59 schreef Spindizzy het volgende:
Er is ook een beestjesmutsentopicHet is een piepklein forumpje waar we met familie en vrienden lekker wat mutsen en teuten over onze beestjes, kinderen, tuintjes en dagelijkse tuttebeldingen
Nou, inderdaad... het zal wel mei worden op zn vroegst, want april zit behoorlijk volquote:Op donderdag 7 april 2005 15:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Miss-D moet hier ook nog naar toe, ze heeft het druk
Hoe vind je hem hier dan...:quote:Op donderdag 7 april 2005 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Maar ik vind die o-pootjes van Smek juist zo stevig en patserig staan, en ik dacht dat dat bij zijn bouw hoorde.
Dat is misschien wel een goed idee van Taakquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:07 schreef Spindizzy het volgende:
Ukkie heeft hier ook wel 's de hele dag met een teek gelopen omdat ik niet met mijn ene hoefje én de kat vast kan houden én de teek verwijderen. Met wat mazzel laat de teek uit zichzelf los. Dat is hier ook wel eens gebeurd.
Taak heeft aangeboden even alleen met Cas naar de DA te gaan omdat Cas alleen maar nerveuzer zal worden van dat gestress en gemuts van mij. Zit wel wat in...![]()
Wat betekent een rode kring?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:
Een beetje teek kan weken blijven zitten als je er niks aan doen geloof ik. Let wel goed op of je een rode kring rond de tekenbeet ziet. Zo ja: naar de dierenarts!
Alle bestaande soorten teken kunnen besmet zijn met de bacterie Borrelia. Ze voeden zich met het bloed van in het wild rondlopende dieren. Daartoe zuigen ze zich vast en boren door de huid van hun gastheer. Tijdens die bloedmaaltijd gaat de Borrelia met het besmette bloed van het dier over naar de teek. Nu vermenigvuldigt de Borrelia zich in de ingewanden van de teek, van waaruit ze bij een nieuwe bloedmaaltijd op de volgende gastheer kan overgaan. Dat kan ook een huisdier of een mens zijn.quote:
Rode kring wil zeggen dat de teek de ziekte van Lyme droeg en heeft overgedragen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat betekent een rode kring?
Ik kan het niet zien, want ze wil zich mooi niet laten bekijken op die plek.
Wij doen niks met Yians' nagels, ze zijn nooit te lang, zelf hapt hij ze weleens weg. Bovendien is hij heel, heel enthousiast met zijn krabpaalquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:46 schreef jolene het volgende:
Miss_D, hoe doen jullie het met Yian zijn nagels
Taak gaat naar het spreekuur van 6 uur. Helaas kan het niet eerder. Smek zag ik net wel aan zijn oortje krabben dus die ga ik zo ook eventjes onderzoeken. Kan ook toeval zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:47 schreef jolene het volgende:
Spin, wanneer gaan jullie naar de DA.
Ja, als je regelmatig in het bos loopt met Ayla zul je zelf ook wel 's een teek weg moeten plukken... Bah, ik vind het gore beestenquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:55 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell is zelf net geprikt op Lyme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |